بازدید 3531

بارش برف و باران و لغزندگی راه‌های البرز

رییس پلیس راه البرز اعلام کرد : بارش برف و باران از بامداد امروز دوشنبه با لغزندگی جاده کرج - چالوس و آزادراه های این استان همراه شده که می طلبد رانندگان با احتیاط حرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۸ 30 January 2023

عکس آرشیوی است.

سرهنگ پیمان کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بارش ها در جاده کرج - چالوس به صورت برف و درمحورهای آزادراهی به صورت باران است ضمن آنکه سطح تمام محورهای ارتباطی استان البرز لغزنده است .

وی بیان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی برتداوم بارش ها ، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر های کوهستانی به ویژه در جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست که در چنین شرایط جوی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

رییس پلیس راه البرز یادآور شد: رانندگان چنانچه قصد سفر در محورهای کوهستانی استان البرز را دارند خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز و لوازم ایمنی کنند.

ممنوعیت تردد اتوبوس در محور کرج - چالوس

کرمی بیان کرد: تردد اتوبوس با توجه به بارش برف در جاده کرج - چالوس تردد اتوبوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

رییس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوه آزادراهی از مواردی است که رانندگان باید رعایت کنند.

ترافیک سنگین در آزاد راه تهران - کرج - قزوین

رییس پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران از پل فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده گرمدره کرج سنگین است.

وی افزود: تردد خودروها در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین به دلیل بارش باران و کاهش دید در برخی مقاطع با کندی صورت می گیرد.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی در حوزه جغرافیایی استان مازندران قرار دارد.

استان البرز دارای یک هزار و۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار