بازدید 26291
سوژه

رفیق یحیی دو ستاره‌ تیمش را به استقلال می‌دهد؟

حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد
کد خبر: ۱۱۵۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 15 January 2023

دو بازیکن جوان پیکان در لیست خرید باشگاه استقلال قرار دارند اما سرمربی پرسپولیسی خودروسازان در ابن مورد تصمیم خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ استقلال به دنبال تقویت خود در نیم فصل است  و زیاد هم وضع مالی خوبی برای خرید ستاره های سرشناس و گرانقبمت ندارد. به همین خاطر مرد پرتغالی از خریدهای خارجی بخاطر بدهی‌ها منع شده است. این طور که شنیده می‌شود دو تن از بازیکنان پیکان در لیست مورد نظر ساپینتو قرار دارند.

رفیق یحیی دو ستاره‌ تیمش را به استقلال می‌دهد؟

سامان فلاح و غلام ثابت ایمانی دو بازیکن هستند که شنیده می‌شود استقلال به دنبال جذب آن‌ها است تا شاید در نیم فصل دوم موازنه خطوط این تیم بیشتر شود و دوندگی آبی‌ها بالا برود.

البته حضور این دو بازیکن در استقلال منوط به رضایتنامه باشگاه پیکان است که البته پیکانی‌ها به ویژه مجتبی حسینی رفیق قدیمی و دستیار سابق یحیی به این راحتی هم نفرات تاثیر گذار خود را از دست نخواهد داد.
به هر حال استقلال برای تقویت خود در نیم فصل ابتدا باید پنجره نقل و انتقالات خود را باز کرده و بعد نفرات مدنظرش را جذب کند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی