بازدید 19498

عصبانیت کیهان از طراحان تصویر میدان ولی عصر

در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آنها در دیوارنگاره استفاده شود. که نشده است!
کد خبر: ۱۱۴۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 15 October 2022
عصبانیت کیهان از طراحان تصویر میدان ولی عصر

به گزارش «تابناک»، روزنامه کیهان نوشت: دیوارنگاره میدان ولی‌عصر(عج ) را چه کسانی سفارش داده‌اند و چه کسانی تصویر برخی از هنرپیشه‌های بی‌سواد و پیر و پاتال را در آن جای داده‌اند؟!

ملت چه گناهی کرده‌اند که باید تاوان اشتباهات فاحش سفارش‌دهندگان این دیوارنگاره را بدهند؟!! چند تن از خانم‌هایی که به حضور تصویرشان در این دیوارنگاره اعتراض کرده و خواستار حذف آن شده‌اند، پیش از این هم در برخی از بزنگاه‌ها با دشمنان مردم همراهی و همسویی داشته‌اند ضمن آن که از هیچ ویژگی قابل اشاره‌ای نیز برخوردار نیستند و تعجب‌آور است که سفارش‌دهندگان دیوارنگاره از این نقاط سیاه در کارنامه این عده (و نه همه آنها) بی‌خبر بوده‌اند! در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آنها در دیوارنگاره استفاده شود. که نشده است!

گفتنی است نصب این دیوارنگاره در میدان ولی‌عصر(عج ) بلافاصله با اعتراض شدید و گسترده مردم روبه‌رو شد که حضور چند زن مورد اشاره را توهین به ملت و زنان صاحب‌نام‌، تحصیلکرده، عفیف و مادران و همسران شهدا می‌دانستند و صد البته حق داشتند. در کجای دنیا چند هنرپیشه دم‌دستی را به عنوان مفاخر زنان کشور خود معرفی می‌کنند؟! کجای مواضع و عملکرد آنها با یک زن ایرانی اصیل همخوانی دارد؟! داشتن شناسنامه ایرانی که نشانه ایرانی بودن نیست! هست؟! به عنوان مثال، چند هنرپیشه مورد اشاره در همین ماجرای فوت خانم مهسا امینی، بدون کمترین اطلاع و تنها به این علت که دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها فوت ایشان را ناشی از ضرب و شتم معرفی کرده بودند، با آمریکا و اسرائیل همنوا شدند. آنها در خسارت آشوبگران و قتل مردم بی‌گناه سهیم هستند و باید محاکمه شوند. بدیهی است که جای دادن تصویر آنها در دیوارنگاره یاد شده و در کنار برخی از خانم‌های فرهیخته، اهانت به زنان فرهیخته کشورمان است.

خوشبختانه این دیوارنگاره بعد از اعتراضات گسترده مردم، جمع‌آوری شده است و امید آن‌که در این‌گونه موارد از افراد زبده و توانمند استفاده شود تا رخداد پلشت مورد اشاره تکرار نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۵۱
انتشار یافته: ۱۴
اونوقت شریعتمداری خودش خیلی جوونه که به بقیه میگه پیر و پاتال؟!!! از این ادبیات دو چیز کاکلا مشخصه. یکی عصبانیت کیهان نشینان و دومی بی اخلاقیشون
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
لااقل بیانیه سازندگان رو می خوندی شریعتمداری بعد فرار رو به جلو می کردی
پایین کشیدن شبانه چی بوده اونوقت؟
والله امثال شما ریشه نفاق و عدم وحدت هست
از نظر کیهان حتما شریعتمداری جزو مفاجر محسوب میشد و باید عکسش را میزدند
هیچ معلوم نیست کی به کیه هم خود خانومها معترضند که چرا عکسشون اونجاست و هم جناب شریعتمداری
بله دقیقا مثل خود شریعتمداری
مردم کجا یا در چه مکانی اعنراض کردن به این دیوار نگاره که خیلیا خبر ندارن؟ منم اعتراض داشتم چرا زودتر نگفتین؟
برای اینکه : "به زنی که دوره جوانیش گذشته نگن پیر و پاتال"
کیهان عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر
عکس انسیه خزعلی مادر وی پی ان فروش در این دیوار نگاره نبود اضافه بشه لطفا
آب را بریز اونجایی که می سوزد
یعنی خود آقای شریعتمداری پیر و پاتال نیست؟که اینگونه دیگران را خطاب میکند؟یا شاید از پیر و پاتال گذشته و باید تبیر دیگری در باره او بکار برد..... به هر حال اگر کیهان ریالی از بودجه بیت المال هزینه مکند چون هر کس بیش از زمان بازنشستگی قانونی در آن روزنامه شاغل باشد خلاف قانون است و حرام.....
روزنامه کیهان مصداق بارز بی بصیرتی است . یکی نیست بهش بگه تور را بخدا کمتر آب به آسیاب این فتنه ها بریز .
پدر مردم و در آوردين با اين دشمن فرضي. دشمن شماييد كه خون مردم و تو شيشه كردين!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی