بازدید 3987

مرد معلول سارق 2 خودرو بود

کد خبر: ۱۱۵۶۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۷ 26 December 2022

مرد معلول که با تشکیل باند خودروها را سرقت می‌کرد تا از آن برای جرایم دیگر استفاده کند از سوی پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایران، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: آذر امسال، با وقوع سرقت‌ ۲ خودرو با شیوه و شگرد‌های مشابه در شرق تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی نشان داد، ۳ مرد جوان با شگرد تخریب در خودرو، اقدام به سرقت وسیله نقلیه موردنظر کردند و به مکانی نامعلوم متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت عنوان کرد: کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم، هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند سردسته این باند یک مرد معلول است.

پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان در جنوب تهران شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و ۲ خودروی پراید مسروقه را از خانه متهمان کشف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پایگاه ششم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو برای انجام کارهای مجرمانه دیگر اعتراف کردند که در ادامه نیز هویت مالخر این باند شناسایی شد.

وی با بیان اینکه متهمان محتویات داخل خودرو را به مالخر فروخته بودند، گفت: کارآگاهان بلافاصله مالخر پرونده را دستگیر و از مخفیگاه وی ۶ دستگاه ضبط صوت، ۶ عدد باند، چهارحلقه رینگ و لاستیک کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شاکی‌ها در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار