بازدید 3752
۱
بازی موش و گربه وزارت ورزش برای چینش انتخابات ادامه دارد

مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاری بازهم روی هوا!

کد خبر: ۱۱۴۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ 23 October 2022

مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاري بار دیگر روی هوا و معلق شد.

مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاری بازهم روی هوا!

به گزارش تابناک ورزشی؛ دخالت وزارت ورزش و جوانان در امور داخلی فدراسیون ها تمامی ندارد و پولادگر برای دومين بار مجمع سوارکاری را بر هم زد! برخلاف دلایل ظاهری، به نظر می‌رسد وزیر و دوستانش هنوز بابت انتخاب فرد منتسب به خود اطمینان ندارند.

مشخص نیست وزارت ورزش از جسم نیمه جان رشته سوارکاری در ایران چه می‌خواهد؟! بعداز ابطال انتخابات قانونی سوارکاری به بهانه عدم حضور نماینده وزارت ، و تعیین سرپرست به جای رئیس منتخب، حالا چینش مجمع آغاز شده است.
در شرايطي كه با درخواست اعضاي مجمع سواركاري قرار بود مجمع فوق العاده اين فدراسيون ساعت ١٠ صبح روز سه شنبه، ٣ آبان ماه " پس فردا " در محل سالن آكادمي ملي المپيك برگزار شود، باز و برای دومين بار با نامه معاونت ورزش حرفه اي و قهرماني وزارت ورزش و جوانان به زمان نامعلوم ديگري موكول شد تا مشخص شود، وزارت ورزش و جوانان عزمي براي برگزاري مجمع فوق العاده اين فدراسيون را ندارد و به دنبال تحمیل گزینه خودش به این ورزش است.

اين اتفاق در شرايطي امروز افتاد كه اعضاي مجمع فدراسيون سواركاري كه پيش از اين و طي نامه اي به وزير ورزش و جوانان از ايشان درخواست عزل سرپرست فدراسيون را كرده بودند، اعلام نمايند كه بزودی شكايت خود را از اين نوع برخورد وزارت ورزش و جوانان به مراجع قضايی و مراجع بالا تر خواهند برد تا براي هميشه جلوی چنين بی قانوني هايي مداوم و مستمر گرفته شود.

مجمع فوق العاده فدراسيون سواركاری بازهم روی هوا!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
کل ملت ومملکت تو هوا است ؟
تو دنبال فدراسیون سوارکاری هستی ؟
بخدا که بدبختیم ؟..
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری