بازدید 6959

یک کشته و ۱۴ مصدوم در حوادث رانندگی جیرفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: طی ۳ حادثه که امروز در محور‌های ساردوئیه و کهنوج به قلعه گنج رخ داد، یک نفر کشته و ۱۴ نفر مصدوم شدند.
کد خبر: ۱۱۴۱۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰ 18 September 2022

به گزارش تابناک، ابراهیم افضلی گفت: طی ۲ حادثه رانندگی که به فاصله چند دقیقه در محور ساردوئیه (گردنه امیرالمومنین) رخ داد، ۱۲ نفر مصدوم شدند.

او در تشریح این حوادث رانندگی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس در ساعت ۱۲ و ۲۹ دقیقه امروز ۲۷ شهریور خبر برخورد ۲ خودروی پژو با ۷ مصدوم دریافت شد که پس از اعزام تیم فوریت‌های پزشکی و انجام اقدامات درمانی مناسب، مصدومان حادثه که حال عمومی مساعدی داشتند، سرپایی درمان شدند.

 

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت تصریح کرد: دقایقی بعد در ساعت ۱۳ و ۱۱ دقیقه، حادثه دیگری در همان محل رخ داد که در آن حادثه، خودروی پژو از مسیر منحرف و به دره سقوط کرده بود.

او افزود: خوشبختانه ۵ مصدوم این حادثه نیز پس از انجام اقدامات درمانی مناسب از سوی تیم اورژانس از حال عمومی مساعدی برخوردار بودند و سرپایی درمان شدند.

افضلی همچنین گفت: در تصادفی که ساعت ۷ صبح امروز ۲۷ شهریور در محور کهنوج به قلعه گنج حوالی آهوان رخ داد نیز یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار