بازدید 4363

یخ زدگی جاده های کوهستانی گلستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از یخ زدگی جاده های کوهستانی استان خبرداد و گفت: حدود هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند از راه های گلستان طی چهار روز گذشته برفروبی شد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ 28 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عادل مصدقی شامگاه سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حدود هزار و ۲۰۰ کیلومتر باند از راه های گلستان طی چهار روز گذشته برفروبی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان توضیح داد: به دنبال بارش برف در چهار روز گذشته ۳۹ اکیپ راهداری و ترابری استان هزار و ۱۸۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی را برفروبی کردند.

مصدقی افزود: ۸۶۰ تن هم شن و نمک توسط ۲۳۳ راهدار مستقر در اکیپ ها زمستانی و گشت های راهداری این محورها مصرف شد.

وی، وضعیت کنونی جاده ها بویژه جاده های کوهستانی استان را مه آلود و یخ زده اعلام کرد و گفت: محورهای خوش ییلاق، درازنو، گلیداغ، توسکستان، دوزین و افراتخته در چهارروز گذشته به طور متناوب برف هایی به ارتفاع تا ۱۵ سانتی متر داشتند.

مصدقی با بیان اینکه در جاده ها در این مدت انسداد نداشتیم، گفت: طبق اعلام هواشناسی، این پدیده روز چهارشنبه از استان خارج خواهد شد و با توجه به برودت هوا جاده های کوهستانی در برخی از نقاط احتمال یخ زدگی و هوا مه آلود است لذا رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای کوهستانی بیش از پیش توصیه می شود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، هم استانی ها تا حدامکان از سفرهای غیرضروری بویژه استقرار در مناطق کوهستانی خودداری کرده و در صورت سفر ضروری حتماً به تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ و نحوه استفاده از آن مجهز باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار