بازدید 12433

آغاز طرح تعویض مینی بوس های فرسوده

در مرحله اول اجرای این طرح 2500 دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بالای30 سال از رده خارج می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹ 14 August 2010
قائم مقام معاونت نوسازی ناوگان ستاد مدیریت حمل و نقل وسوخت گفت: طرح از رده خارج کردن مینی بوس های فرسوده ازامروز آغاز شد.
 
به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر ، امیررضا رجبی افزود: در مرحله اول اجرای این طرح 2500 دستگاه مینی بوس فرسوده با عمر بالای30 سال از رده خارج می شود.

وی با بیان این که خودروهای دارای پلاک منطقه ای ایران و پلاک های عمومی مشمول این طرح هستند، گفت: خودروهایی که کارت هوشمند ناوگان و معرفینامه از اتحادیه شرکت های تعاونی مینی بوس رانی مبنی بر فعالیت در زمینه حمل مسافر برون شهری داشته باشند در این طرح پذیرفته خواهند شد.

قائم مقام معاونت نوسازی ناوگان ستادمدیریت حمل ونقل و سوخت افزود‌: متقاضیان 15 روز فرصت دارند برای ثبت نام به ادارات کل حمل ونقل و پایانه های مسافربری هر استان مراجعه کنند.

رجبی با اشاره به تسهیلات مالی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح گفت:‌ سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای هشت میلیون تومان کمک بلاعوض و بانک صادرا ت نیز 20 میلیون تومان وام با دوره بازپرداخت 5 ساله و با سود 14 درصد برای هرخودرو پرداخت می کنند.

وی تصرح کرد: ثبت نام در این طرح رایگان است و نمایندگی ها اجازه ندارند وجهی برای ثبت نام دریافت کنند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۰
میگم 14 درصد که ربا نیست!!!!!!!!!!!!!بدش واقعا از این همه همت که برای توسعه ی ناوگان وکاهش هزینه ها صرف می شه تا کرایه ها پایین بیاد ادم تعجب می کنه می شه بگین پس این پوله هدف مند کردن رو کجا می خوان خرج کنن حتما جای دیگه که مهمتر از اینجاست!!!!!!!!!
بانك صادرات خيلي زحمت كشيده اند 14در صدسود!!!!!!!!!!!!
اول بايد ميني بوسهاي قراضه اي كه در داخل شهرها فعاليت ميكنند را جمع كرد به خدا قسم اينها آنقدر فرسوده شده اند كه از هر وسيله نقليه ديگري هوارا آلوده ميكنند .مشكل ديگر آنها اينست كه بيشتر سرويس مدارس از اين ميني بوسها ميباشد كه واي بحال فرزندانمان
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی