اخبار مهم کدال یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۶ 01 January 2023

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه فرود

با گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه فرود از مبلغ ۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور تامین مالی طرح‌های احداث کارخانه میلگرد کلاف و احداث کارخانه تولید آهن اسفنجی که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یاد شده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

واگذاری سهام کی بی سی

تعداد ۲۶.۱۰۰.۰۰۰ سهم شرکت پخش البرز به قیمت میانگین ۳۵.۸۹۷ به فروش رسیده و سود حاصل از سرمایه گذاری مبلغ ۲۸۷.۸۸۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه شپارس

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت شپارس که در ساعت ۱۵:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان طالقانی ابتدای خیابان شهید موسوی پلاک ۱۷۵ طبقه ۸ اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی ایران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده وسینا

از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت وسینا که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در استان تهران، شهر تهران به آدرس خیابان شهید مطهری بعد از میرعماد پلاک ۱۸۷ طبقه چهارم سالن اجتماعات بانک سینا برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

نتایج شرکت در مزایده حفارس

قرارداد فروش شش دانگ یک دستگاه آپارتمان ۵ طبقه واقع در بخش ثبتی بندرعباس به نشانی خیابان صمدو نبش والفجر ۴ به مبلغ ۲۵۷/۹۲۰ میلیون ریال به شخص حقیقی در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ در بندرعباس به امضا طرفین رسید و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ به شرکت واصل و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ مستندات فروش ملک فوق‌الذکر تکمیل گردید. مبلغ ۱۳۷/۹۲۰ میلیون ریال از طرف خریدار طی چند فقره فیش در تاریخ‌های ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ (سپرده شرکت در مزایده) و ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ به حساب شرکت حفارس واریز گردید. الباقی مبلغ ۱۲۰/۰۰۰ میلیون ریال معادل ۱۲ میلیارد تومان همزمان با نقل و انتقال و تحویل ملک به مدت یکماه دیگر به حساب شرکت توسط خریدار تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۵ واریز می‌گردد. ارزش دفتری ملک فوق‌الذکر برابر ۲/۱۸۶ میلیون ریال می‌باشد که سود حاصل از فروش دارایی برابر ۲۵۵/۷۳۴ میلیون ریال به غیر از هزینه‌های نقل و انتقال دفاتر اسناد رسمی می‌باشد.

آگهی ثبت افزایش سرمایه وخاور

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۰ افزایش سرمایۀ شرکت وخاور از مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اطلاعات با اهمیت مادیران

با توجه به پتانسیل‌های موجود در شرکت صنایع مادیران و شرکت‌های زیر مجموعه و به منظور گسترش فعالیت‌های شرکت در حوزه فروش، پوشش بهتر بازار و ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان و حذف واسطه گری در جهت کسب عایدی مناسب برای سهامداران و امکان حضور فعال‌تر در حوزه صنایع لوازم خانگی، صنعت الکترونیک و خدمات پس از فروش در داخل و خارج کشور و نیز در راستای تکمیل سبد محصولات لوازم خانگی، "شرکت صنایع لوازم خانگی مادیران" اقدام به تولید ماشین ظرفشویی نموده است. در این خصوص موارد ذیل را به استحضار می‌رساند: ۱- فرآیند ساخت طرح مزبور از سال ۱۴۰۱ آغاز شد که مدت اجرای آن حدود ۶ ماه بوده است و در تاریخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۱ به اتمام و به بهره برداری کامل رسیده است و محصول تولید شده در این طرح، ماشین ظرفشویی است. ۲- ظرفیت اسمی طرح مزبور، ۳۰.۰۰۰ دستگاه و ظرفیت عملی آن برای سال مالی ۱۴۰۱ معادل ۲.۰۰۰ دستگاه (با توجه به معرفی جدید این محصول به بازار و میزان سفارش مشتریان) می‌باشد. ۳- آثار مالی ناشی از تولید محصول مزبور به میزان سفارشات دریافتی از مشتریان بستگی دارد. در این خصوص مقدار تولید، مقدار فروش، نرخ فروش و ... محصولات تولید شده ناشی از طرح مزبور در صورت‌های مالی منتشر خواهد شـــــد. ۴- مزید استحضار پروانه تولید خط تولید ماشین ظرفشویی فوق الذکر اخذ گردیده است. شایان ذکر است با راه اندازی طرح تولید ماشین ظرفشویی در شرکت زیرمجموعه فوق الذکر، ضمن تقویت توان تامین نیاز مشتریان، از خروج ارز کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه امید

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه امید از مبلغ ۱۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته، آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور بهینه نمودن ساختار سرمایه و همچنین پوشش ریسک ناشی از انتظارات افزایشی نرخ بهره که در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، در پیوست کدال ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد.

توقف بخشی از فعالیت‌های شرکت شپدیس

به علت تعمیرات اساسی فاز ۱ مجتمع شپدیس از تاریخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۱ تا ۱۰/۱۱/۱۴۰۱ فعالیت‌های این بخش (آخرین درآمد بخش متوقف شده برای یک سال مالی شامل ۴۳۱,۵۸۲,۸۲۳ میلیون ریال می‌باشد) متوقف می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره قمرو

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی بهمند) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة قمرو مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ نقدینگی شرکت و جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و بهبود سرمایه در گردش در پیوست کدال ارائه می‌گردد. بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می‌باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

اطلاعات بااهمیت خساپا

پیرو افشاء اطلاعات با اهمیت (گروه ب) مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ مبنی بر عرضه خودرو شاهین در تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ از طریق بورس کالا، به استحضار می‌رساند تعداد ۲,۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین با میانگین قیمت ۳,۴۶۸,۹۷۲,۵۰۰ ریال به فروش رسید که پس از تحقق کامل فروش، نتایج در گزارش فعالیت ماهانه شرکت خساپا به اطلاع عموم خواهد رسید.

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم فولای

پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ که به حد نصاب نرسید و با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می‌گردد تا در جلسه مجمع عمومی شرکت فولای که در ساعت ۱۰:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ در استان یزد، شهر یزد به آدرس خیابان انقلاب بلوار مشیر هتل مشیر الممالک برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست