بازدید 22758

تصاویر صید یک کوسه مخوف

از طرفداران فیلم و سینما که بپرسید، آنها خواهند گفت که سری فیلم‌های آرواره استیون اسپیلبرگ، کوسه‌ها را به موجوداتی فوق‌العاده ترسناک برای بسیاری تبدیل کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱ 17 September 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، با این حال، یک کوسه کمیاب که اخیرا در استرالیا کشف شده، می‌تواند کابوس‌هایی محسوب شود که رقیب کوسه‌های اسپیلبرگ است.

بر اساس گزارش رسانه‌های استرالیایی، این کوسه خطرناک توسط یک ماهیگیر ساکن سیدنی به نام تراپمن برماگی کشف شد. او عکس این جانور را در فیسبوک منتشر کرد.

این کوسه دهان سفید عجیب و بیرون زده، دندان‌های تیز، بینی نوک تیز و چشم‌های برآمده با مردمک‌های بزرگ دارد که آن را ترسناک‌تر می‌کند.

به محض اینکه تراپمن این عکس را منتشر کرد، کوسه مخوف در رسانه‌های اجتماعی وایرال شد و کاربران اینترنتی در سراسر جهان تلاش کردند تا رمزگشایی‌هایی را در این خصوص داشته باشند.

در عین حال دین گرابز، مدیر تحقیقات آزمایشگاه ساحلی و دریایی دانشگاه ایالتی فلوریدا گفت که صید تراپمن می‌تواند یک کوسه سگ ماهی زبرپوست باشد.

او به نیوزویک گفت: «در تحقیقات خود در اعماق دریا، تعداد زیادی از آنها را در خلیج مکزیک و باهاما گرفتار کرده‌ایم. آنها در خانواده Somniosidae، کوسه‌های خوابیده، همان خانواده کوسه گرینلند هستند، اما مشخصاً گونه‌ای بسیار کوچک‌تر.»

تصاویر صید یک کوسه مخوف

در همین حال، تراپمن که با ارزیابی گرابز موافق بود، اضافه کرد که او معمولا چنین کوسه‌هایی را در زمستان صید می‌کند.

او در این باره گفت: «این یک کوسه زبرپوست است که به عنوان گونه‌ای از کوسه سگ ماهی نیز شناخته می‌شود. این کوسه‌ها در اعماق بیش از ۶۰۰ متر رایج هستند. ما آنها را معمولا درفصل زمستان صید می‌کنیم.»


شایان ذکر است که گونه‌های کاملی وجود دارند که در اعماق آب‌ها زندگی می‌کنند که بشر هنوز آنها را کشف نکرده است. انتظار می‌رود کوسه‌های بسیار عجیب و غریب‌تر در بستر اقیانوس زندگی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار