بازدید 8350

کشف کیسه‌ برنج با طعم تریاک در قائمشهر

یک متهم به همراه ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج پنهان و به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو پژو جاساز شده بود را کشف و خودرو نیز توقیف شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 17 December 2022

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی مازندران، فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر مازندران از کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج جاساز شده بود، خبر داد.

 سرهنگ مهدی خادمی افزود: در پی کسب اطلاع از فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائمشهر با انجام کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر تصریح کرد: در این ماموریت یک متهم به همراه ۱۰ کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج پنهان و به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو پژو جاساز شده بود را کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ خادمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از همکاری و تعامل مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد.

مازندران با تولید سالانه حدود یک میلیون تن برنج قطب تولید برنج کشور است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست