بازدید 2687

واکنش درویش به تغییر اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲ 11 January 2023

درویش در واکنش به طرح این موضوع که «رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرده است هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باید عوض شود، آیا هیئت مدیره جدید مشتاقانه کار خواهد کرد و این اظهارنظر درست بوده است؟»، گفت: به نظر من این سؤال را باید از شخصی که این صحبت‌ها را مطرح کرده است، بپرسید. من چند روز شنیدم که گفتند یکی از الزامات بورس این است که چند نفر از اعضای هیئت مدیره حتماً اقتصادی باشند، بنا شده است که هیئت مدیره را بررسی کنند و اگر اعضای اقتصادی نداشته باشند، احتمالاً تغییراتی انجام دهند.

این الزام نیست که حتماً هیئت مدیره ما را تغییر دهند
«تغییر هیئت مدیره با نظر وزارت ورزش صورت می‌گیرد، آیا سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند تغییری ایجاد کند؟»، وی در پاسخ به این پرسش خاطرنشان کرد: سازمان خصوصی‌سازی گفته‌ است که با هماهنگی با وزارت ورزش اعضای اقتصادی را برای هیئت مدیره انتخاب می‌کنند و گفتند با هماهنگی با وزرای ورزش و اقتصاد هیئت مدیره‌ای که اعضای اقتصادی نداشته باشند را ترمیم می‌کنند. منظورشان این بود. این الزام نیست که حتماً هیئت مدیره ما را تغییر دهند و گفتند اگر اعضای اقتصادی نداشته باشند تغییر صورت می‌گیرد.

درویش در مورد نقش اعضای اقتصادی هیئت مدیره پرسپولیس در تأمین منابع مالی تصریح کرد: از روزی که به پرسپولیس آمدم، یک گروه اقتصادی برای باشگاه درست کردم. کسانی آمدند که سابقه فعالیت در سمت معاون وزیر و مدیران عامل بانک‌های مختلف را داشتند و کارهای بزرگ اقتصادی انجام داده بودند. بورس الزاماتی دارد که دو یا سه عضو هیئت مدیره باید اعضای اقتصادی باشند. آنها می‌گویند یک اقتصاددان خوب بیاید که راهبری اقتصادی کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا این اعضای هیئت مدیره تاکنون طرح خاصی ارائه کرده‌اند یا خیر، گفت: الان چند طرح اقتصادی در کارگروه مطرح شده و هر زمان که نهایی شود، در هیئت مدیره پیرامون آن بحث خواهد شد. در این چند ماه اخیر رکود اقتصاد باعث جلوگیری از این مسئله شد. طرح‌های اقتصادی خوبی آمده است، اما به آن اشاره نمی‌کنم و نمی‌گویم طرحی داریم که چند هزار میلیارد آورده داشته باشد. برخی طرح‌ها عملیاتی‌تر هستند و پس از تصویب در شورای اقتصاد، در هیئت مدیره مطرح خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی