بازدید 2483
۲

گام نهایی فدراسیون فوتبال برای بازی با روسیه

فدراسیون فوتبال به زودی گام نهایی اش را برای برگزاری بازی دوستانه با روسیه برمی‌دارد.
کد خبر: ۱۱۶۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 16 February 2023


به گزارش تابناک، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان روز گذشته در جریان نشست اولگ ماتیتسین وزیر ورزش روسیه با سید حمید سجادی اعلام کرد یک دیدار دوستانه در تاریخ دوم یا سوم فروردین بین تیمهای ملی دو کشور برگزار خواهد شد.

البته از آن‌جایی که ورزش روسیه در حال حاضر در تعلیق به سر می‌برد، قطعی شدن برگزاری این بازی منوط به تایید فیفا است. ظاهرا پس از امضاء تفاهم‌نامه برگزاری بازی، فدراسیون فوتبال کسب مجوز از فیفا را وارد مرحله اجرایی خواهد کرد.

با این وجود کسب موافقت از فیفا برای برگزاری بازی را می‌توان قطعی دانست زیرا این نهاد در ماه‌های اخیر مخالفتی با برگزاری بازی دوستانه روس‌ها با تیم‌هایی مثل ترکمنستان، قرقیزستان، تاجیکستان و ازبکستان اعلام نکرده و در صورت طی شدن فرآیندهای لازم ایران در روزهای ابتدایی فروردین به شکل قطعی از روسیه میزبانی خواهد کرد. همانگونه که سپاهان فردا در ورزشگاه نقش‌ جهان به مصاف زنیت سن‌پترزبورگ می‌رود.

منبع: فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
دیگه فوتبالبهتر ملت همیهش در صحنه سیاسی نکنند اگر این ملت جوشی اجازه بدن خوب میشه از چین بهره برداری کرد نکنه توقع دارید 450 میلیا رد دلار سرمایه گذاری کنه هیچی هم نگیره
سلمانی ها که بیکار می شوند، سر همدیگر را می تراشند. حکایت ايران و روسیه است. هيچ کشوری با آنها بازی نمی کند، برای خودشان مسابقه می‌گذارند و تازه اعلام می کنند کارهای اداری در حال انجام است.
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی