بازدید 8026
حمله دوباره قرمزها به اشتباهات داوران

بیانیه تند پرسپولیس علیه سپاهان و مهمان بی‌موقع روسی!

کد خبر: ۱۱۶۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۹ 12 February 2023

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری که باعث سوء استفاده بعضی افراد شده انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در بیانیه اعتراضی باشگاه پرسپولیس آمده است: «پس از جام جهانی مسابقات لیگ در حالی از سر گرفته شده که در اکثر بازی‌های پرسپولیس به گواه کارشناسان، اشتباهات داوری به ضرر سرخپوشان رقم خورده است. این اشتباهات داوری در این مدت حداقل 5 امتیاز از پرسپولیس گرفته که به راحتی باعث برهم خوردن معادلات صدرنشینی شده است.

بیانیه تند پرسپولیس علیه سپاهان و مهمان روسی!

اعلام پنالتی اشتباه برای گل‌گهر، نگرفتن هند پنالتی واضح بازیکن ذوب‌آهن، نگرفتن پنالتی واضح روی دیاباته در بازی با فولاد، عدم اعلام دو پنالتی روی دیاباته و ترابی در بازی مقابل آلومینیوم فقط بخشی از این اشتباهات تاثیرگذار علیه پرسپولیس در همین مدت کوتاه بوده است. اشتباهاتی که به راحتی یک تیم را در صدر به پرسپولیس رساند.

شاید اگر این مشکلات فاجعه‌بار داوری برای هر باشگاه و مربی دیگری رخ می‌داد خیلی زودتر از اینها شهر را به هم ریخته بودند و هر روز مصاحبه می‌کردند اما ما صبر پیشه کردیم و ضمن احترام به جامعه داوری از راه قانونی پیش رفتیم.

در همین زمینه، فیلمی از اشتباهات داوری پرتعداد علیه پرسپولیس از ابتدای فصل و همچنین اشتباهات داوری به سود یک تیم از اول لیگ امسال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شده است. سوال ما این است که آیا این دو موضوع به هم ارتباطی دارند؟ آیا عدم اعلام پنالتی در سه بازی متوالی علیه پرسپولیس و اشتباهات عجیب داوری به سود یک تیم در مقاطع متعدد فصل اتفاقی است؟

در شرایطی که همه دیدند در سه بازی متوالی مقابل ذوب‌آهن، فولاد و آلومینیوم چه بلایی سر پرسپولیس آمد، مدیر تیم نفت آبادان به چه حقی به خود اجازه می‌دهد راجع به گل‌های سالم پرسپولیس اینطور حرف بزند؟ جناب مدیر ببخشید که قبل از بازی از حق تیم‌مان و میلیون‌ها هوادار دفاع کردیم! در این میان عده‌ای هم به دنبال گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند و در مسائلی که به آنها ارتباط ندارد دخالت کرده‌اند که توصیه می‌کنیم فعلا به دنبال کنترل مربی خود و صاف کردن بدهی‌های پرتعداد و سنگین خود به سازمان لیگ و بقیه افراد باشند.

اینکه خداداد افشاریان با عدم مدیریت درست و همچنین ادبیات غلط نسبت به اشتباهات سریالی علیه پرسپولیس صحبت کرد هم تقصیر ماست؟ خود ما اولین باشگاهی بودیم که نسبت به اظهارات نسنجیده افشاریان واکنش منفی نشان دادیم چرا که پیشتر بارها گفته‌ایم و دوباره می‌گوییم که انتظار ما فقط اجرای عدالت است نه چیز دیگر.

در تصاویر جدیدی که در محافل فوتبالی منتشر شد همه به وضوح دیدند که گل دوم دیاباته در شرایط سالم به ثمر رسید و کارشناسان داوری هم تایید کردند، به غیر از یک نفر که سال‌هاست غرض‌ورزی‌اش ثابت شده است.

برای ما سوال است که وقتی تا این حد از اشتباهات داوری ضربه خورده‌ایم باز هم این بقیه هستند که طلبکارند و در یک بازی با گل‌های سالم هم می‌خواهند جو را عامدانه به ضرر پرسپولیس کنند. یا یک کارشناس رنگی که معلوم نیست در این چند سال کجا بوده در تلویزیون طوری صحبت می‌کند که واقعیت‌ها را 180 درجه برعکس جلوه دهد. این دقیقا همان نقطه‌ای است که کمیته انضباطی باید ورود کند و از آنها انتظار برخورد جدی با این رویه را داریم.

نکته مهم دیگر برنامه‌ریزی لیگ و جام حذفی است. پیشتر گفته‌ایم و هنوز هم گله داریم که دقیقا کجای دنیا درست وسط فصل و در کوران مسابقات، برنامه بازی‌ها را به خاطر یک بازی دوستانه به هم می‌ریزند؟ آیا یک تیم اینقدر در تشکیلات فدراسیون نفوذ دارد که برنامه تیم‌ها را بخاطر بازی دوستانه‌اش دستکاری کنند؟ اینکه پرسپولیس قبل از بازی در جام حذفی 9 روز بازی نداشته باشد و حریفش با یک تیم اروپایی مصاف دوستانه بدهد کجایش عادلانه است؟
از این بدتر توجیه‌های رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ است. آقای مهدی! چون بازی 4 ماه پیش درخواست شده بوده باید سیکل زمانی بازی‌های ما را به هم بریزید؟ آمدن یک تیم روسی چه آورده‌ای برای تیم ما و سایر تیم‌های لیگ دارد که شما برگزاری این بازی را اینگونه توجیه کرده‌اید؟
در همین زمینه نیز نامه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال شده و منتظر موضع‌گیری رسمی مسئولان درباره این برنامه‌ریزی عجیب و ناعادلانه هستیم».

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵
از قدیم گفتند دستی را که حاکم=قاضی ببرد خون ندارد. مربی و بازیکن اینقدر اشتباه می کنند کی جوابگو است. داور هم مثل بقیه آدم هست و اشتباه میکند. تقلب و عمد بد است نه سهو و اشتباه.
من پرسپولیسی هستم و در اجحاف حق پرسپولیس و داوری ضعیف با شما هم عقیده ام.
در خصوص بازی سپاهان ، همه تیم ها حق دارند برای بازی های دوستانه برنامه ریزی کنند و فدراسیون باید برای این زمانها برنامه ریزی و بهمه تیم ها ازاین فرصتها بدهد و دادن فرصت خاص به هر تیم خاص و قطع برنامه های لیگ نشان از عدم حرفه ای بودن فدراسیون است.
نکته آخر، مملکت در همه زمینه ها مشکل اساسی دارد و تیمها باید بر کیفیت فنی خود تمرکز و انرژی خود را صرف دعوا با این آن نکنند
متاسفانه سطح فنی فوتبال ایران بسیار پایین آمده و اول از همه فدراسیون و تیم ها مقصر اند
تیمها حتی در آسیا هم حرفی برای گفتن ندارند و این فاجعه است.
هر وقت تاج در راس امور بوده سپاهان قدرت گرفته...
وگرنه آخرین قهرمانی سپاهان رو کسی یادش نیست...
دوباره پرسپولیس باخت و نتیجه نگرفت هوچی بازی را شروع کرد مثل دود در رختکن و آب آلوده و..... اون چند سال که قهرمانی را دادند خبری از اعتراضی نبود دوباره ه هیاهو و....
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
کجا باخته. عزیزم جدول رو نگاه کن هم امتیاز هستن
به نظر می آد تیتر خبر را یک اصفهانی تنظیم کرده! تاج جز ضرر برای فوتبال نداره البته به استثنا سپاهان که همیشه از بودن تاج منتفع شده
مدیران و مربیان پرسپولیس به این ادعاها عادت دارند و کارشان را هم همینجوری پیش میبرند ...... اگر کمیته انظباطی سر سوزنی استقلال و واقع بینی داشته باشد همین الان باید حداقل 6 امتیاز از این تیم کم کند تا دست از این نوع بازیهای کثیف بردارند.
اشتباهات داوری به ضرر سرخپوشان رقم خورده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پرسپولیس به جای بازی در زمین با هیاهو سعی در توجیه ناکامی خود و موفقیت دیگران است.انگار فقط پرسپلیس باید بازی را برنده شود و برنامه ریزی با نظر انها انجام شود و همه تابع آنان باشند. البته خوب است به غرامتها و محکومیتهای خود و همچنین ناداوریها به نفع خودشان هم نیم نگاهی بیاندازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عاقلان ددانند
گل محمدی و سیاست دخالت می کنه اتفاقی نمی افته! ترابی اخراج و محروم میشه بعد جلسه می ذارن و میگن حل شد! اینها طوری نیست کسی همحرفی نباید بزنه ولی بقیه تا نتیجه می گیرند شلوغ باززی و جو سازی شروع میشه.
سپاهان به لطف تاج باید قهرمان شود/
بعضی افراد نادان می گویند سپاهان با تاج قدرت گرفت یا قهرمان شده در صورتی که سپاهان در زمان مدیریت تاج هیچ وقت قهرمان نشده و در زمان مدیریت تاج همه قهرمانی ها را لنگ درو کرده
آقای ناشناس وقتی پرسپلیس پشت سرهم اسنپ جام میگرفت بابریدن سربقیه تیمهاچه کسی درقدرت بود؟؟؟مگه تاج نبود؟
این همه مقاطع پرسپولیس با اشتباهات داوری اوج گرفته تو جدول.اونموقع بیانیه ندادید حالا که این اشتباهات به ضررتون تموم شده، دیگه بازی خراب؟؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم