بازدید 3866

آب شرب سنندج وصل شد

فرماندار سنندج از ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شرب سنندج خبر داد و گفت: آب سطح شهر به زودی رفع خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 10 November 2022

به گزارش تابناک، حسن عسکری در گفت‌وگو با  تسنیم  با اشاره به اینکه شکستگی لوله انتقال اصلی آب شرب، از شب گذشته(ساعت 12) باعث قطعی آب در شهر سنندج شد، اظهار داشت: ساعت 1 بامداد بلافاصله ستاد بحران تشکیل، تقسیم کار انجام و از آن زمان تاکنون بنده در محل حادثه حضور داشته‌ام.

وی با بیان اینکه پس از وقوع حادثه بلافاطه اقدامات برای ترمیم و برقراری آب شهر سنندج آغاز شد، افزود: از صبح امروز برای خبازی‌ها و محل‌هایی همچون بیمارستان، مراکز درمانی و خوابگاه‌های دانشجویی به‌وسیله تانکرهای سیار نهادهای نظامی سپاه و ارتش و آبفا، آبرسانی صورت گرفت تا خدایی ناکرده مردم با چالش جدی مواجه نشوند.

فرماندار شهرستان سنندج از ترمیم شکستگی لوله اصلی آب شرب سنندج خبر داد و تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات ترمیم به اتمام رسیده اما قرار گرفتن آب در مدار و شبکه و وصل مجدد در لوله‌ها، مدتی زمان‌بر است که به زودی رفع خواهد شد.

عسکری ضمن عذرخواهی و قدردانی از صبوریت مردم تصریح کرد: تمام تلاشمان خدمت بی‌منت به مردم و کسب رضای پروردگار است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

ادامه تراژدی تلخ طعم و بوی بد آب شرب سنندج/حکایت مردمی که برای تأمین آب شرب آواره کوه‌ها شدند+ فیلم

گفتنی است؛ از شب گذشته آب خیابان‌های شهدا - 17شهریور- استانداری- وکیل- مردوخ- اردلان- بلوار کردستان و جانبازان- کانی‌کوزله- تپه حنیفه- توحید-گریاشان- دگایران- شهرک شهرداری- باغ ژاله- بلوار پاسداران- خیابان حسن‌آباد- شهید تعریف- ادب- حافظ - غفور- قسمتی از تکیه‌و‌چمن- شهرک نور- جامی- جام جم- شالمان- شهرک ساحلی- شهرک علوم‌پزشکی- پیام- گریزه- قسمتی از قرادیان و شهرک صلاح‌الدین سنندج بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی از سوی آبفا قطع شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست