بازدید 89723

معرفی 6 گوشی ارزان با دوربین های حرفه ای

کد خبر: ۱۱۳۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲ 06 September 2022

معرفی 6 گوشی ارزان با دوربین های حرفه ای

گوشی مقرون‌به‌صرفه با دوربین باکیفیت به افراد علاقه‌مند به عکاسی کمک می‌کند تا عکس‌هایی عالی بگیرند و باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند از موانع مالی بزرگ عبور کنند و بتوانند با هزینه کمتر، تصاویری بی‌نظیر ثبت کنند. خوشبختانه، امسال گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه زیادی با دوربین‌های باکیفیت روانه بازار شدند که می‌توانند با بهترین گوشی‌های دوربین‌دار رقابت کنند. این گوشی‌ها از نرم‌افزارهای هوشمند، سخت‌افزار چشمگیرو حالت‌های عکاسی متنوعی برخوردار هستند که به شما کمک می‌کنند عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. اگر می‌خواهید با برخی از این گوشی‌ها آشا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

Samsung Galaxy A72

سامسونگ گلکسی A72 مشخصات بی‌نظیری دارد. گوشی A72 سامسونگ گلکسی از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی برخوردار است و دوربین سلفی سامسونگ A72 نیز 32 مگاپیکسلی است. لنز تله‌فوتو گوشی a72 samsung 5g می‌تواند عکس‌هایی با زوم اپتیکال 3 برابر ثبت کند. بنابراین، با توجه به قیمت این گوشی، خرید آن می‌تواند یک ایده عالی باشد.

عکس‌های ثبت‌شده توسط این گوشی، جزئیات فراوانی دارند و محدوده دینامیکی آن‌ها فوق‌العاده است. مثل همیشه، این گوشی از قابلیت بهینه‌سازی رنگ برخوردار است. دوربین سلفی گوشی نیز از نظر تن رنگ و محدوده دینامیکی فوق‌العاده عمل می‌کند. علاوه بر این، گوشی دارای تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر است که باعث می‌شود فیلم‌های فوق‌العاده‌ای را ضبط کنید.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی برخوردار است و عکس‌هایی عالی را با عمق میدان کم می‌گیرد. علاوه بر این، این عکس‌ها جزئیات فراوانی دارند. از سوی دیگر، دوربین این گوشی قادر است تا وضوح 4K فیلم بگیرد. وقتی به دوربین‌های ثانویه این گوشی توجه می‌کنید متوجه کیفیت بالاتر دوربین‌های آن می‌شوید. این گوشی دارای دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز هست.

دوربین‌های این گوشی برای گرفتن عکس‌های نزدیک از چیزهایی مانند بافت مواد و غذاهای مختلف فوق‌العاده هستند. از سوی دیگر، این گوشی دارای حالت‌های عکاسی سرگرم‌کننده‌ای است که به شما کمک می‌کند در شبکه‌های اجتماعی، عکس‌هایی زیبا و حرفه‌ای را با دیگران به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، نوت 10 پرو شیائومی مجهز به صفحه‌نمایش باکیفیت AMOLED است و طراحی زیبایی نیز دارد.

OnePlus Nord 2

معرفی 6 گوشی ارزان با دوربین های حرفه ای

گوشی‌های وان پلاس در فهرست بهترین گوشی‌های عکاسی ارزان‌قیمت قرار دارند و جدیدترین محصول این کمپانی، وان پلاس نورد 2 است. این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که عملکرد بسیار چشمگیری دارد و به‌خصوص برای عکاسی در نور کم گزینه بی‌نظیری است. با استفاده از این گوشی می‌توانید شب‌ها عکس‌هایی با جزئیات فراوان و کنتراست زیاد بگیرید.

علاوه بر این، این دستگاه دارای دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین مونوکروم 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن نیز 32 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، گوشی وان پلاس نورد 2 از صفحه‌نمایش زیبا، شارژ سریع و قدرت پردازش بالایی برخوردار است.

iPhone SE

در سال 2020، اپل آیفون SE را معرفی کرد که ارزان‌تر است و درعین‌حال، از ویژگی‌های سایر گوشی‌های آیفون مانند مقاومت در برابر آب، قدرت پردازش بالا و شارژ بی‌سیم برخوردار است. اگرچه ممکن است دوربین این گوشی بهترین دوربین در میان گوشی‌های همرده خود نباشد اما دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی آن می‌تواند تصاویری با وضوح بالا و عکس‌های پرتره فوق‌العاده‌ای را ثبت کند و از سوی دیگر، می‌تواند فیلم با کیفیت 4K بگیرد.

بنابراین، اگر می‌خواهید یک گوشی آیفون با قیمت پایین‌تر و عملکرد مناسب داشته باشید، گوشی آیفون SE می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شما می‌توانید خرید و قیمت انواع گوشی آیفون و جدیدترین مدل آن را در اینترنت بررسی کنید و با خرید اینترنتی به قیمت روز گوشی، صاحب یک گوشی اپل شوید.

Google Pixel 5a

معرفی 6 گوشی ارزان با دوربین های حرفه ای

گوشی گوگل پیکسل 5a نسبت به گوشی‌های پیکسل قبلی باتری بهتری دارد و همچنین، در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است. از سوی دیگر، با استفاده از این گوشی به نرم‌افزار دوربین گوگل دسترسی پیدا می‌کنید و می‌توانید از ویژگی‌های فوق‌العاده آن مانند بهینه‌سازی و متعادل شدن تصاویر لذت ببرید.

اگرچه دوربین‌های گوشی گوگل پیکسل 5a از قابلیت زوم برخوردار نیستند اما اگر به آن نیاز ندارید، یک دستگاه عالی برای عکاسی است. از سوی دیگر، حالت پرتره این گوشی بسیار عالی است و به‌ویژه می‌تواند برای گرفتن عکس‌های گروهی فوق‌العاده باشد.

Moto G200

گوشی‌های موتو G تا کنون سزاوار قرار گرفتن در گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه مناسب برای عکاسی نبوده‌اند اما در سال 2021، این وضعیت شروع به تغییر کرد و موتو G200 بهترین نمونه در این زمینه است. این گوشی دارای سه دوربین پشتی است که دوربین اصلی آن می‌تواند عکس‌هایی با وضوح فوق‌العاده بالا را ثبت کند. بااین‌حال، قدرت واقعی آن ناشی از بهینه‌سازی صحنه هوش مصنوعی آن است.

از سوی دیگر، نرم‌افزار عکاسی گوشی موتورولا دائما در حال پیشرفت است. عکاسی در نور کم با این گوشی بسیار خوب است و عکس‌های سلفی نیز پرجنب‌وجوش به نظر می‌رسند. اگر بودجه کمی برای خرید گوشی مناسب برای عکاسی دارید، موتو G200، بهترین موبایل Moto برای شماست.

درنهایت، خوشبختانه امروزه گوشی‌های هوشمند از همه لحاظ پیشرفت‌های بیشتری کرده‌اند و به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به‌جای تهیه یک دوربین عکاسی، یک گوشی هوشمند مناسب برای عکاسی را تهیه کنند. این امر به‌خصوص برای افرادی که به عکاسی علاقه‌مندند می‌تواند بسیار مطلوب باشد. از سوی دیگر، لازم است بدانید که برای داشتن یک گوشی با دوربین فوق‌العاده لازم نیست همه پس‌انداز خود را خرج کنید. شما می‌توانید گوشی‌هایی که در این مقاله معرفی شد را تهیه کنید و از یک گوشی مناسب برای عکاسی برخوردار شوید و درعین‌حال، در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی