بازدید 55651
۵

شکست تیم ملی جلوی چشم کی‌روش و رفقایش!

کد خبر: ۱۱۴۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴ 11 November 2022

بازی بسکتبال ایران – چین از پنجره پنجم انتخابی جام جهانی علاوه بر تماشاگران مدعو و هواداران چشم بادامی، میهمانان ویژه زیادی داشت. میهمانانی نامدار که با حضور در سالن از نزدیک شاهد این بازی حساس بودند. 

شکست تیم ملی جلوی چشم کی‌روش و رفقایش!

کارلوس کی‌روش به همراه دستیاران خود، مهدی محمدنبی، خراطی، معتمدکیا و حمیسی حراست فدراسیون با حضور در سالن بسکتبال، دیدار تیم‌های ملی ایران و چین را از نزدیک تماشا کرد.

کی روش که پس از پایان بازی با نیکاراگوئه تا بامداد امروز همراه با کادر فنی به آنالیز بازی و بررسی شرایط برای معرفی لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی را گذارنده بود، عصر امروز ابتدا به همراه دستیارانش با امید ابراهیمی ملاقات کرد. در این ملاقات کی روش و مربیان تیم ملی از ابراهیمی دلجویی کردند و تاکید کردند مطمئنا سلامتی وی در اولویت اصلی کادر فنی تیم ملی قرار دارد، اما جای او در قطر کنار تیم ملی خالی خواهد بود. کی روش سپس به تالار بسکتبال آزادی آمد تا از نزدیک نظاره گر بازی ایران و چین باشد.

دقایقی از ابتدای بازی گذشته بود که محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در سالن حاضر شد.

در پایان نیمه نخست و آغاز بازی در نیمه دوم، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز در سالن حضور یافت تا از نزدیک بازی ایران و چین را تماشا کند. جالب اینکه سجادی به محضو ورود به سالن در کنار کی روش نشست تا در کنار سرمربی تیم ملی فوتبال بازی را تماشا کند.

شکست تیم ملی جلوی چشم کی‌روش و رفقایش!

 

شکست تیم ملی جلوی چشم کی‌روش و رفقایش!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
بسکتبال چه ربطی به کی‌روش داره ؟!
نگاه کن تو هم همین شرایط را خواهی داشت مغرور
خداوکیلی فکر نکنم غرور فرعون اندازه این وزیر باشه. لباسهاشو انگار مال قارون هست. کفشاش!!!!!
کیروش گویابه اداب ونشست وبرخاست ایرانی عادت کرده البته درقراردادجدیدجام جهانی که مفتی نصیبش شدبایدبه برنامه های ورزشی کشورتن بدهدچون قبلا خیلی مغروربودوحتی سفارش رئیس جمهوروقت رادرموردحضورمهدی رحمتی درتیم ملی قبول نکردوچقدرکیروش بدبود......
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
آخرین اخبار
وب گردی