جزییات افزایش سرمایه ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی

امروز شرکت‌های متعددی طی انتشار اطلاعیه‌های مختلف سهامداران را نسبت هریک از مراحل فرآیند افزایش سرمایه خود مطلع کردند که در ادامه به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است.
کد خبر: ۱۱۶۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴ 05 February 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، افزایش سرمایه یکی از راه‌های تامین مالی به منظور توسعه و گسترش و بهبود عملکرد مالی یک شرکت است. این فرآیند برای سهامداران نیز بسیار حائز اهمیت است. امروز نیز اطلاعیه‌های متعددی در خصوص هر یک از مراحل افزایش سرمایه در سامانه کدال منتشر شده است که در این گزارش به تشریح جزئیات چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته ایم

ثبت افزایش سرمایه کصدف

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳  افزایش سرمایۀ شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۲۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی دتوزیع

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۰۷/۱۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت توزیع داروپخش از مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۵۹۸,۳۶۶,۶۰۰ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۶۳۳,۴۰۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد. مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ لغایت تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ تعیین شده  ست.

ثبت افزایش سرمایه ذوب

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰  افزایش سرمایۀ شرکت ذوب آهن اصفهان از مبلغ ۶۱,۵۰۳,۵۳۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۰,۷۷۵,۵۳۹ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۹۲۷۲۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام معیار

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس از مبلغ ۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۶ تعیین شده  ست.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه وتبار

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری تبار ثامن از مبلغ ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور سرمایه گذاری در بازار سهام ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ولراز

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت لیزینگ رازی از مبلغ ۶۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور رعایت ماده ۱۰ دستور العمل اجرایی مصوب ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ شورای پول و اعتبار و همچنین بهبود ساختار مالی شرکت ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه  فگستر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱  افزایش سرمایۀ شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۵۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه شستان

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۲ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۴۷۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور سرمایه گذاری در طرح توسعه احداث کارخانه تولید اوره و امونیاک ارائه  گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه غگلپا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۱ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان از مبلغ ۱۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۶۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، استفاده از معافیت مالیاتی ناشی از افزایش سرمایه و همچنین جلوگیری از خروج نقدینگی ارائه  گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه تاصیکو

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین  از مبلغ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سایر اندوخته‌ها به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای، بهینه کردن پرتفو و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار