بازدید 6656

پوتین پیام سال نو را از یک مقر نظامی ارسال کرد

رییس جمهور روسیه به طور بی‌سابقه از یک مقر نظامی پیام سال نوی مسیحی را ایراد کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ 01 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از راشاتودی؛ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه روز شنبه سخنرانی سنتی خود در شب سال نو را ایراد کرد و در مورد چالش‌هایی که کشور طی سال گذشته با آن روبرو بوده و دستاوردهایی که به دست آورده است، با ملت صحبت نمود. محل سخنرانی با عکس‌های ایستاده رئیس‌جمهور در حیاط کرملین متفاوت بود و پوتین امسال پیام سالانه را در مقر منطقه نظامی جنوبی ضبط کرد. وی همچنین در این سفر با مقامات عالی رتبه ارتش دیدار کرد و جوایز دولتی را به سربازان برجسته اهدا کرد.

این سخنرانی طولانی غیرمعمول عمدتاً حول محور عملیات نظامی ویژه جاری در اوکراین بود. وی با تمجید از ارتش و شهروندان عادی این کشور گفت: رویدادهای دراماتیک نشان داده است که روسیه، کشور چند قومیتی ما شجاعت و عزت خود را مانند همیشه در مواقع مشکلات نشان داده است.

پوتین گفت: سال نو را به همه شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی تبریک می گویم. در حالی که سال پیش رو «پر از نگرانی و اضطراب» بوده و بسیاری از «تصمیمات سخت، اما ضروری» گرفته شده است، کشور «گام‌های حیاتی در جهت دستیابی به حاکمیت کامل روسیه و تحکیم حیاتی جامعه ما» برداشته است.

گفتنی است از روز 24 فوریه که روسیه به اوکراین حمله کرده، این کشور هدف تحریم‌های وسیعی از جانب آمریکا و متحدانش قرار گرفته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی