بازدید 5998

بارش برف و ضرورت احتیاط رانندگان در راه‌های البرز

رییس پلیس راه البرز از بارش برف در راه های این استان خبرد داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲ 05 December 2022

به گزارش «تابناک»، سرهنگ‌ پیمان کرمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش برف که از ۲ شب پیش در مناطق مختلف استان البرز به ویژه محورهای کوهستانی آغاز شده، همچنان به صورت پراکنده و گاهی شدید ادامه دارد و سبب لغزندگی جاده ها شده است.

وی اضافه کرد: اکنون تردد در همه راه های استان البرز به استثنای محور جدید هشتگرد - طالقان جریان دارد .

رییس پلیس راه البرز ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ، لوازم ایمنی، سوخت کافی، مواد غذایی و سایر نیازها از جمله موارد ضروری برای سفر است که مسافران باید به همراه داشته باشند.

کرمی خاطرنشان کرد: دراین شرایط جوی رانندگان با تجهیزات کامل و سوخت کافی سفر کرده و از سلامتی فنی خودرو خود مانند برف پاک کن اطمینان حاصل کنند.

وی درخصوص وضعیت ترافیکی راه های البرز یاداور شد : اکنون ترافیک درخط جنوبی آزادراه کرج -قزوین از حدفاصل محمد شهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران نیز درمحدوده گرمدره سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست