بازدید 9827

برخورد مقتدرانه با «هنجارشکنی» در راه است

جانشین فرمانده فراجا گفت: در خصوص اقدام محکم و مقتدرانه با کسانی که چند وقتی جولان می‌دادند در موضوعاتی همچون سرقت و هنجارشکنی، خبرهای خوشی در راه است.
کد خبر: ۱۱۶۳۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸ 14 February 2023

به گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی گفت:‌ مراسم ۲۲ بهمن امسال عید بزرگ انقلاب بود و مجددا یک نفس تازه‌ای در انقلاب اسلامی و روح دیگری در کالبد همه ملت ایران و کسانی که آن سوی مرزها به انقلاب اسلامی به دید یک امید نگاه می‌کنند، دمیده شد و نقشه‌های شوم استکبار و معاندین را خنثی کرد.

جانشین فرمانده فراجا با بیان اینکه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از روز ۲۲ بهمن که عید بزرگ انقلاب اسلامی بود تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مجموعه‌ای از برنامه‌های متنوع را برای ملت بزرگ ایران خواهد داشت، گفت:‌ ان‌شاءالله در اعیاد شعبانیه با فراهم کردن بستر شادی و آرامش برای مردم، به استقبال عید نوروز خواهیم رفت که فراجا در این ایام برنامه‌ریزی خاصی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم تهیه دیده است.

سردار رضایی با تاکید بر اقدام مقتدرانه پلیس نسبت به هنجارشکنان، گفت: فراجا برنامه‌های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند. ان‌شاءالله در همین روزهای پیش رو اخبار بسیار خوشی را خواهید شنید.

وی ادامه داد: در خصوص اقدام محکم و مقتدرانه با کسانی که چند وقتی جولان می‌دادند در موضوعاتی همچون سرقت و هنجارشکنی، خبرهای خوشی در راه است و پلیس با طرح ریزی دقیق با آمادگی کامل به استقبال نوروزی پر از آرامش و نشاط و در ادامه ماه مبارک رمضان خواهد رفت و برای مطالبات مردم عزیز در این ماه پر برکت هم چاره اندیشی شده است.

جانشین فرمانده فراجا خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار برنامه‌های دولت محترم و حمایت‌های خوب مجلس انقلابی و پشتیبانی دستگاه قضایی، در سال ۱۴۰۲ شاهد اجرای برنامه‌های حمایتی و پشتیبانی، روسای هر سه قوه از مجموعه انتظامی کشور باشیم و ان‌شاءالله سال جدید، شاهد سالی سرشار از امنیت و آرامش برای مردم کشور باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۴۹
انتشار یافته: ۱۹
عجب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
بی مزه.
ای کاش خبر خوشی هم در رابطه با اقدام محکم و مقتدرانه با کسانی که دل بخواه و خودسرانه قیمت های اجناس و کالاها را افزایش میدهند ، اعلام میشد
تغییرنام بدحجابی وبیحجابی به هنجارشکنی- ولی آنچه درخیابانها میبینم همان جریان تسلیم تدریجی درمقابل ماهواره است.
مقتدرانه برخورد نکنید، پدرانه و مشفقانه برخورد کنید.
هنجارهای شما هنجارهای ما نیت
کی با فرایند ولنگاری زنها شوهر دارو بعد اجرا گذاشتن مهریه برخورد میشه
سرقت و هنجارشکنی
منظور از هنجارشکنی که احتمالا بحث حجابه. چقدر جالبه که سرقت رو در کنار هنجارشکنی تنها موضوع کاری پلیس و اولویت کشور اعلام کرده. انگار کسی با دروغ گویی مسئولان، رانت خواری، اختلاس، بی کفایتی و فقر، گرونی بی سابقه و ... کاری نداره
به به چه شود
منظور ایشون بی حجابهاست
وگرنه کارتن خوابی و زباله گردی برای هیچ جامعه ای هنجار محسوب نمی شه
اخنلاسگری و پارتی بازی و ربا خواری و ... هم همینطور
ولی ریشه کن کردن فقر هم سخته هم لازمه با خودی ها و نورچشمی ها برخورد بشه که نمی شه
فعلا هنجار جامعه حجاب اجباری است و با دختر بچه های بی حجاب برخورد سخت خواهد شد !
خبر خوش اینه که دست از سر ما بردارین
با سارقان برخورد مقتدرانه نمایید، ولی با هنجارشکنان برخورد پدرانه، منصفانه و ارشادی نمایید.
طی یک ماه گذشته یک جوان 19 ساله و یک نفر معلم بازنشسته در شهر اهواز توسط سارقین مسلح به قتل رسیدن اینها فقط دو مورد بودن که از اشنایان مان بودن امار دقیق که بیشتر از این هاست
اهواز بهشت سارقین مسلحه
در سطح جامعه خبرهایی به گوش می رسد که نشان از نا امیدی دارد....
باز هم آبروریزیِ جدید در راه است!
منظور از هنجارشکنی حتما حجابه دیگه دوباره بیوفتید به جون جوونای مردم.
برخورد با هنجارشکنی باید با قدرت ادامه یابد البته با روش های بازدارنده و موثر.
باید مانند اول انقلاب با بی حجابی و فساد با شدت و قوت برخورد کرد و جلوی اشاعه فحشا در جامعه و به فساد و گناه افتادن جوانها را گرفت اگر چند هنجارشکن و بی حجاب درست حسابی تنبیه بشوند درس عبرتی برای همه خواهد شد و این داستان جمع میشود فقط باید انقلابی عمل کرد
با مفسدان اقتصادی ،اختلاسگران، کلاهبرداران، گران فروشها و کم فروشها و...چیییی قدرتون رو به این جماعت هم نشون بدید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست