بازدید 5796
۱

رئیس‌جمهور: دستگاه‌های دولتی هزینه‌ها را کم کنند

حجت‌الاسلام رئیسی، کاهش هزینه ها و افزایش درآمدها را از وظایف اولویت دار دستگاه‌های دولتی دانست.
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 12 September 2022

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس جمهور در جلسه بعدازظهر امروز یکشنبه با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم کشورمان در مراسم امسال اربعین حسینی ، از دولت و ملت عراق بابت تلاش برای تامین نیاز زائران اربعین، و همچنین از همه دستگاههای اجرایی، امدادی، بهداشتی و نظامی کشور و رسانه ها بویژه رسانه ملی، برای کمک به برگزاری هر چه بهتر این مراسم جهانی، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در عین حال تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش افزایش بهره وری را لازمه رشد اقتصادی ،رونق تولید و کارامدی نظام اداری دانست و همه اعضا دولت را مکلف کرد نسبت به تحقق این مهم در دستگاههای خود برنامه ریزی و اقدام کنند .

حجت‌الاسلام رئیسی کاهش هزینه هاو افزایش درآمدها را از وظایف اولویت دار دستگاههای دولتی دانست و بر تلاش این دستگاهها برای تحقق درآمدها از طرق پیش بینی شده مثل فروش اموال مازاد، مولد سازی دارائی و عرضه سهام دولتی تاکید کرد .

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت استفاده بیشتر از ظرفیتهای اقتصادی کشورهای منطقه به وزارت امور خارجه و مسولان اقتصادی دولت ماموریت داد که با ایجاد یک ساختار متمرکز برای پیگیری مستمر اجرای تفاهم نامه‌ها با دیگر کشورها، برای حضور ایران در بازارهای منطقه ای و جهانی برنامه ریزی کنند.

در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و مراکز علمی کشور حجت‌الاسلام رئیسی از وزارتخانه‌های آموزش وپرورش ،علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان خواست همه همت خود را برای فراهم کردن زمینه حضور پرشور ونشاط جویندگان علم در مراکز آموزشی بکار بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آقای رییسی با دستور شما فقط از حقوق کارمندان کم میشه و اضافه کار . کوفت و زهرماری که کمک خرج کارمند بود ، نه هیچ خرج و هزینه دیگه ای . بریز و بپاشها همچنان ادامه دارد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست