بازدید 12494
۷
بازی‌های عجیب دوستانه با روسیه در همه سطوح!

حریف ایران در بازی فیفادی نوروز مشخص شد

کد خبر: ۱۱۶۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ 15 February 2023

بازی های دوستانه فوتبال ایران و روسیه از رده باشگاهی گرفته تا ملی و حتی تیم‌های زنان دو کشور در ایام نوروز امسال برگزار می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که تیم‌های ورزشی روسیه از سوی فدراسیون‌های جهانی و کشورهای اروپایی تحت تحریم قرار دارند، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال ایران به طرز عجیبی در همه سطوح با تیم‌های این کشور بازی دوستانه ترتیب داده‌اند.

این مناسبات فشرده در روزهایی که رسانه‌های غربی به شدت ادعاهای خطرناکی مبنی بر فروش انواع جنم افزار از سوی ایران به روس‌ها در جنگ اوکراین طرح کرده‌اند، می تواند کج‌سلیقگی محض باشد.

مهدی تاج در نشست امروز وزرای ورزش ایران و روسیه، اظهار داشت: در حوزه فوتبال باشگاه سپاهان و زنیت سن پترزبورگ، خواهر خواندگی بلندمدتی دارد که این اتفاق هرساله تمدید می‌شود. تیم زیر 17 ساله‌های ما همین امسال در روسیه بوده و تیم زیر 17 ساله‌های این کشور نیز اردوی 15 روزه‌ای در اصفهان داشته است. مربیان خود که در بخش استعدادیابی کار می‌کردند هم به روسیه فرستادیم. همین کار را تیم زنیت در اصفهان انجام داد.

وی افزود: فردا هم کاروانی 70 نفره از زنیت به اصفهان می‌آیند و یک بازی دوستانه هم روز جمعه بین این تیم و سپاهان برگزار می‌شود. یک مسابقه فوتبال هم بین تیم ملی ایران و روسیه دوم یا سوم فروردین در تهران برگزار خواهد شد. تیم فوتسال بانوان روسیه را هم به تهران دعوت کرده‌ایم. با این اتفاقات ارزیابی مثبتی از فوتبال روسیه داریم و این همکاری در ادامه بیشتر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
تاجی جان ما الان تنها گزینه روی میز روسها هستیم!
کسی دیگه ای با متجاوز بازی نمیکند
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
ایران به جز روسیه جنگ زده، تحریم شده و البته مکار با چه کشور دیگری رابطه داره؟!!!!!!
در این دنیای در اندر دشت فقط مانده اید با یک کشور کمونیست پا در گل روسیه
در این دنیای در اندر دشت فقط مانده اید با یک کشور کمونیست پا در گل روسیه
اینقدر این روسیه پلید را بها ندید / لعنت به روسیه و پوتین کافر کمونیست و غارتگر ثروت ملی ایرانیان/ قلم پاهایشان بشکند و نتوانند هیچوقت هیچ ملت روس پایشان در ایران بگذارند خصوصا پوتین و دولتمردان ورشکسته سیاسیشان
تاج با این کارا هست که مونده دیگه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل