بازدید 117506

وقتی مسئول یک سایت مستهجن، خاطرخواه پیدا می کند!+عکس

کد خبر: ۱۱۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۵ 20 August 2010
با ایده یکی از کاربران شبکه فیس بوک، کمپین ای با عنوان حامیان خانواده زندانیان سیاسی در ایران تشکیل شد که کاربران فیس بوک با عضویت در آن و با انتخاب یکی از افراد موجود در آلبوم عکس، خود را خواهر یا برادر این زندانیان عنوان کرده و با این کار به حمایت مجازی از این اغتشاشگران حوادث پس از انتخابات می پردازند.

به گزارش خبرنگار بولتن، نکته جالب این کمپین، وجود نام و تصویر برخی از افراد است که نه تنها سیاسی نیستند بلکه با جرم هایی تاسف بار هم اکنون در زندان به سر می برند.

بنابر این گزارش، از جمله این افراد سعید ملک پور است که وی به دلیل جرم هایی از جمله راه اندازی سایت های مسهتجن فارسی، انتشار تصاویر مسهتجن و موارد مشمئز کننده و تاسف بار دیگر است که اکنون پرونده وی در حال رسیدگی بوده و در زندان به سر می برد.

از سوی دیگر جالب است که برخی از اعضای کمپین به وجود نام و تصویر این فرد برخی دیگر که با جرم های غیرسیاسی در زندان هستند اعتراض و این مسئله را موجب آبرو ریزی اعلام کرده اند ولی گوش خواهر و برادر های این افراد مفسد فی الارض بدهکار این افراد نیست و این نشان از این دارد که این خواهر و بردار های ناتنی و مجازی به دنبال ... هستند تا آزادی زندانیان سیاسی!!

در مورد سعید ملک پور و برخی دیگر نکته جالب اینجاست که این افراد مدت ها پیش حتی یک سال پیش از بروز حوادث پس ازانتخابات و اغتشاشات دستگیر شده و سایت های آن ها نیز هک شده بود که این افراد و برخی دیگر در عملیاتی غرور آفرین که ماه ها و حتی سال ها کار اطلاعاتی آن طول کشیده بود توسط نیروهای گمنام مرکز بررسی های جرایم سازمان یافته سایبری دستگیر شدند.

نا گفته نماند که اعمال و جرایم این افراد هم در رسانه های مجازی و مکتوب منتشرشد و هم اعترافات این افراد از صدا و سیما نیز پخش شد.

سعید ملک پور کیست ؟

در گزارش سایت گرداب اتهامات ملک پور اینگونه بیان شده است.

-متهم سعيد.م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی:


مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی avizoon.com و حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com مي باشد. (گزارش مربوط به شبکه مضلین 2 - سایت گرداب)

در واقع ملک پور گرداننده یکی از بزرگترین و مشهورترین سایتهای پورنو فارسی به نام آویزون بوده و البته حامی چندین سایت پورنوی نسبتاْ معروف دیگر نیز بوده است. وی در خارج از کشور زندگی می کرده و شناسایی و بازداشت وی پس از کارهای اطلاعاتی و در بلند مدت امکان پذیر شده است، بازداشت وی مدتها مخفی مانده تا امکان شناسایی و بازداشت کاربران فعال و مدیران انجمنها و همکاران وی در راه اندازی سایتهای پورنو امکان پذیر باشد و فکر میکنم با من موافق بودید که اگر قرار بود در یک روند قانونی احضاریه برای این فرد ارسال شود نه او و نه هیچ کس دیگری از همکاران وی بازداشت نمی شدند!

جالب است که در خبرهایی که در رابطه با ملک پور در سایتهای خبری منتشر شده است هیچ اشاره ای به فعالیت اصلی وی نشده است. هیچ اشاره ای به سایت آویزون و مطالب آن نشده است و فقط به این بسنده شده که این زندانی سیاسی در رابطه با پرونده‌ی موسوم به «مضلین ۲» مربوط به جرایم اینترنتی بازداشت شده است و او را یک فارغ التحصیل دانشگاه شریف در رشته متالوژی معرفی میکنند که در کانادا به طراحی وب سایت اشتغال داشته است. حداقل این است که نه در نامه ملک پور و نه در اخبار مرتبط به آن و همچنین گفته های همسر وی اتهام اصلی ملک پور در مدیریت سایت پورنو رد نشده است و همچنین مشخص است که ملک پور هیچگونه فعالیت شاخصی در عرصه سیاسی یا حقوق بشر (به جز آنکه فعالیتش در سایت آویزون و چند سایت مشابه دیگر را فعالیت سیاسی بخوانیم یا اینکه واقعا این فرد با اهداف سیاسی سایت پورنو راه اندازی کرده باشد) نداشته است و با این حساب نام بردن از وی به عنوان زندانی سیاسی در متن این خبرها عملا توهینی به زندانی سیاسی است!.

من نمی‌دانم! شاید تعریف زندانی سیاسی تغییر کرده است یا شاید راه اندازی سایتهای پورنو هم به فهرست فعالیتهای سیاسی اضافه شده است که اگر اینگونه باشد ملک پور با توجه به تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایتش قاعدتاً یکی از بزرگترین فعالان سیاسی دهه اخیر بوده است و علاقمندان به پناهندگی هم راهی جدید برای اثبات فعالیت سیاسی و دریافت اقامت پیدا کرده اند.

بررسی و تحلیل حقوقی روند یک پرونده (حتی اگر مربوط به یک متجاوز به کودکان و منحرف جنسی باشد ) و اشاره به اشتباهات قانونی صورت گرفته در روند پیگیری یک پرونده کاری بی ایراد و حتی ستودنی است اما معصوم سازی و تغییر ماهیت اتهام و جرم یک فرد و قرار دادن او در کنار افرادی که به دلیل گرایش یا اظهار نظر سیاسی بازداشت شده اند حتی اگر با انگیزه دیگری باشد شایسته سایتهایی که مدعی اطلاع رسانی هستند نیست. ادامه چنین روندی چیزی نیست جز آنکه به بی اعتمادی به اخبار منتشر شده درباره زندانیان سیاسی بیانجامد و مقام زندانی سیاسی در حد هر مجرم معمولی پایین آورده شود.

از بخش جدی این بحث که بگذریم ادعاهای همسر ملک پور هم در نوع خود خواندنی است. او در جایی ادعا کرده است که همسرش مجبور به همکاری با سایت گرداب شده است و چنین ادامه می دهد که « ...چه بسا گروه‌های متعددی برای هک کردن سایت گرداب تلاش کردند ومتاسفانه چندان کاری از پیش نتوانستند ببرند و من مطمئنم که تخصص بالای همسر من در این امر بی‌ تاثیر نبوده است..» . از قرار در کشور کمبود شدید متخصص امنیت شبکه داریم و حداقل فایده بازداشت مدیر سایت آویزون بالابردن سطح امنیت شبکه در کشور بوده است!
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۰
تابناک نکنه منظورت اینه که راه اندازی سایتهای پورنو از اغتشاشگری بدتره؟؟؟
میدونستید این فیلم ها و عکس های خانوادگی که در اینترنت به وسیله افراد مختلف پخش میشه. حتی از اعتیاد هم بدتر هست و بسیاری از افراد را به خودکشی وا می داره یا فرار یا هزار تا بدبختی دیگه
آویزونش کنید. هرچه زودتر.
كي مي خواين قبول كنيد كه اينم يه شغله
بابا همه زندانی های سیاسی که اینجوری نیستند...خیلی ها هم بدشانسی آوردن و محارب شدن
با بالا بردن چيزي درست نمي شود .. اگه راست مي گوييد با تفكر سالم راهش را درست كنيد و از تخصصش در راه صحيح استفاده كنيد .. با زنداني كردن واعدام چيزي حل نمي شود .. بس كنيد اينقدر اعلدام و آدم كشي را .. خسته شديم .. فريد از اصفهان
نگفتی خاطرخواه اون کی بوده؟
ار کجا بدونیم که راست می گید و این آقا سایت مستهجن راه انداخته.
وقتی همه چی ناراستیه از کحا معلوم تابناک حرف تو راست باشه؟
اگر جرم سياسي در اين كشور تعريف ميشد ديگر چنين شخصي نمي توانست مدعي سياسي بودن كند اما از آن طرف هم کسی نميتوانست با ادعاي اقدام عليه امنيت ملي و بدون دادگاه علني و حضور هيات منصفه هر كسي را ميخواست برایش حکم صادرکند.
شما هم یک نفر رو پیدا کردین که با اسمش کل سایت رو ببرین زیر سوال.نه؟ یعنی ما زندانی سیاسی نداریم؟
از کجا معلوم کار خود این بابا باشه؟
شاید یکی از طرف اون اینا رو نوشته بعد هم اومده اینجا این مقاله رو نوشته. راستی آقای تابناک داشتن فیلتر شکن جرمه. شما که نداری. ها ؟
چه زندگیهائی به خاطر این افراد از بین رفته و چه کسائی دست به خود کشی و ... زده اند. از تابناک درخواست دارم مراحل رسیدگی به پرونده این افراد و مجازات آنها رو اطلاع رسانی بکنه تا شاید درس عبرتی برای سایرین باشه
اگر واقعاً اين آدم مسئول سايت آويزون است بايد متناسب با جرمش محاكمه و مجازات شود . اين افراد از كثيف ترين افراد جامعه اند كه حريمي براي خانواده ها و بويژه جواناني كه از روي كنجكاوي به اينگونه سايتها مراجعه مي كنند قائل نمي شوند . اشاعه رفتارهاي خلاف فطرت ؛ نظير همجنس بازي و همچنين زنا با محارم از مهمترين دست آوردهاي اين سايتها است .
تابناك. وقتي سايت facebook فيلتر شده معنيش اينه كه رفتن تو اين سايت جرم هستش. و شما اتان مجرم هستيد.
یعنی می خواید بگید همه ی کسانی که به اتهام سیاسی بازداشت شدن در کار راه اندازی سایت های پرنوبودن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
با این فیلترینگ سایت ها به اسم غیر اخلاقی و مسدود کردن آنها طبیعی هست که عمل مقابل هم صورت بگیره
حالا یه دروغم این ملت بگن
البته به نظر كمي عجيب ميرسه كه يك همچين شخصي همسر داشته باشه!مخصوصا اينكه در دانشگاه شريف هم درس خونده باشه؟
در هر صورت كشتن انسان پذيرفته نيست شايد همين شخص توبه كرد و كارهاي بسيار مفيدي انجام داد
آویزونش کنید. هرچه زودتر از ....
شما از این اطلاعاتی که به خورد مردم میدین چقدر اطمینان دارید؟ پرونده اش را خوندین یا بازجوش هستین یا قاضی پرونده یا وکیلش؟؟؟ چ.ن فکر نمیکنم غیر از این افراد کس دیگری بتونه از اتهامات اون خبر داشته باشه.
مگه در ایران زندانی سیاسی هم داریم؟
به نظر من بهتر بود اسم سایتها ذکر نمی شد.
اگر همه را بکشید همه چی آروم میشه
اين افراد. كه جز بدبختي هيچ چيزي براي جوانان ندارند.
ایا فعالیت ایشان در خارج مخالف قوانین ان کشور بوده ؟ ایان ایشان در داخل ایران سایتشون رو راه اندازی کردن؟ ایا شمامیخواین همه مدیرهای سایتهای پرونو رو دستگیر کنین ؟
بابا چرا شما ها جو سازي مي كنين ، خب معلومه كه اين اقا مجرمه و سياسي نيست و يه عده مي خوان كه از اين آب گل الود ماهي بگيرن و چند نفري رو هم آزاد كنن.
این که جرمش بدتره
ممنون از بانیان دستگیری یک چنین کسی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار