بازدید 3267

آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و سنتکام

منابع خبری یکشنبه شب از آغاز رزمایش مشترک پدافند هوایی و سایبری ارتش رژیم صهیونیستی با فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مستقر در منطقه خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۶۳۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۸ 13 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای سما فلسطین، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه از آغاز تمرین نظامی با فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا با نام « Juniper Falcon» خبر داد.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این تمرین نظامی بخشی از سری تمرینات ارتش با سنتکام است و اجرای آن به عنوان بخشی از برنامه آموزشی ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده بود.

این بیانیه می‌افزاید: این تمرین بر روی سناریوهای پدافند هوایی، فضای سایبری، داده‌های اطلاعاتی و لجستیک متمرکز خواهد بود.

ارتش رژیم صهیونیستی اضافه کرده است که این تمرین آمادگی مشترک (رژیم) اسرائیل و آمریکا برای مقابله با سناریوهای مختلف را آزمایش و همچنین همکاری‌های عملیاتی بین دو ارتش را تقویت خواهد کرد.

این دومین رزمایش مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و فرماندهی مرکزی آمریکا در سال ۲۰۲۳ پس از رزمایش «جونیپر اوک» است که ماه گذشته آغاز شد و بزرگترین مانور نظامی مشترک دو طرف بود.

۱۰۰ جنگنده آمریکایی به همراه جنگنده‌ها، بمب افکن‌ها و هواپیماهای سوخت رسان، علاوه بر گروه ناو هواپیمابر جورج بوش، به همراه ۴۲ هواپیمای نظامی رژیم صهیونیستی در این تمرین شرکت داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار