بازدید 3536

برگزاری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در کشور

چهل و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران و مراسم رونمایی از پوستر اولین جشنواره مطبوعاتی و عکاسی «قلم قرآن» و «قاب قرآن» توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت سازمان آب و برق خوزستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ 12 January 2023

به گزارش «تابناک»، حمید مجیدی مهر،رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف از برگزاری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی خوستان خبر داد و گفت: این‌ مسابقات از ۲۲ تا ۲۸‌دی‌ماه در دو بخش برادران و خواهران در رشته‌های حفظ کل و ۲۰جزء و قرائت تحقیق و ترتیل برگزار خواهد شد.

مجیدی مهر از برگزاری چهل‌وپنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم به میزبانی خوستان خبر داد و گفت: این‌ مسابقات از ۲۲ تا ۲۸‌دی‌ماه در دو بخش برادران و خواهران در رشته‌های حفظ کل و ۲۰جزء و قرائت تحقیق و ترتیل برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام این خبر گفت:در خوزستان همه مسئولان پای کار آمده‌اند. شاید روزی سازمان اوقاف به این نتیجه برسد که مسابقات بین‌المللی را در استان برگزار و امکانات آن را فراهم کند؛ برای مثال در بقعه علی بن مهزیار برای رسیدن به این نقطه، توسعه‌ای ایجاد شود. قطعاً سازمان اوقاف به دنبال چنین اهدافی است و آن را عملیاتی خواهد کرد. خوزستان نشان داده است که در برگزاری مسابقات قرآن در اجرا و زمینه رسانه، استان موفق و فهیمی است.

وی با اشاره به سهمیه شرکت‌کنندگان خوزستانی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: بر خلاف تصور خوزستانی‌ها در این زمینه نیازی به کمک ما ندارند. چون خودشان بالای جدول هستند، اما چون قول داده بودیم استان، سهمیه میزبانی داشته باشد در غالب رشته‌ها، سهمیه میزبانی به استان داده شده است و خوزستان بعد از تهران و خراسان رضوی بیشترین تعداد شرکت‌کننده را در این مسابقات دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم