بازدید 4584

زوار خارجی به مرز مهران مراجعه نکنند

کد خبر: ۱۱۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 04 September 2022

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: از زوار خارجی می خواهیم جهت زیارت عتبات عالیات فقط به مرز شلمچه مراجعه کنند و از مراجعه به دیگر مرزهای کشور خودداری کنند.

به گزارش فارس، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین اظهار داشت: به منظور سهولت در تردد زائران هم اکنون ۶۴گیت فعال در مرز مهران طراحی شده و زائران عزیز می توانند از این گیت ها عبور کنند.

وی افزود: پلیس خدمتگزار جمهوری اسلامی ایران ۱۰۰درصد بستر را آماده کرده تا زائران با آرامش و امنیت کامل و در کوتاه ترین زمان ممکن از مرزها عبور کنند و به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کربلای معلی ملحق شوند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا تصریح کرد: از مردم ایران می خواهیم با توجه به اینکه در میان زائران قطعا سالمندان و یا کودکان هستند حتما به موضوع توزیع زمان مناسب حرکت با توجه به وضعیت گرمای حاکم در مرز توجه کنند و زمان مناسبی را برای حرکت انتخاب کنند.

سردار شرفی بیان کرد: از چند روز پیش تا امروز و هر چه جلوتر می‌رویم حجم زائران به مرور افزایش یافته و پلیس گذرنامه از ۲گیت فعالیت خود را شروع و هم اکنون ۳۰گیت فعال داریم و آمادگی ارائه خدمات به زائران تا ۶۴گیت نیز پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به موکب ها و کامیون هایی که در مهران حضور دارند و از پایانه به طرف مرز حرکت می کنند،گفت: در مسیر تردد زائران چند کیلومتری ترافیک داشتیم که با رایزنی های و هماهنگی های صورت گرفته این موضوع نیز برطرف شده است .

سردار شرفی یادآور شد: از زائران عزیزی که تا به امروز گذر نامه به دست آنها نرسیده می توانند از گذر ویژه اربعین استفاده کنند که ظرف ۴۸ ساعت برای آنها ارسال می شود و هیچ گونه نگرانی نیز از این بابت وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: از زائران اتباع خارجی می خواهیم جهت زیارت عتبات عالیات فقط به مرز شلمچه مراجعه کنند و از مراجعه به دیگر مرزهای کشور خودداری کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی