بازدید 14304
سه هزار و دویست و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»

طائب: در جنگ ترکیبی، پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن، نویسنده، گوینده و شاعر هستند / امیرآبادی فراهانی: ماجرای فولاد مبارکه اختلاس نبود؛ دروغ بود / نماینده مردم تهران: دولت تولید را رها کرده و می‌خواهد بازار را تنظیم کند؟! وزیر ارتباطات: هجمه دشمنان از کفِ خیابان به حوزه اقتصاد آمده / شریعتمداری: ایران باید اعضای سفارت آلمان را ممنوع‌الخروج کند

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران / فریدون مجلسی: بعید است مذاکرات هسته‌ای ادامه پیدا کند / وزیر نیرو آمادگی ایران برای اجرای طرح‌های آبی در کشور عراق حبر داد / ایرنا: سکه وارد کانال ۳۰ میلیونی شد! /توضیحات وزیر ارشاد در مورد توقیف روزنامه «سازندگی»: اصرار بر تخلف، هیات نظارت را مجبور به این رای کرد و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۶۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ 23 February 2023

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

شریعتمداری: ایران باید اعضای سفارت آلمان را ممنوع‌الخروج کند
حسین شریعتمداری در یادداشتی با تیتر « دستور ترور دیکته دولت آلمان بود!» نوشت: ۱- وزارت خارجه آلمان در اعتراض به حکم اعدام «جمشید شارمهد»، سرکرده گروه تروریستی «تندر»، کاردار ایران در برلین را احضار و دو کارمند سفارت ایران را اخراج کرده است! جمشی شارمهد که به ارتکاب چند اقدام تروریستی و قتل عام ده‌ها نفر اعتراف کرده و علاوه‌بر اعترافات صریح نامبرده، اسناد این جنایات نیز در دست است‌ و تابعیت دوگانه آلمانی دارد. جمشید شارمهد تابعیت دوگانه ایرانی- آلمانی داشته و در ایران تحت نظارت سفارت آلمان بوده و از طریق سفارت آلمان با افسر آژانس اطلاعاتی آلمان(Bundes nachrichten dienst (BND در تماس بوده است. حال چگونه می‌توان باور کرد که دولت آلمان و آژانس اطلاعاتی و جاسوسی این کشور (BND) از اقدامات تروریستی وی بی‌اطلاع بوده باشد؟! اسناد یاد شده نشان می‌دهند که دولت آلمان نگران اطلاعاتی است که جمشید شارمهد در اختیار مراکز اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران گذاشته و نقش سفارت آلمان در ترورها و سرپُل‌ها را لو داده است. دقیقاً همان نگرانی و اضطرابی که دولت انگلیس بعد از لو رفتن اطلاعات سّری خود از سوی علیرضا اکبری با آن رو‌به‌رو شده بود. انتظار آن است که جمهوری اسلامی ایران و مخصوصاً سرویس‌های اطلاعاتی کشورمان در این طرح فریب گرفتار نشوند و برای مقابله با جنایات دولت آلمان به اخراج دو کارمند سفارت آن کشور بسنده نکنند. پای خون پاک ده‌ها شهید و صدها مجروح در میان است. ایران می‌تواند و باید در اولین گام، اعضای سفارت آلمان را ممنوع الخروج و افسر اطلاعاتی مستقر در سفارت آلمان را که رابط جمشید شارمهد با (BND‌) بوده و هویت او از سوی شارمهد افشا شده، به دادگاه احضار و محاکمه کند و گام بعدی باید شکایت از دولت آلمان به دیوان کیفری بین‌المللی (International Criminal Court‌) به جرم اعزام تروریست و قتل عام مردم مظلوم کشورمان باشد.

وزیر ورزش: کسی در دنیا جرأت تعلیق ورزش ایران را ندارد
سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در اختتامیه گردهمایی مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور ـ که در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد ـ با بیان اینکه ایران ۴۳۰ کرسی بین‌المللی در دنیا دارد، اظهار داشت: تعلیق ورزش ایران صحت ندارد و هیچ‌کس هم در دنیا جرأت چنین کاری را ندارد.

اسماعیل احمدی، مشاور وزیر ورزش در سانحه بالگرد فوت کرد
بالگرد وزیر ورزش عصر پنجشنبه هنگام نشستن در ورزشگاه بافت دچار سانحه شد؛ شمار سرنشینان بالگرد ۱۲ تن اعلام و حال عمومی بیشتر آنان مساعد گزارش شده بود. منابع اعلام کرده بودند ۲ تن از مصدومان حالشان مناسب نبود که از جمله آنان اسماعیل احمدی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه بود که به علت شدت صدمه درگذشت.

جادی میرمیرانی: مشمول عفو شدم
جادی میرمیرانی، فعال حوزهٔ تکنولوژی‌های جدید در متنی کوتاه در حساب کاربری خود در توییتر خبر داد که مشمول عفو شده است. میرمیرانی نوشت: «منم شامل «عفو» شدم. مثل اینکه زمان شمار رو ریست کردم. البته حیفم اومد کاملا ریستش کنم. به امید آزادی همه و همه جا.» او پیش از این در ویدئویی بعد از آزادی با قرار وثیقه از زندان گفته بود: در دادگاه اول به ۶ سال زندان که ۵ سالش قابل اجراست محکوم شده و امیدوار است در دادگاه دوم رای‌ او بشکند. اتهام جادی «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام» بود.

قالیباف: امام گفته بود من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم 
رئیس مجلس شورای اسلامی: متأسفانه چنین جلساتی که برگزار می‌شود یا درِ گوشی است و یا بسیار مفصل و عمومی است و جنبه‌های تبلیغی دارد که البته به جای خود ارزشمند است. جلساتی از این جنس که با یکدیگر گفت‌وگو کرده و سر موضوعات بحث کنیم، باید ادامه یابد و خروجی این جلسات نباید در گوشه‌ای خاک بخورد. وی افزود: حضرت امام (ره) در نشستی با اصناف اصفهان در قم به حوزه اقتصاد تأکید کرد و به کارخانه داران و تولیدکنندگان می‌فرمایند به کارگران رسیدگی شود. ایشان می‌گویند اگر شما به دنبال کالا هستید و منفعت می‌خواهید، کارگران قانع هستند و با راضی کردن آنها ثمره مادی و معنوی دریافت می‌کنید. بعد از آن تذکر مهمی برای اقتصاد داده و گفته اند من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم.

طائب: در جنگ ترکیبی، پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن، نویسنده، گوینده و شاعر هستند
طائب، رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه همچنین در خصوص اینکه چرا ما در این جنگ ترکیبی در اقناع افکار عمومی ضعیف عمل کردیم، عنوان کرد: پایه جنگ ترکیبی در دوره دموکرات‌ها جنگ نرم است، در این جنگ نرم هم ابتدا ارزش‌ها را کم اهمیت کرده و افراد را نسبت به آنها بی‌تفاوت و متنفر و برعکس آن افراد را نسبت به ارزش‌های دشمن علاقه‌مند می‌کنند, همان کاری که امروز در حال انجام آن هستند، در جنگ ترکیبی پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن و نویسنده و گوینده و شاعر و توپخانه رسانه ماست که به فضل الهی در این بخش هم موفق خواهیم شد.

پاسخ نماینده تهران به طعنه وزیر ارتباطات
این بار مجتبی توانگر بود که پاسخ گلایه‌های وزیر ارتباطات را داد و گفت ناچار به انتشار نامه دفتر ریاست جمهوری شده است. مججتبی توانگر نماینده مردم تهران که صبح امروز با انتقاد و طعنه وزیر ارتباطات درباره انتشار نامه اداری در رسانه‌ها مواجه شده بود، به این طعنه پاسخ داد. او در پیام توییتری حود خطاب به وزیر ارتباطات نوشته است: «زارع‌پور از وزرای پرتلاش و سالم است و از نزدیک شاهد بودم وی آزادی برخی بازداشتی‌های حوزه ‎اقتصاد دیجیتال در اغتشاشات اخیر را پیگیر بود.» او در ادامه این نامه آمده است: «با وجود این تلاش، ضعف در گرفتن اطلاعات از زیر مجموعه‌هایشان و عدم ارتباط مستقیم و شفاف با بدنه متخصص فعال در زیست‌بومِ دیجیتال کشور که منتقد وضعیت فعلی‌اند مشهود است، تا جایی‌که برای بنده به عنوان نماینده مردم، چاره‌ای جز پیگیری از طریق سوال و نامه نمانده است. نامه‌هایی که البته در ۴ ماه اخیر به هیچ‌ یک از آن‌ها پاسخ داده نشده است و چاره‌ای جز انتشار عمومی آن‌ها نیست. اینکه افکارعمومی بداند رئیس‌جمهور دغدغه دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به اینترنت آزاد را دارد و مطالبات را پیگیری می‌کند، نه تنها مذموم نیست، بلکه موجب دلگرمی مردم می‌شود. امیدوارم هرچه زودتر این پیگیری‌ها به ثمر برسد. مردم هم منتظر هستند...» توانگر نامه‌ای را منتشر کرده بود که نشان می‌داد رییس دفتر رییس جمهور، نامه این نماینده درباره قول سید ابراهیم رییسی به بازگشت شرایط اینترنت به حالت عادی گذشته پس از آرام شدن اوضاع را برای بررسی به وزیر ارتباطات ارجاع داده است؛ کاری که باعث دلخوری زارع پور شده است. /خبرآنلاین

انتقاد عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت از «توقیف» روزنامه سازندگی
نصراللهی عضو شورای عالی اطلاع رسانی دولت و رییس دانشکده ارتباطات دانشگاه آزاد تاکید کرد: به تصمیمات هیات نظارت بر مطبوعات احترام می‌گذاریم؛ هرچند انتقادات جدی به روزنامه سازندگی دارم، توقیف آن را غیرسازنده می‌دانم که هزینه آن بیش از سود آن است. وی در ادامه گفت: توقیف سازندگی را غیرسازنده می‌دانم و محدود کردن رسانه‌ها برای پرداختن به مسائل اصلی، موجب می‌شود رسانه‌ها به مسائل فرعی و حاشیه‌ها بپردازند. علاوه بر این کشور در این شرایط حساس از مشارکت رسانه‌ها در جهاد تبیین و کمک به حل مشکلات محروم شود. بخش‌های نظارتی با سعه صدر تلاش کنند، مشکلات را با تعامل بیشتر حل کنند.


پوشش متفاوت سفیر سوئیس در حرم حضرت معصومه (س)
سفیر سوئیس با حضور در حرم حضرت معصومه چادر بر سر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه ـ سلام‌الله‌علیها ـ "نادین الیویری لوزانو" به همراه هیاتی پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه سلام‌الله‌علی‌ها حضور یافت و خادمان حرم شخصیت بانوی کرامت و جایگاه ایشان در اسلام را برای سفیر تشریح کردند. بازدید از اماکن مختلف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه ـ سلام‌الله‌علیها ـ و آشنایی با فرهنگ و هنر اسلامی به کار رفته در معماری این آستان مقدس از جمله برنامه‌های سفیر سوئیس در سفر به قم بود.


روایت روزنامه دولت درباره پشت پرده تظاهرات ضدانقلاب در بلژیک
ایران نوشت: روز گذشته باز هم ویدیو‌های جدیدی از تجمع اخیر گروه‌های متنوع ضد انقلاب انتشار یافت که این‌ بار حاوی صحنه‌های خشن درگیری میان اپوزیسیون ضد جمهوری اسلامی بود. این تجمع اوایل هفته جاری در بروکسل پایتخت بلژیک و در حوالی ساختمان اتحادیه اروپا برگزار شد که تجمع‌کنندگان با تابعیت‌های مختلف، خواستار تروریستی نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی دولت‌های اروپایی بودند. خواسته‌ای که یک بار از سوی جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی این اتحادیه و بار دیگر از طرف وزیر خارجه دولت آلمان تلویحاً «ناممکن» اعلام شد. در تصاویر منتشره از این تجمع «اعضا و حامیان گروهک منافقین»، «اندک طرفداران احزاب مارکسیستی»، «سلطنت‌طلبان شاخه رضا پهلوی»، «مشروطه‌خواهان منتقد رضا پهلوی»، ««تجزیه‌طلبان پان‌عرب»، «همجنسبازان»، «اعضای احزاب مسلح پان‌کرد» و حتی عده‌ای با پرچم‌های «ایران باستان» خودنمایی می‌کردند. این ویدیو‌ها حاوی درگیری‌های شدید با مشت و لگد میان لیدر‌های گروه‌های مختلف بود. شعاردهی تجزیه‌طلبان و منافقین علیه پهلوی از یک سو و «خفت‌گیری» یک عضو سازمان مجاهدین خلق توسط سلطنت‌طلبان و کتک زدن وی، از پربازدیدترین ویدیو‌های درگیری‌های بروکسل بودند. هرچند به تبع تجویز نسخه‌دهندگان، رسانه‌های بیگانه سعی بر سرپوش گذاشتن روی درگیری میان این گروه‌ها دارند، واقعیت تاریخی، توئیت‌های شرکت‌کنندگان در تجمعات و ویدیو‌هایی که در روز‌های بعد از تجمع پربازدید می‌شوند، از شکاف حل‌نشدنی این گروه‌ها حکایت می‌کند.

نماینده مجلس: استیضاح وزیر ورزش از دستور کار خارج شد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت که برنامه استیضاح وزیر ورزش و جوانان از دستور کار خانه ملت خارج شده است. شهباز حسن پور، روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی مدیران وزارت ورزش و جوانان در کرمان در واکنش به یکی از مدیران وزارت ورزش که مساله استیضاح وزیر را پیش کشید، پاسخ داد: این موضوع از دستور کار خارج و دیشب نیز به وزیر اعلام شد. وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست بازنشستگان شرکت مس، مبنی بر لغو مصوبه الحاق صندوق بازنشستگی مس به مجموعه‌های دولتی گفت که از پیگیری حقوق این افراد کوتاه نمی‌آییم.


ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد 
نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی درباره ماجرای پیامک مشکوکی که باعث رخداد سفارت آذربایجان شد توضیح داد. صفحه توئیتری نورنیوز، رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: پیامک دروغ خانواده همسر آذربایجانی فرد حمله کننده به سفارت آذربایجان در تهران مبنی بر پنهان شدن همسر او در محل سفارت، اصلی‌ترین عامل تحریک این فرد که تعادل روانی کافی نیز ندارد، برای حمله بوده است. چرا باکو به این اقدام مشکوک شهروندانش رسیدگی نمی‌کند؟

امیرآبادی فراهانی: ماجرای فولاد مبارکه اختلاس نبود؛ دروغ بود
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص شایعه اختلاس فولاد مبارکه اصفهان عنوان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص مطرح شدن اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی فولاد مبارکه بسیار ناراحت شدند و از آقای قالیباف خواستند، بررسی و از نمایندگانی که دروغ گفتند شکایت کنند. این اختلاس نبود، دروغی بود که باعث بی‌اعتمادی مردم شد. ما قصد داشتیم ۱۷.۵ درصد سهام دولت در فولاد مبارکه را واگذار کنیم که وزیر صمت ۴۰ دقیقه توضیح دادند، نباید این اتفاق بیفتد. از طرف دیگر، بیان می‌کنند که نمایندگان مجلس مدام برای پست‌های مختلف به من می‌گویند، چه کسی را بگذارم و من را به خاطر فولاد مبارکه استیضاح می‌کنند. امیرآبادی فراهانی افزود: در خصوص موضوع اختلاس ۹۲ هزار میلیارد تومانی هم که اصلا چنین چیزی نبود. گروه تحقیق و تفحص که برای بررسی رفته بود با چند عدد برخورد کرد که عدد اول ۵۷ هزار میلیارد تومان تخفیف فولاد به خودروسازان از طریق وزرای مختلف بود. وزیر صمت تصور کرده که اگر فولاد ورق را به سایپا و ایران‌خودرو با این قیمت بدهد، قطعا خودرو گران می‌شود؛ بنابراین، مابه‌التفاوت عددی که گران نکرده، ۵۷ هزار میلیارد تومان شده که در فضای مجازی به عنوان اختلاس اعلام شد. از دیگر مواردی که دشمن به آن ضریب داده، بحث افزایش ۵۰ درصدی حقوق نمایندگان است. ما هیچ گاه حقوق نماینده را بیش از حقوق کارمندان اضافه نمی‌کنیم. /ایسنا

بیانیه مصطفی الکاظمی درباره سفرش به ایران
دفتر «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر سابق عراق امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای به سفر اخیر وی به تهران و دیدار با مقامات ایرانی پرداخت. به نوشته وبگاه ارث نیوز، در این بیانیه کوتاه آمده است: «مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق به سفر خود به جمهوری اسلامی ایران که در آن برخی مسائل مهم را بررسی کرد، پایان داد.» طبق این بیانیه، الکاظمی در این سفر با «ابراهیم رئیسی»، رئیس‌جمهور ایران، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و «حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و شماری دیگر از مقامات ایرانی دیدار کرده است. در ادامه این بیانیه آمده است: «در این دیدار‌ها درباره مسائل مربوط به تحولات منطقه‌ای و جهانی و مسائل مربوط به منافع عراق و منطقه گفت‌وگو شد». «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر پیشین عراق، بعدازظهر سه‌شنبه (دوم اسفند ماه) با حضور در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنجم تیر ماه سال جاری نیز در دیدار با مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق عراق که به تهران سفر کرده بود، آخرین تحولات منطقه و موضوعات مرتبط با روابط دوجانبه را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

فریدون مجلسی: بعید است مذاکرات هسته‌ای ادامه پیدا کند
یک دیپلمات پیشین ایران می‌گوید: به نظر من مذاکرات ادامه نخواهد داشت و اگر هم ادامه پیدا کند، بستگی به ادعای حضور ایران در جنگ اوکراین دارد، وقتی ایران در جبهه روسیه قرار می‌گیرد، ممکن است خطرات دیگری متوجه ایران شود و حتی با ایران به نوعی دیگر رفتار کنند. فریدون مجلسی در پاسخ به این که چه پیش بینی از مذاکرات پرونده هسته‌ای ایران دارید، اظهار داشت: به نظرم باید قضیه را جدی بگیریم. با وجود جدی بودن در مذاکرات و اینکه طرفین تن به مذکرات طولانی دادند و در نهایت توافقی بود که در دولت قبلی به نتیجه رسید لذا طرفین باید پایبند به توافق باشند، اما می‌بینیم که هنوز این مذاکرات به نتیجه غایی نرسیده است. وی افزود: به ادعای غربی‌ها طولانی شدن مذاکرات باعث توسعه غنی سازی در ایران شده است و لذا این روند با پیچیدگی‌هایی مواجه شده است. اینکه از آژانس به تهران بیایند و در ایران مذاکره کنند، دریچه‌ای است که اطمینان می‌دهند که ایران آمادگی خود را برای امضای برجام اعلام کند، ولی فکر نمی‌کنم آن تفاهم قابل قبول باشد، چون شاید غربی‌ها شرط دیگری بگذارند‎، به عنوان مثال در مورد نحوه حضور ایران در منطقه نیز ممکن است بخواهند تصمیم گیری کنند. وی تصریح کرد: بنابراین به نظر من مذاکرات ادامه نخواهد داشت و اگر هم ادامه پیدا کند، بستگی به ادعای حضور ایران در جنگ اوکراین دارد، وقتی ایران در جبهه روسیه قرار می‌گیرد، ممکن است خطرات دیگری متوجه ایران شود و حتی با ایران به نوعی دیگر رفتار کنند؛ بنابراین، مذاکراه را منتفی می‌دانم، مگر اینکه با آمدن واسطه‌هایی اعلام بشود که یا ایران آماده برای راه حل نهایی است یا اینکه آتش بس اعلام کند و اعلام ترک مخاصمه منطقه‌ای اعلام شود و ایران بتواند توسعه‌هایی که تا کنون برای هزینه دفاعی پرداخت کرده را حفظ کند، به شرط اینکه به مرز‌های خود محدود شود. /شفقنا

رسانه آمریکایی: دولت بایدن، صدا و سیما را از تحریم‌های آمریکا معاف کرد
یک رسانه آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن از تحریم‌ها علیه صداوسیمای ایران چشم‌پوشی کرده است. پایگاه خبری واشنگتن فیری بیکن به یک اطلاعیه خطاب به کنگره آمریکا دست پیدا کرده که نشان می‌دهد آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در تاریخ ۱۵ فوریه سازمان صداوسیمای ایران را از تحریم‌های واشنگتن علیه تهران معاف کرده است. این معافیت به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران اجازه انجام فعالیت‌های اقتصادی داده و به این سازمان، این امکان را می‌دهد تا با انتشار آگهی‌های تجاری، منافع مالی داشته باشد. این معافیت‌ها همچنین به سازمان صداوسیما این اجازه را می‌دهد تا آزادانه تراکنش‌های مالی خود را پیگیری کند. در واقع، این معافیت‌ها از زمان امضای برجام در نظر گرفته شده است. بنا بر گزارش فیری بیکن، این معافیت کمتر از یک ماه پس از لغو تحریم‌ها علیه همکاری هسته‌ای ایران و روسیه توسط دولت بایدن صورت گرفته است. /فارس

طعنه آذری جهرمی به نامه اینترنتی دفتر رئیسی
در حالی که ارجاع نامه مجتبی توانگر، نماینده مردم تهران از سوی دفتر رییس جمهور به کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در دو روز گذشته خبرساز شده است، وزیر پیشین ارتباطات به این نامه واکنش نشان داد. همزمان با اوج گیری دوباره اختلالات اینترنتی در کشور، انتشار نامه رییس دفتر رییس جمهور به زارع پور وزیر ارتباطات برای ارجاع بحث وعده عادی سازی اینترنت بعد از عادی شدن شرایط کشور، با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی روبه رو شده و روزنامه‌های اصولگرا به این خبر پرداخته اند. ویدیوی اظهار بی اطلاعی همراه با دلخوری زارع پور در حاشیه هیات دولت وایرال شده و مجتبی توانگر هم با توییت هایش درباره عدم پاسخگویی معاونان وزیر ارتباطات در ارائه اطلاعات به او و همچنین ضعف وزیر در ایجاد ارتباط سازنده با اکوسیستم استارتاپی کشور بازتاب‌های بسیاری را برانگیخته است. در کنار تمام این واکنش ها، اما متفاوت‌ترین واکنش را محمد جواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات دولت روحانی که به وزیر جوان این دولت معروف بود داشته است. او در این باره در کانال تلگرامی خود نوشته است: «ارجاع نامه رییس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس برای رفع محدودیت‌های شدید اعمال شده بر اینترنت، به رییس کمیته اقتصاد دیجیتال دولت؛ یک معنای احتمالی دارد: متن نامه نماینده محترم مجلس، حتی خوانده هم نشده است.» /خبرآنلاین

نماینده مردم تهران: دولت تولید را رها کرده و می‌خواهد بازار را تنظیم کند؟!
عزت الله اکبری تالارپشتی درباره ایجاد سازمان بازرگانی، گفت: متأسفانه در حال حاضر دولت نمی‌تواند بازار را کنترل کند و اگر موضوع تنظیم بازار از وزارتخانه‌های مربوطه گرفته و مسئولیت آن به سازمانی ذیل ریاست جمهوری داده شود، مشکل همچنان حل نمی‌شود زیرا رئیس‌جمهور فرصت چنین کارهایی را ندارد. نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید تنظیم تولید را در اولویت خود قرار دهد و تنظیم بازار را به مردم و بخش خصوصی واگذار کند. دولت تولید را رها کرده و می‌خواهد بازار را تنظیم کند؟! چنین کاری شدنی نیست. وی اضافه کرد: زمانی که تولید و عرضه محصولی کم باشد، قیمت آن افزایش می‌یابد و در شرایطی که تولید کالا یا محصولی بسیار است، تولیدکنندگان مجبور خواهند شد که مازاد تولیدات را دور بیندازند. در حال حاضر افرادی به ما مراجعه و گلایه می‌کنند که تولیداتشان بسیار است؛ اما نمی‌دانند با آن چه کنند. اکبری تالارپشتی افزود: دولت باید تولید را تنظیم و تنظیم بازار را به بخش خصوصی واگذار کند تا اگر آنان اشتباهی کردند، از جیب خودشان جبران کنند.

وزیر نیرو آمادگی ایران برای اجرای طرح‌های آبی در کشور عراق حبر داد
وزیر نیرو از آمادگی ایران برای حضور در طرح‌های آبی عراق و اجرای پروژ ه‌های متعدد در این کشور خبر داد. علی اکبر محرابیان در حاشیه دیدار با وزیر آب عراق با اشاره به بررسی راهکارهای مدیریت منابع آب مشترک ایران و عراق افزود: ایران ظرفیت‌های مناسبی برای ارائه خدمات در حوزه منابع آبی به کشور عراق دارد که در این دیدار در خصوص این ظرفیت‌ها مذاکرات قابل قبولی انجام شده است. در این دیدار عون ذیاب عبدالله وزیر منابع آب عراق نیز با اشاره به توانمندی ایران در صنعت سدسازی گفت: آماده بهره برداری از توانمندی‌های ایران در بخش‌های مختلف حوزه آب هستیم.

رئیس کل سابق بانک مرکزی پست گرفت
علی صالح آبادی رئیس کل سابق بانک مرکزی و رئیس اسبق سازمان بورس، به عنوان مدیرعامل یک شرکت بورسی معرفی شد. وی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری امید وابسته به بانک سپه انتخاب و جانشین سید بابک ابراهیمی شد. /فارس

وزیر ارتباطات: هجمه دشمنان از کفِ خیابان به حوزه اقتصاد آمده
زارع پور با اشاره به دشمنی و فتنه انگیزی همیشگی دشمنان طی بیش از چهل سال از عمر با برکت انقلاب، گفت: طی این مدت، دشمنان به روش‌های مختلف از جمله تحریم، جنگ تحمیلی، آشوب داخلی و ... درصدد ضربه زدن به ایران و نظام برآمدند. وی افزود: فتنه اخیر دشمنان هم راه اندازی جنگ داخلی بود که به یاری خداوند و هشیاری مردم این فتنه هم خنثی شد و در حال حاضر هم هجمه‌ای که در ماه‌های اخیر از سوی دشمنان در کف خیابان شاهد بودیم، به حوزه اقتصاد کشانده شده است. وزیر ارتباطات گفت: دشمنان در حال حاضر به دنبال ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و به ویژه در حوزه ارز هستند، اما به یاری خداوند از این گردنه سخت هم عبور می‌کنیم. /ایسنا

معاون استاندار لرستان: در یک پیچ سرنوشت‌ساز قرار داریم که یا باید ادامه دهیم یا رها کنیم
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای کارآفرین در این شرایطی که ما زندگی می‌کنیم اداره امور و محیط کار و سرپا نگهداشتن مجموعه کار سخت و طاقت‌فرسایی است. برای هر کارآفرین موفق بین ۱۰ تا ۲۰ صفت گذاشته‌اند، امروز بسیاری از متغیرها در اختیار کارفرمایان نیست که این موضوع همه ما و شما را اذیت می‌کند. ابراهیمی افزود: ما هر روز با یک داربست باید مواظب واحدهای تولیدی خودمان باشیم، مشکلات متعددی دارند که عمده مشکلات شرایطی است که در آن قرار دارند، اینکه تولید دارند و نمی‌توانند صادر کنند، صادر می‌کنند نمی‌توانند پول آن‌را بگیرند، تا تسهیلات بانکی را می‌گیرد مواد اولیه گران می‌شود. وی گفت: همه باید سخت‌کوشی، تلاش و کوشش کنیم که بتوانیم از پیچ‌های زندگی بگذریم. وی تصریح کرد: همه می‌دانیم ما در یک مواجهه با بخشی از جهان امکانات‌دار قرار گرفتیم و در قرن ۲۱‌ام دنبال جایگاه خودمان در جغرافیای جهانی می‌گردیم و نمی‌گذارند اتفاق بیفتد. ابراهیمی ادامه داد: در یک پیچ سرنوشت‌ساز قرار داریم که یا باید ادامه دهیم یا رها کنیم که به نظر من در شرف پیروزی هستیم، انتظار این است که خودمان نیز دست روی دست نگذاریم. /ایسنا

ایرنا: سکه وارد کانال ۳۰ میلیونی شد!
خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در گزارشی اعلام کرد: قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه، چهارم اسفند ماه) با یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۸۴
روش شما در برابر توئیت‌زن، نویسنده، گوینده و شاعر چجوری بود اونوقت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
این طائب به شعور مردم توهین میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
بدبختی های امروز ما ثمره افکار امثال طائب و جلیلیه
طائب اگه این و نگه چی بگه
طائب: در جنگ ترکیبی، پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن، نویسنده، گوینده و شاعر هستند) ورزشکار و هنرپیشه و کارگر و بازنشسته و دکتر و مهندس و کشاورز و درویش و کارمند و کاسب و وکیل و خبرنگار ... را از قلم انداختید !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
فقط یک لحظه فکر کنید
اگر هرکسی سر جاش بود تو این مملکت
طائب الان چه کاره بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
آقای ناشناس
طائب همین الانشم هیچکاره ست میخوان شاید یه جورایی بزرگش کنن
ایرنا: سکه وارد کانال 30 میلیونی شد!) دیگه کاز از کانال گذشته شده رودخونه خروشان
بانک مرکزی با این طرح جدید سرعت رشد قیمت دلار و کاهش ارزش پول ملی را بیشتر کرد
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
دقیقا بیشتر کرد
جناب طائب مردم همیشه مقصر بودن اینکه چیز جدیدی نیست تصمیمات رو شما میگیرین عواقب و تقصیر گردن ما مردم فقط شما کجای این جنگ نرم قرار دارین و چه کارم مهمی غیر از تماشا چی بودن داشتین.
اخوی شما که تو خونه سازمانی آنچنانی زندگی میکنی میدونی عر سال استرس تمدید یا خانه بدونی مستاجران چیه؟
خودرو شما هم قطع بیاین سازمانی میدونی تهیه پراید چه مصیبیتیه و ااورحالش چه بدبختی صب یه راننده تاکسی تصادف کرده بود جلو چشمم دو دستی تو سر میزد
تهیه مایحتاج روزانه هم که برای شما بصورت جیره فراهم هست برای ما روز به روز کوچکتر میشه گوشت حذف مرغ حذف ماهی حذف لبنیات حذف بقران دیگه نمیدونیم چی بخوریم
کسی از دل داغش حرفی بزنه یه توییتی بزنه میشه سرباز جنگ نرم دشمن
تازه فهمیدم که شخصیتم ویرانه وگرنه از دلار ۵۰ تومنی و خوشحال میشدم
وزیر ارتباطات گفت: دشمنان در حال حاضر به دنبال ایجاد اختلال در اقتصاد کشور و بویژه در حوزه ارز هستند،) تا اونجایی که یادمون هست ترامپ میگفت که من قصد دارم با خروج از برجام در بازار ارز ایران اختلال کنم و ارزش یک دلار را به 10 هزار تومن برسانم و بشدت این کار را دنبال کرد اما چون روحانی را خارج از حلقه خودتان می دیدید نه فقط کمکی به او نکردید بلکه دائم به او تاختید الان بایدن طرفدار برجام را هم دور انداختید و ندانم کاریهای اقتصادی خود را گردن بقیه می اندازید
نماینده تهران :در حال حاضر افرادی به ما مراجعه و گلایه می‌کنند که تولیداتشان بسیار است اما نمی‌دانند با آن چه کنند) این همان مشکلی است که راه حلش مراودات صحیح و رابطه حسنه با کشورهای جهان است که هرچه روحانی و ... فریاد زدند به گوش بعضیا فرو نرفت تولید بیش از نیاز کشور باید صادر شود اما اف ای تی اف چی میشه ؟!! توافقنامه برجام چی میشه ؟!!! انواع و اقسام قطعنامه ها چی میشه ؟!!! سیاست خارجه ضعیف و تک بعدی نتیجه ای بهتر از این نداره
ممنوع‌الخروج؟؟؟؟؟؟؟؟؟اره انجام بدید شب ناتو کل ایران میزنه هه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
یعنی میفرمایید کشورهای دیگر آزادند مردم ما از جمله شما را بکشند؟!!!
پلنهای مختلف در سیاست خارجی دولت رئیسی / پلن یک آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند / پلن دو آمریکا هیچ ... نمیتواند بخورد / پلن سه ...... همه مسئولان تراز اول کشور در کانادا و یا سایر کشورهای اروپایی در ویلا و باغ خود بخوشی و تندرستی زندگی میکنند و مشغول نوشتن خاطرات خود هستند
شریعتمداری: ایران باید اعضای سفارت آلمان را ممنوع‌الخروج کند) این احمقانه ترین کاری است که میشه کرد دقیقا هزینه اش غیر قابل جبرانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
چطور آنها دیپلمات های ما را محکمه میکنند
. باید دیپلمات مشکوک محاکمه شود
از روي قيمت سهام فولاد مقدار اختلاس مشخص است
این طائب دقیقا چیکاره ی مملکته؟؟؟؟
پاسخ ها
والی
| Japan |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
از دوستان ایلان ماکسه!!!!!!!!
یا تنگه هرمز رو ببندید والا حاج حسین‌ شریعتمداری همه کاره تمام کارمندان سفارت آلمان رو ممنوع الخروج میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
تنگه بازه
پس این تنگه به چه دردی می خوره
فساد۹۲۰۰۰ میلیاردی در فولاد را خود مجلس مطرح کرد حالا فراهانی نماینده قم بکل منکر شده . توقع دارید مردم اعتماد کنند .
نماینده محترم تهران! دولت نه تنها بازار بلکه کل کشور رو رها کرده. تیم اقتصادی بسیار بسیار بسیار ضعیف دولت نتیجه اش اینه! نمی دونم که کی میخواست ريال ایران رو قوی ترین پول آسیا کنه! فعلا که به همت شما بزرگواران ضعیف ترین پول آسیا رو داریم. خدايا فقط فقط فقط خودت به‌ ما رحم کن!
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
در این بازی یکی پیدا بشه به تیم دولت دروازه ما و دشمن رو نشون بده که اینقدر گل به خودی نخوریم .
ایکاش آمریکا این رسانه‌ میلی رو هم تحریم می‌ کرد تا لااقل مصرف برق کشور پایین می آمد
دولت فعلی بی سابقه ترین حمایت از کل ارگان های حاکمیتی نظیر مجلس ، قوه قضائیه، خبرگان، تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی ، حوزه های علمیه و......در مدت ۴۲ سال گذشته دارد لذا هیچ نوع بهانه و فرافکنی مشکلات توسط دولت برای قاطبه مردم پذیرفته نیست
صادرات نفت ،گاز و پتروشیمی به بیشتر از زمان قبل از تحریم ها رسیده صادرات غیر نفتی به بیش از ۶۹ میلیارد دلار رسیده ، مالیات های دریافتی از صنایع، اصناف مختلف ، پزشکان ، وکلا ، فیلم بازی کن ها و.....بین ۲۰ تا ۳۰ برابر افزایش یافته و هزاران درآمد دیگر
باعث حیرت و شگفتی است که وضع اقتصادی و رفاه مردم ما از کشور کوچک بنگلادش که ۴ برابر ما هم جمعیت دارد بسیار بدتر است منتظر می مانم که یکی از مسوولین کشور پاسخ کوتاهی به این پرسش ها بدهد
هفته ای یه بار از طائب خبر میذارید
اگه این آدم کارآمدی بوده چرا برکنار شده؟
ماجرای 92 هزار میلیارد دروغه
عدد اول 57 هزار میلیارد تخفیف به خودرو سازان بوده!!!
اختلاس تبدیل شده به تخفیف که گران نشود!! ميشه بفرمایید الان تخفیف دادید بجای ارزان کردن قیمت خودرو با انحصار و عرضه قطره چکانی هزار آیه قسم هنوزم که دارند ناله می کنند که داریم ضرر میدیم خودرو بردند بورس با دستور همین وزیر صمت!! به دو برابر یک خودرو می فروشند!!

مطلب بعدی گفتید چند عدد اعداد بعدی چند بودند و تخفیف برای کدام ارگان!!؟!
بله همه اختلاسها دروغه
حاج اقا طائب توهین به شعور ملت کافیست
یک دنیار کویت معادل ۲۰۰۰۰۰۰ ریال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بله من هم به یاد می آورم حضرت امام در مورد زیربنا بودن اقتصاد راهنمایی می کردند .
کدام دشمن می خواد که دلار پنجاه هزار تومان گوشت پانصد هزار تومان بشود جز کسری بودجه دولت و بانکها .و صادرات مایحتاج روزمره مردم به عراق و سوریه واخیر ا به مسکو
یادش بخیر قالیباف وقتی دلار ۱۴ هزار بود تویت زد جوانان انقلابی دلار رو ۴۰۰۰ تومان خواهند کرد ما از نسل می‌توانیم هستیم ؟؟
دولت انقلابی
مجلس انقلابی
قوه قضاییه انقلابی
سرداران انقلابی
استانداران انقلابی
وزیران انقلابی
به فریاد ملت برسید ، به فریاد اسلام برسید ، من هشدار میدهم ، ملت به مرگ راضی شدن ؟ ایران شده بهشت دلالان ، مجلس هر چه زودتر طرح عدم کفایت رئیس جمهور رو اجرایی گنه ؟؟ بودجه سال آینده وحشتناک خانمانسوز خواهد بود.همانطور که همه هشدار دادن که سال ۱۴۰۱ سال بحران های اقتصادی خواهد بود .
مردم بدانید و اگاه باشید هر چه اختلاس دزدی وغارت بیت المال تا به حال دروغ بوده میگید نه از نماینده مجلستان بپرسید
آقای رییسی شما با واژه عذرخواهی ، استعفا ، شرمنده ملت هستم ، من فکر میکردم دولت مثل استان قدس هست ، من فکر میکردم میتوانم به اقتصاد دستور بدهم ، من فکر میکردم اقتصاد رو میشه حبس و حصر کرد ، من گذشته رو با آینده اشتباه تلفظ کردم ، من قول الکی به ملت دادم تا رای جمع کنم ، من نه میدونم اقتصاد چیه ، من نه میدونم روابط بانکی چیه ، ، من استاد خالی کردن سفره های مردم هستم ، من ابراهیم کمر شکن هستم
جالبه به غیر از طائب و سردار سلامی کسی دیگه تو کشور حق اظهار نظر کردن نداره ، نمایندگان هم که جرات سوال کردن از ابراهیم کمر شکن ندارن ؟؟ یادش بخیر خبرگزاری فارس و کیهان چه ناجوانمردی هایی که در حق روحانی ، خاتمی و موسوی نکردن و نمیکنند ؟؟ این هست خدواند دانا آن الله خیر الماکرین
برخی اقدامات مسئولان روح و روان مردم را جریحه دار میکند،در حالیکه کشور با مسائل و مشکلات عدیده ای روبروست ،یکی میگوید برای ساخت مسکن برای فلان کشور اعلام آمادگی کرده ایم ،دیگری میگوید آماده همکاری در زمینه محیط زیست هستیم،آخر اگر شما اینکاره هستید چرا به حال و روز مردم خودتون رسیدگی نمیکنید.
از صحبت های توانگر این برداشت میشه که رییسی یک چیزی میگه اما وزرا از جای دیگری دستور میگیرند کما اینکه دستوراتی که مدت هاست رییسی میده اما کسی در دولت اهمیتی بهش نمیده.مثلا چند هفته پیش دستور داده بود که مشکل کامیونداران در مرز استارا فورا برطرف بشه اما در اخبار دیروز گفته شد که علیرغم دستور رییسی تا کنون اقدامی نشده!!!
آقای رییسی به هر حال دوستان افراطی شما مانند حسین شریعت به آرزوی دیرینه خود یعنی نابودی برجام رسید از نطر او برجام ترکمنچای دیگر بود ، حالا شما اگه هنری داری بسم الله ، در غیر اینصورت از مله باید ۳ میلیون معیشتی به حقوق کارمندان آماده کنی دلار از ۲۲ بهمن بعد از نطق تاریخی شما ۱۲ هزار ناقابل رشد کرد ؟؟ در ونزوئلا هر سه ماه مجبور بودن حقوقها ر دو برابر کننن ، کارمندان دارن زید خط فقر له میشن
امثال طائب هستن که صد بار میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی هر مشکلی تو ممکلت پیش میاد رو میندازن گردن آمریکا ، ینی حرفشون ابدا قابل اعتنا نیست
اقای رییسی هنوز به این نتیجه نرسیدی که اسما رییس جمهور هستی اما دولت از جای دیگری دستور میگیرد؟
دیگه راستی راستی این رفیق حاج حسین داره حرف هایی میزنه که نسبت به سلامت عقلی و فکریش شک ها بیشتر شده!!
بخدا ما هنوز پیگیر ارزشهای شما هستیم .برای ما قیمت دلار مهم نیست.
راستی دلار چند؟ چیزی در سفره مردم مانده؟سکه که در دست خودتان هست چند؟ اونو که آمریکا ضرب نمیکنه.
شما که همیشه در یک پیچ سرنوشت ساز هستید. تموم نشد؟
استاندار محترم ما کلا تو پیچ بسرمیریم از این پیچ در بیاییم یکی دیگه زیاد خودتو درگیر این پیچها نکن
به عنوان تنها کشور شیعه جهان،وضعیت فقر و گرانی ها و تورم وحشتناک و حسرت مردم در داشتن یک زندگی نرمال و شرافتمندانه و رفاه بالای مسئولین و حاکمان ان نشان دهنده چیست؟!!
یه کامنتی از مخاطبان دیدم گفته بود
حالم از کلمه برجام به هم میخوره
خیلی حال کردم گفتم یه بار دیگه منتشر بشه
از این مضحکتر داریم که پرچم آمریکا را زیر پا می گذاریم ولی دلار آمریکا را روی چشمانمان می گذاریم؟ زتدگی ما با پول استکبار جهانی داره می چرخه؟
آقای رئیسی توانایی اداره مملکت دا نداری فورا استعفا بده تا 100 هزار تومان نشده
فقط طایب فیش حقوقشو منتشر بکنه هر چی بگه چشم بسته قبول می کنم
حسین شریعتمداری‌ برای وزارت خارجه‌ نسخه‌پیچیده‌ است‌ و امر فرموده که سفرای آلمان را فعلا گروگان بگیرند‌ تا آلمانیها بیان به پای رئیسی بیفتند همونطوری که آمریکائیها بعد گروگانگیری‌ امدند‌و به دست و پای ماها افتادند و بعدش به دست و پای ما پیچیدند و ما را تحریم کردند و پول ملی ما را با کاغذ باطله یکسان کردند‌ ! اصلا امثال حسین شریعتمداریها چه حقی دارند روزنامه‌ چاپ کنند؟!!!
دقیقاً مطالب آقای طائب در خصوص پیاده نظام در جنگ ترکیبی درسته البته چند گروه رو (مثل بعضی از روزنامه‌نگاران، خبرنگاران رسانه‌ها از جمله صداوسیما، جیره‌خواران کاسبان تحریم، و... ) نیز باید بهش اضافه کرد اما دشمن هم بانیان دلار ۵۲هزاری و سکه ۳۱ میلیونی هستند!!!
با احترام زیاد به جناب آقای شریعتمداری، مگر می‌شود کارمند سفارت آلمان یا هر جای دیگری ممنوع الخروج کرد!؟صرفا این سوال را از جهت اطلاع پرسیدم
باز که برامون در کرج مانور نظامی هوایی انجام دادند! علی برکت ا..!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
اون نصف شب .چقد مانور نظامی وانهدام مهمات دارد زیاد میشود .
وزیر نیرو آمادگی ایران برای اجرای طرح‌های آبی در کشور عراق حبر داد.
خداوند‌ به عراقیها رحم کنه۰ دعوت کنید بیان ایران که ببینند شما ها با این طرح های آبی چه بلایی به سر خلق الله در آورید۰
جالبه همشون در حال گذر از پیچ خطرناک هستند
مگه میشه فکری پشتش نباشه و بنویسی یا فلسفه ای نباشه و بسرایی؟ دشمن نوشتن و سرودن، دشمن فکر و فلسفه است. سرکوب فکر و فلسفه تر و خشک را با هم می سوزاند اجازه ظهور هیچ ایده ای را نمی دهد چه خوب و چه بد. برخی گمان می کنند غرب، شب خوابیده روز بلند شده با خودش یهویی گفته: خب از امروز آزادی فکر و اندیشه بزارم!
قالیباف: امام گفته بود من نگران آینده دور انقلاب در حوزه مسائل اقتصادی هستم
خوب آقای قالیباف ،امام حجت تمام کرده بود چرا توجه نکردین چرا راه به خطا رفتین
ما تا به شعار می پر دازیم تا واقعیت همین اش کاسه است
مگه امام نگفته بود اقتصاد مال خر است؟؟؟
یکی از اعداد 57 هزار میلیارد تخفیف فولاد به خودروسازان برای جلوگیری از گران شدن خودرو!!!
خب الان محقق شده خودرو گران نشده!!!؟؟ الان که خودرو بردند بورس دوبرابر قیمت می فروشند!!!!
ميشه بفرمایید اختلاس به چی ميگن!!!؟؟
نئونازی های آلمانی در زمان هیتلر با تعرض به مرزهای سایر کشورها، آغازگر جنگ جهانی دوم بودند، جنگی که باعث کشته شدن و آوارگی انسان های بیگناه زیادی شد، امروز هم در کنار آمریکا، انگلیس و فرانسه با دخالت های سیاسی غلط در شرق اروپا از طریق ناتو باعث شعله ور شدن جنگ روسیه - اوکراین شدند، جنگی که چه بسا با گسترده شدن آن به مرزهای سایر کشورها منجر به جنگ جهاتی سوم، آن هم با چاشنی اتمی شود که دودش این بار هم بیش از همه به چشم مردم بیگناه دنیا خواهد رفت؛ همه این ها به کنار چرا در ایران جاسوسی می کنند؟ باید ابتدا سفیر آلمان احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به مقامات آلمانی برسد، اگر متنبه شدند و از اعمال غیر اخلاقی دست کشیدند که هیچ ولی اگر دوباره به این اقدامات دست زدند باید به مانند خودشان، با آنها رفتار کرد یعنی مطابق آنچه نویسنده سرمقاله تان عنوان داشته است.
در مورد مذاکرات برجام هم آمریکا مقصر اصلی است که به صورت یکجانبه و برخلاف قوانین بین الملل از آن خارج شد و امروز هم در عمل با صدور قطعنانه های جعلی، گره های بیشتری در برجام ایجاد می کنند و در سخن با حرافی، عوام فریبی می کنند که ما موافق برجام و حل مسئله از طریق دیپلماتیک هستیم، اولا شما اگر موافق برجام بودید از آن خارج نمی شدید در ثانی اگر هنوز موافق حل مسئله برجام از طریق دیپلماتیک هستید، چرا تریبون های جمهوری خواه سنا مدام از پاره کردن برجام در دولت جمهوری خواه بعدی می گویند، سیاست یک بام و دو هوا که نمی شود، دولت و مجلس آمریکا باید ابتدا تکلیف خودشان را با خودشان روشن کنند و بعد وارد مذاکرات معقول و منطقی منطبق بر احترام متقابل شوند تا جوابی منطقی بگیرند و بدانند که صبر ایران حدی دارد و پنجره مذاکرات تا همیشه برای آنها باز نخواهد بود.
پاسخ ها
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
تفکر نئو نازی 40 سال بعد مرگ هیتلر در پایان جنگ جهانی و از ده هشتاد میلادی شروع شده
مردم عادی هم جز پیاده نظامند
با این ا وضاع اقتصادی مردم خواهان عدم کفایت مدیریت کلان کشور را دارند فقط شعار و حرفهای پوچ . اقای طائب بیایید و بدبختی مردم را ببیند خجالت اور است هر روز اجناس گران میشوند
ایشان از اقتصاد چیزی بلد نبود تا چه رسد به اظهار نظر در اینده دور،برو دوبارت با علما و وولیا امر جهان مشورت کن
قدیما می گفتن شتر دیدی ندیدی ولی ما می گوییم 92 هزار میلیارد دیدی ندیدی
تابناک ، جمعه ها تعطیل می‌کنی
اینکه نشد حرفه ای گری
۹۲ هزار میلیارد تومن اختلاس شده در فولاد ، مردم خبر دارن
یا پنج تن آل عبا
بجز حرف دهان پرکن ایا کار اقتصادی بلدید بجای خام فروشی و تبدیل ان به ریار یا دادن دلارهای ان به مشتی پاپتی و پابرهنه و یا درست کردن اختلاسگر ایا فرزندان این ملت را در کارهای اقتصادی راه داده اید ایا در این چهل و چهار سال و کلا توی همه ی دورانها ایا به ایرانی جمعییت اعتناد کرده و یا انان را دوست و هموطن و مساوی خود نگاه کرده اید خدا به دادتان برسد اگر در این دنیا جان سالم بدر بردید مطمئنن با اینهمه گرانی و فقر و فحشا در پیشگاه خدا باید جوابگو باشید ای دولتمردان مجیز گو
اصل دروغ بودن یا نبودن فولادها را نمی دانم ولی خوب می دانم که پتروشیمی ها و فولادی ها و امثال هم می توانند بعد از کسر هزینه هایشان ، تمامی منفعت شأن را که متعلق به جمهور ملت ایران است را بطرف مختلف به آنها مجانی ب دهند مثلا می شود به صنعت مسکن و خودرو و لوازم خانگی این ساخت ها را یا منفعت شأن را مجانی بدهند تا ساخته های این صنایع تقریبا مجانی بدست جمهور ملت و دولت ایران برسد پس یک مافیای قدرت نمی خواهد و درست مثل بانکها که اولین تولید کننده تورم و رکود از هر نوعش هستند اینها هم.....
"طائب: در جنگ ترکیبی، پیاده نظام قدرت نرم، توئیت‌زن، نویسنده، گوینده و شاعر هستند"
اینجوری که همه مجرم هستند.
درودبرتوئیت زن ونویسنده وگوینده وشاعر درفضای مجازی !!!!
ا
تنگه چرا بازه؟؟؟
با دلار پنجاه هزار تومانی عجب شب عیدی درست کردید
امروز دیگه امامان جمعه می ترکونند.
هرچی وضع اقتصادی بدتر می شه
حرفای کهکشانی و فضایی وارد فاز جدیدی می شود.
جناب طائب آرزو دارند کشور ۸۵ میلیون مداح داشته باشه
بابا جلواین حسین کیهانی 1000تیراژ را بگیرید کاغذ فروش
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی