بازدید 10556

علی اف ایران را متهم کرد

رئیس‌جمهور آذربایجان در اظهاراتی مدعی دخالت ایران در ماجرای حمله به سفارت باکو در تهران شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ 19 February 2023

به گزارش تابناک، ایسنا نوشت:  به نقل از شبکه بلومبرگ، الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در جمع خبرنگاران ادعایی را در رابطه با حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران مطرح کرد و گفت که تشکیلات ایران پشت این ماجرا قرار داشته است.

وی مدعی شد که عدم دخالت سریع پلیس در ماجرا و این حقیقت که تلویزیون ایران به سرعت پس از بازداشت فرد ضارب با او مصاحبه کرده است، نشان می‌دهد که او از سوی تهران فرستاده شده بود.

علی‌اف در ادامه ادعاهای عجیب خود خواستار محاکمه کسانی شد که به گفته او ضارب را برای انجام این حمله تروریستی به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران فرستاده بودند.

جمهوری آذربایجان پس از وقوع این حمله که با انگیزه‌های شخصی انجام گرفته بود فعالیت سفارت خود در تهران را به حالت تعلیق درآورد و کارکنان و اعضای خانواده‌هایشان را از ایران خارج کرد.

رئیس جمهور آذربایجان همچنین به خبرنگاران گفت که عادی‌سازی روابط با تهران به تحقیقات شفافی بستگی دارد که مسئولان حادثه را مورد بازخواست قرار می‌دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰۱
انتشار یافته: ۱۹
چه اتفاقی باید بیافته تا ماهیت اینو بشناسید؟!
برو بابا مردک. تو اگر مرد بودی اسمت الهام نبود
یک مدت بود زبانش بند امده بود دوباره به حرف آمده. کسی نیست جوابش را بدهد. دنبال شر میگرده
الان که ترکیه درگیر زلزله هستش وقتشه دهن اینو گل بگیریم و آذربایجان رو به ایران برگردونیم پوتین هم که پشت ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
آذربايجان اگر به ايران ملحق بشه كه واي به اون بدبخت ها
حداقل آمريكا و كشور هاي اروپايي اونجا سرمايگذاري كردن تو اين مملكت چي به جز زامبيا ونزوئلا و...كشورهاي بدبخت بي چارهسعي كنيد اطراف تون رو نگاه كنيد كه چي به سرمون اومده بعد شعار الكي بديد
عجب ادم احمقی است این اف
این بنده خدا نمیدونه که مصاحبه سریع بعد از بازداشت تقریبا اینجا یه چیز جا افتاده است
کسی می دونه مهاجم الان کجاست؟ چرا کسی بهش هیچ دسترسی نداره
همه اذربایجانیها پشت علی اف قرار دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
لطفاً آرامش خودت رو‌ حفظ کن هموطن،، کاری به سیاست های غلط و درست کشور ندارم ،، فقط اینو بدون خورده آذربایجان هم قسمتی از خاک ما بوده که شاهان بی لیاقت قجری حاتم بخشی صد ساله کردن ،، الان هم طبق همون قرارداد قسمتی از خاک این سرزمین محسوب میشه ،، نمی دونی تاریخ رو یکم مطالعه کن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
ما در ایران فقط ملیت ایرانی داریم هرکس که از پان حرف بزند ملت دهنش را خرد می کنند چه پان ترکیسم چه پان کردیسم چه پان عربیسم و چه پان بلوچیسم
زمینه سازی های سیاستمداران ورزیده جهان را تماشا می کنید؟
چگونه مثل زمان هیتلر دارند یک جنگ سوری بین ایران و آذربایجان راه می اندازند تا بلافاصله با بهانه لازم و گرفتن مشروعیت جهانی وارد ایران شوند.
تا اینجای کار مقصر آنهائی هستند که اولا" در زمان استقلال آذربایجان پیشنهاد پیوستن مجدد آن را به ایران نپذیرفتند و ثانیا"در زمان جنگ دوم بین آذربایجان و ارمنستان جانب آذربایجان را گرفتند.
پاسخ ها
رشت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
احسنت . عالی بود
وقتی تو جنگ با ارمنستان از ایشون حمایت شد و نه بر مبنای منافع ملی باید هم منتظر بد تر از این حرفها باشیم
این آدم پان ترکیسم متوهم را باید سر جای خودش نشاند. این مردک خیال کرده با خوش رقصی برای اربابانش میتونه از آب گل آلود ماهی بگیره. فکر کرده در مناسبات منطقه ایی و جهانی کسی تره براش خورد میکه. فقط یک لشکر ایران برای کل کشورش و دولتش کافیه
پاسخ ها
جلفا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
درست گفتی
علی اف غلط کرد. اذربایجان خاک ایران است و باید به ایران برگردد تا امثال این مزدور اسراییل برای ما زبان درازی نکنند. ضمنا دوران ورود به ایران گذشته است اگر می توانستند سالها قبل این کار را می کردند . ان روز که وارد ایران شدند یک ارتش پر طمطراق و توخالی در ایران بود و یک پادشاه به نام رضا خان که فقط برای ملت ایران قلدر بود و در برابر دشمنان و متجاوزان به خاک ایران ذلیل و ترسو بود. ما حالا نیروهای مسلحی داریم که از ایران تا سواحل مدیترانه حضور دارند و متکی به ایمان و جوانمردی و علم و تخصص خود شان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
آفرین آفرین !
خانواده علی اف در استانه تغییر قدرت در اذربایجان نگران هستند انها احتیاج به تنش دارند تا سر قدرت خانوادگی بمانند انجا دمکراسی نیست ناگزیر باید با سناریوهای اسرائیلی و امریکایی همراهی کنند شاید امریکا و اسرائیل از او و پسرش حمایت کنند این هم از دمکراسی غربی
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی