بازدید 1909

فلسطین خواستار نشست اضطراری شورای امنیت شد

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵ 23 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر به نقل از سما، درپی یورش نظامیان اشغالگر به نابلس در کرانه باختری که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی منجر گردید، وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.

بر اساس این گزارش، ریاض المالکی از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل به منظور محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها و تازه‌ترین آنها جنایت نابلس خبر داد.

المالکی شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای همچنین افزود که تشکیلات خودگردان نشست اضطراری شورای اتحادیه عرب در سطح نمایندگان و نیز نشست سازمان همکاری اسلامی با هدف محکومیت فردی و دسته جمعی جنایات صهیونیست‌ها را خواستار شده است.

لازم به ذکر است که در جنایت ننگین روز چهارشنبه اشغالگران صهیونیست در شهر نابلس واقع در کرانه باختری، ۱۰ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از صد نفر دیگر هم زخمی شدند.

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه از آنچه در نابلس واقع در کرانه باختری روی داد به عنوان جنایت بزرگ اشغالگران علیه ملت فلسطین یاد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در عین حال افزود که گروه‌های مقاومت وظیفه دارند بدون هیچ تردید به این جنایت پاسخ دهند.

النخاله تصریح کرد: ملت فلسطین در مقابل دشمن متحد و یکپارچه هستند و به خواست خدا این را ثابت خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی پس از حمله به نابلس به دلیل نگرانی از حمله موشکی از سوی نوار غزه، اقدام به استقرار سامانه گنبد آهنین کرد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد که یکی از افسران رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل برای دریافت پاسخ به حمله امروزش در نابلس آماده می‌شود.چیزی که اوضاع را شعله ور می‌کند وجود دارد و اینجا انبار باروتی است که فقط برای شعله ور ساختن نیاز به کبریت دارد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه چهارشنبه از هراس در شهرک‌های صهیونیست نشین از بیم شلیک راکت از نوار غزه در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در نابلس خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار