بازدید 6312
۲

سینماها عملا تعطیل شده‌اند!

سینما بعد از برداشتن ماسک‌ها و رفتن کرونا نفس تازه‌ای گرفته بود که تحولات اجتماعی دو هفته‌ی گذشته باز هم تیشه به ریشه‌‌اش زد و اکران‌های پاییزی را دستخوش تغییراتی کرد. بررسی جدول فروش هفتگی در دومین هفته‌ی مهرماه نشان‌دهنده‌ی افت و کاهش فروش سینماهاست. در همین خصوص با محمد قنبری مدیر «پردیس سینما مگامال» گپ‌و‌گفتی داشتیم که از نظر می‌گذرانید.
کد خبر: ۱۱۴۴۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ 12 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از برنا، محمد قنبری مدیر «پردیس سینما مگامال» در خصوص وضعیت فعلی سینماها با توجه به ناآرامی‌ها و شرایط پیش آمده عنوان کرد: به دلیل ناآرامی‌های اخیر در کشور اوضاع سینما و وضعیت گیشه بر هم ریخته و سینماها عملا تعطیل شده‌اند.

قنبری درباره‌ی کنداکتور پاییزی و فیلم‌هایی که قرار بود به چرخه‌ی اکران اضافه شوند عنوان کرد: در این بازه‌ی پانزده روزه از ابتدای مهر ماه تاکنون به دلیل بازگشایی مدارس و شلوغی‌های اخیر مخاطب از سینما فاصله گرفته که همین موضوع باعث شده صاحبان فیلم‌هایی که قصد اکران آثارشان را داشتند فعلا انصراف بدهند تا اوضاع کمی آرام‌تر شود.

او ادامه داد: شورای صنفی نمایش به ما سینماداران اعلام کرده فیلم‌هایی که روی پرده‌ی سینما هستند تا یک هفته‌ی دیگر روی پرده بمانند. فیلم «بام بالا» ساخته‌ی سید جمال سید حاتمی در ژانر کودک تنها فیلمی است که از 14 مهرماه به چرخه‌ی اکران اضافه شده است. امیدوارم با بازگشایی مدارس اتفاق خوبی برای این فیلم پیش بیاید و مورد استقبال دانش‌آموزان قرار بگیرد.

مدیر «پردیس سینما مگامال» در خصوص وضعیت فروش و استقبال از فیلم‌های اکران شده در تابستانی که گذشت گفت: در سینما مگامال علاوه بر فیلم‌های سینمایی، تئاتر آزاد هم برگزار می‌کنیم. تئاترهای آزاد به دلیل کمدی بودن در ماه‌های محرم و صفر اجرایی نداشتند اما خوشبختانه به دلیل اینکه امسال ایام محرم و صفر در مرداد و شهریور بود سینماها شلوغ و پر رونق شدند.

او ادامه داد: این اواخر فیلم‌های سینمایی «ابلق»، «تی‌تی»، «علفزار»، «دوزیست» و انیمیشن «پسر دلفینی» وضعیت خوبی را برای سینما رقم زدند و قرار بر این بود که «جوجه تیغی»، «تفریق»، «سه کام حبس» و... هم به زودی به چرخه‌ی اکران اضافه شوند که متاسفانه اوضاع جامعه دگرگون شد و سینما در وضعیت نامعمولی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
ماا که دل و دماغ نداریم شما چطور؟
دست بردارید !!! الان اداره اماکن اجازه برگزاری عروسی را در سالنهای شیراز نمی دهد میگه تجمع میشه !! انوقت اجازه اکران فیلم میده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست