بازدید 8043

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده قزوین - رشت

رییس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده قدیم قزوین - رشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 27 December 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فرهاد ذاکری منش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلات پیش رو در اواخر هفته جاری و برای کنترل ترافیک و ایمنی جاده ها، تردد وسایل نقلیه سنگین نظیر کامیون ها و تریلی ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده قدیم قزوین - رشت برای امروز، پنجشنبه و جمعه هفته جاری ممنوع اعلام شد.

وی ساعت منع تردد وسایل نقلیه سنگین در روزهای یاد شده را از ساعت ۸ تا ۲۴ اعلام و تصریح کرد: منع تردد برای وسایل نقلیه یاد شده در مسیرهای رفت و برگشت است.

سرهنگ ذاکری منش یادآور شد: رانندگان و شهروندان توجه داشته باشند که سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری سطح بسیاری از مناطق کشور از جمله استان قزوین را فرا گرفته همچنان در ارتفاعات قزوین فعال بوده و توصیه می شود تا از سفرهای غیرضروری در اواخر هفته جاری خودداری کنند.

رییس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: رانندگان در صورت سفر ضمن اطمینان از سلامت فنی خودرو خود، تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در طول سفر نیز فاصله طولی را رعایت و با ماموران پلیس راه و راهداری مستقر در جاده ها همکاری لازم را در مواقع ضروری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست