بازدید 3176

اسپانیا هم به جوانان بوکس ایران ویزا نداد!

کد خبر: ۱۱۴۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲ 08 November 2022

طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بوکس، در حالی که مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان 2022 از روز 24 آبان ماه تا پنجم آذر ماه به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته برگزار خواهد شد، امروز (دوشنبه - 14 آبان ماه) درخواست رویداد اعضای تیم ملی کشورمان برای حضور در این مسابقات با کارشکنی سفارت اسپانیا مورد قبول واقع نشد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به این موضوع گفت: از مدت‌ها قبل با توجه به دعوت‌نامه حضور در مسابقات جهانی جوانان، اقدامات لازم جهت صدور روادید را انجام داده بودیم، اما متأسفانه امروز با کارشکنی سفارت اسپانیا درخواست ویزای تمامی اعضای تیم جوانان و کادر فنی رد شد. این در حالی است که اقدامات لازم در این خصوص را در زمان مقرر انجام داده بودیم و حتی رزرو هتل محل اقامت و تأمین منابع ریالی و ارزی نیز صورت گرفته بود.

وی افزود: ما  با توجه به تأخیر صورت گرفته در صدور ویزا، از وزارت امور خارجه نیز پیگیر این موضوع شدیم، اما با این حال امروز بدون هیچ دلیلی درخواست روادید اعضای تیم کشورمان برای حضور در مسابقات رد شد.

ثوری تأکید کرد: این موضوع را به‌صورت مکتوب با فدراسیون جهانی بوکس مطرح و همچنین مراتب اعتراض خود را به سفارت سپانیا اعلام کردیم. در فرصت باقیمانده نیز مجدداً درخواست روادید خواهیم داشت و امیدوارم این بار روادید ملی‌پوشان کشورمان صادر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست