بازدید 1891

نشست اضطراری آمریکا برای کاهش تنش در فلسطین

شبکه کان رژیم صهیونیستی بامداد شنبه مدعی شد که آمریکا طی روزهای آتی نشستی با حضور نمایندگانی از مصر، اردن، تشکیلات خودگردان فلسطین و احتمالا رژیم صهیونیستی برای کاهش تنش در فلسطین اشغالی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷ 25 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای سما فلسطین، شبکه کان رژیم صهیونیستی مدعی شد که آمریکا روز یکشنبه نشستی اضطراری در شهر عقبه اردن با حضور اردن، مصر، نمایندگان تشکیلات خودگردان فلسطین و شاید اسرائیلی‌ها برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست تلاش برای توقف تشدید تنش و تنش‌های امنیتی در سرزمین‌های فلسطینی به ویژه قبل و در طول ماه مبارک رمضان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس ادعای این شبکه، هدف از این اجلاس تلاش برای تلطیف موضع فلسطین، ارائه یک برنامه عملی و متقاعد کردن آنها مبنی بر اینکه فرصت برای تغییر وجود دارد، است.

این شبکه صهیونیستی افزوده است: چنین اقدامی نیازمند گام‌های مثبت (رژیم) اسرائیل و امتیاز دادن به فلسطینی‌ها است که مشخص نیست با ترکیب فعلی کابینه بنیامین نتانیاهو انجام شود یا خیر.

بنا بر این گزارش، مصر و اردن به خوبی درک می‌کنند که تشدید تنش در ماه رمضان ممکن است آنها را نیز تحت تاثیر قرار دهد، موضوعی که باعث شده تا آنها با آمریکا برای برگزاری این نشست و تلاش برای موفقیت آن همکاری کنند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی و بطور خاص در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی