بازدید 2759

بارندگی و مه گرفتگی در جاده‌های برخی استان‌ها

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در جاده‌های شمالی از بارش باران و مه گرفتگی در آزادراه قزوین - رشت و محور فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 11 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت حکایت دارد.

این مرکز درباره وضعیت جوی راه‌ها گزارش کرده است که آزادراه قزوین - رشت بارانی همراه با مه گرفتگی در ارتفاعات است و در محور فیروزکوه نیز مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

بر اساس این خبر، جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

همچنین اکنون بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان نیز گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرده است که براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۹۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۸، اوج تردد بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری برای سفر انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی