بازدید 9457
۳

خنثی شدن توطئه اراذل برای ناامنی میدان آزادی سنندج

فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از زمین گیر شدن دو نفر از ارازل و اوباش در میدان آزادی این شهر و خنثی کردن توطئه ناامنی با این اقدام پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۸ 29 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی کردستان، سرهنگ علیرضا مرادی اظهار کرد: عصر جمعه هنگامی که مأموران انتظامی شهرستان سنندج برای تأمین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند ۲ نفر از اراذل و اوباش پس از در آوردن پیراهن و لخت کردن بالاتنه خود و عربده کشی، با سلاح سرد به مأموران حمله ور شدند.

وی افزود: اراذل و اوباش پس از آن که یکی از مأموران را زخمی کردند، بی توجه به اخطار مأموران انتظامی، قصد قدرت نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند که با تیر اندازی مأموران زمین گیر شده و یکی از آنها زخمی شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: کسانی که در سطح شهر اقدام به مزاحمت برای نوامیس، کسبه و شهروندان می‌کنند و با درگیری و عربده کشی قصد ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی دارند، بدانند پلیس با آنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

گفتنی است پس از انتقال یکی از اوباش زخمی شده در این حادثه به مرکز درمانی کوثر سنندج شاهد تجمع خانواده و تعدادی از اوباش دیگر جلوی درب این مرکز درمانی بودیم که با سردادن شعارهای هنجار شکنانه سعی بر ایجاد آشوب در بیمارستان کوثر سنندج را داشتند که با مداخله نیروهای انتظامی این توطئه نیز پایان یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۳
باشه
کسی که به روی نیروهای نظامی دست درازی میکنه باید دستاش قطع بشه فارغ از تمام مشکلات که داریم حریم نیروهای امنیتی باید حفظ بشه
وقتی که ارازل و اوباش را اجازه دادیم اینگونه رشد کنند و وقتیکه همین ارازل و اوباش در پارکهای شهر ها جولان میدادند جلو آنها را نگرفتیم و با آنها برخورد نکردیم تا عبرت سایرین شوند و وقتیکه این ارازل و اوباش در بوستانهای شهر ها جولان میدادند آنها را مهار نکردیم خوب نتیجه میشود اینکه اینگونه در مقابل دین و کشور سرکشی کنند و بازیچه سرویسهای جاسوسی بیگانگان قرار گرفته و مسلمانان را به مبارزه بطلبند؟؟!! لذا باید تا دیر نشده گردن این گردنکشان را شکاند نباید بیش از این به این جانیان فرصت تخریب اموال مردم و بیت المال را داد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی