بازدید 26492
با تحولات منطقه و جهان

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل، حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ، شبیه سازی حمله به ناو‌های آمریکا از سوی ارتش چین، پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق و رونمایی نیرو‌های یمن از موشک‌های جدید، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 02 September 2022

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

بین الملل تابناک: دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل، حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ، شبیه سازی حمله به ناو‌های آمریکا از سوی ارتش چین، پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق و رونمایی نیرو‌های یمن از موشک‌های جدید، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل

حموده صباغ، رئیس پارلمان سوریه بعدازظهر پنجشنبه، میزبان مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق بود.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، صباغ در این دیدار، بر عمق و استحکام روابط تاریخی ایران و سوریه تحکیم کرد؛ روابطی که مرهون خون شهدای دو کشور در راه دفاع از مسائل عادلانه و مقابله با سیاست های خصمانه آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی است.

این مقام سوری، ضمن قدردانی از مواضع حمایتی ایران از سوریه، بر اهمیت تداوم تلاش برای ارتقای این روابط تأکید کرد و گفت: حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، صرفا تلاش مذبوحانه‌ای برای بی‌ثباتی سوریه است.

وی همچنین تصریح کرد، چنین حملاتی فقط بر ایستادگی و وابستگی مردم سوریه به سرزمین، هویت و مقاومت آنان خواهد افزود تا در پایان، بتوانند در برابر تروریسم پیروز شوند.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

سبحانی هم با بیان اینکه ایران، به ایستادگی و مقابله سوریه با تروریسم و حامیانش، اطمینان دارد، از نقش پارلمان سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران در تحکیم رواب دوجانبه تأکید کرد.

سفیر تهران، ضمن محکوم کردن حملات مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، گفت که چنین حملاتی در اراده و عزم ملت سوریه برای مقابله با توطئه‌ها خللی ایجاد نخواهد کرد.

این در حالی است که پدافند هوایی سوریه شامگاه گذشته با چند موشک در آسمان شهر و استان دمشق مقابله کرد. این موشک ها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شدند که نقاطی را در دمشق هدف حمله قرار داد‌ند.

منابع خبری گفتند که پدافند هوایی سوریه با چهار موشک در جنوب دمشق مقابله کرده است؛ مقابله با موشک‌ها در نزدیکی جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق، بزرگراه دمشق-درعا و اطراف شهر «الکسوه» واقع در جنوب استان دمشق صورت گرفت.

ساعاتی پیش از این حمله نیز منابع سوری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ 

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره در سخنان کوبنده‌ای دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین و نزدیک ترین هوادارانش را به تلاش برای تضعیف نظام مردمسالاری این کشور متهم کرد.

به گزارش رسانه‌های غربی، بایدن در فیلادلفیا، زادگاه پدیده مردمسالاری آمریکایی افزود که حزب جمهوری خواه تحت تسلط و راهبری ترامپ و یا بیمناک از او قرار دارد.

بایدن هشدار داد که مردمسالاری آمریکایی توسط نیروهای جمهوری خواه وفادار به ترامپ و باور افراطی بازگرداندن عظمت گذشته به آمریکا (ام ای جی ای) که آتش خشونت سیاسی را به منظور دستیابی به قدرت با هر هزینه‌ای شعله ور می‌سازند، در معرض خطر بزرگی قرار دارد.

وی افزود: مردمسالاری از سوی ناباورمندان به انتخابات و خشونت سیاسی، زیر حمله و تهاجم قرار گرفته است. ترامپ و جمهوری خواهان باورمند به بازگرداندن عظمت به آمریکا، حال آنکه نمایندگان گونه‌ای افراط گرایی هستند که اساسی ترین بنیادهای جمهوری ما را تهدید می‌کنند.

بایدن تاکید کرد که همه یا حتی بیشتر جمهوری خواهان به این باور تندروانه اعتقاد ندارند.

ام ای جی ای مخفف شعار ترامپ برای بازگرداندن بزرگی به ایالات متحده در کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بود که به پیروزی یک دوره‌ای او انجامید.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

نتایج نظرسنجی‌های تازه نشان می‌دهند که برای نخستین بار در ماه‌های اخیر، نگرانی اصلی هواداران دو حزب اصلی آمریکا از بالا بودن هزینه‌های زندگی به در معرض تهدید قرار داشتن مردمسالاری در کشورشان تبدیل شده است.

تارنمای هیل نوشت؛ اکثریت پاسخ دهندگان به نظرسنجی تازه دانشگاه "کوئینی پیاک" از هواداران دمکرات‌ها و جمهوری خواهان، گفته‌اند که از دید آنان نظام مردمسالاری ایالات متحده در معرض خطر فروپاشی قرار گرفته است.

۶۷ درصد از پرسش شوندگان هوادار دو حزب اصلی آمریکا، این موضوع را مطرح کرده‌اند که این خطر نسبت به ژانویه ۹ درصد افزایش یافته است. ۷۲ درصد پاسخ دهندگان متمایل به دمکرات‌ها، ۷۰ درصد از جمهوری خواهان و ۶۹ درصد از افراد بدون گرایش و وابستگی حزبی همین نظر را ابراز کرده‌اند.

به نوشته رویترز، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که بیشتر جمهوری خواهان معتقدند در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به ضرر دونالد ترامپ تقلب شده است. با این حال مک کانل از مخاطبانش خواست تا نگران تقلب در انتخابات نباشند.

سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان سنا در آستانه انتخابات میان دوره‌ای کنگره، ضمن اذعان به وجود تقلب در انتخابات آمریکا، پیش بینی کرد که در انتخابات پیش روی، احتمال کسب اکثریت سنا به دست هم حزبی‌هایش ۵۰-۵۰ باشد.

انتخابات میاندوره‌ای ۱۷ آبان امسال برای گزینش ۴۳۵ نماینده مجلس، ۳۵ سناتور، ۳۹ فرماندار و شماری زیادی از مقام‌های محلی و ایالتی در سراسر آمریکا برگزار می‌شود.

هم اکنون جمهوری خواهان ۵۰ کرسی و دموکرات‌ها و مستقلین نیز ۵۰ کرسی سنا را دارند. با افزوده شدن معاون رئیس جمهور، اکثریت این نهاد قانونگذار در دست دموکرات‌هاست.

هرچند پیش بینی می‌شود که جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در انتخابات ۲۰۲۲ در دست گیرند، احتمال تکرار چنین موفقیتی در انتخابات سنا با توجه به عملکرد کم فروغ جمهوری خواهان تازه کار در ایالات‌ رقابتی مانند آریزونا، جورجیا، اوهایو و پنسیلوانیا کمرنگ شده است.

شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین

روز پنجشنبه، وزارت دفاع تایوان اعلام کرد، چین در رزمایش‌های خود، حمله به کشتی‌های جنگی آمریکایی را تمرین کرده است.

به نوشته «رویترز»، این وزارتخانه در گزارشی اعلام کرد، چین قصد دارد در صورت وقوع جنگ، مانع از کمک نیروهای خارجی به تایوان شود.

در این گزارش هشدارآمیز که برای پارلمان تایوان تهیه شده و نسخه‌ای از آن به دست رویترز رسیده، آمده است که چین در حال تقویت آمادگی رزمی برای حمله به این جزیره است.

وزارت دفاع تایوان در این گزارش نوشته است: «چین از تمرینات رزمی برای انجام حملات شبیه‌سازی شده علیه کشتی‌های آمریکایی استفاده کرده که وارد اولین زنجیره جزایر خواهند شد.»

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

این گزارش مدعی شده که چین قصد دارد تا سال ۲۰۳۵ به زنجیره جزایر واقع در جنوب این کشور که از ژاپن تا فیلیپین و برونئی امتداد دارند، مسلط شود.

وزارت دفاع تایوان می‌افزاید، از شروع سال جاری میلادی، چین به‌طور فزاینده‌ای ارعاب نظامی علیه روحیه تایوانی‌ها را با برگزاری رزمایش‌های مختلف در دستور کار قرار داده است.

در این گزارش آمده است، چین قادر است با استفاده از نیروهای ویژه، سیستم‌های فرماندهی تایوان را «نابود کرده» و به زیرساخت‌هی آن آسیب وارد کند. پکن همچنین می‌تواند با حملات الکترونیکی، سیستم‌های ارتباطی و فرماندهی این جزیره را مختل کند.

این وزارتخانه می‌نویسد، چینی‌ها قادرند تایوان را محاصره کرده و منابع تأمین انرژی و اقتصاد آن را قطع کنند؛ اما پکن با موانع ترابری و لجستیکی برای به راه انداختن حمله‌ای تمام عیار روبه‌روست.

این گزارش یادآور می‌شود، چین برای رفع این مشکل، از کشتی‌های ترابری غیرنظامی در رزمایش‌های اخیر خود استفاده کرده تا حمایت لجستیکی ارتش خود را برای هرگونه حمله به تایوان تقویت کند و از سوی دیگر اولین ناو هواپیمابر چین سال ۲۰۲۵ در اختیار ارتش قرار خواهد گرفت.

در این گزارش بدون اشاره به جزئیات آمده است، چینی‌ها جنگ اوکراین را با دقت مطالعه کرده و برنامه‌های خود برای حمله به تایوان را «اصلاح» کرده‌اند.

وزارت دفاع تایوان برای قانون‌گذاران توضیح داده که چین ممکن است از «تاکتیک‌های مناطق خاکستری» برای تغییر وضعیت نظامی منطقه استفاده کند که استفاده از پهپادها و قایق‌های بدون سرنشین از جمله آن‌هاست.

هم‌زمان با انتشار این گزارش، روز پنجشنبه تایوانی‌ها برای اولین بار اعلام کردند یک پهپاد ناشناس را سرنگون کرده‌اند. وزارت دفاع تایوان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «نیروهای مستقر از دستورات برای دادن هشدار خروج به پهپاد پیروی کردند اما هشدارها موثر واقع نشد. این پهپاد با آتش دفاعی سرنگون شد.»

رسانه‌ها پیشتر از شلیک مجدد یگان پدافندی تایوان به سمت پهپاد‌های ارتش چین خبر دادند. وبگاه «فوکوس تایوان» گزارش داده بود یگان‌های پدافندی ارتش تایوان مستقر در جزیره «کینمن» شامگاه چهارشنبه به وقت محلی در سه نوبت و در مکان‌های مختلف به سمت پهپادهای چینی شلیک کردند و به دنبال آن، این پهپادها به سرعت منطقه را ترک و به سمت «شیامن» در چین پرواز کردند.

طی هفته‌های اخیر و به دنبال سفر تحریک آمیز «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان امریکا به جزیره تایوان به رغم هشدارهای چین، تنش‌ها در منطقه شدت یافته است. بعد از سفر پلوسی به تایوان، برخی دیگر از مقامات و سیاستمداران آمریکایی به این جزیره سفر و با مقامات تایوان دیدار کرده‌اند.

چین با برگزاری رزمایش‌ نظامی به این تحرکات پاسخ داده و همزمان قدرت‌نمایی جنگنده‌های چینی در منطقه شدت یافته است. به دنبال این سفر پر حاشیه، مدتی است که تایوان درگیر ماموریت‌های روزانه جنگنده‌ها و رزم‌ناوهای ارتش چین شده است.

پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

نوری المالکی رئیس حزب اسلامی الدعوه عراق، با انتشار پیامی ضمن هشدار درباره پیامدهای درگیری، خواستار گفت‌وگوی تمام گروه‌های عراقی برای محقق کردن هدف واحد شد.

نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون و دبیرکل حزب الدعوه در پیامی به احزاب سیاسی و ملی عراق گفت: درباره افراط و خونریزی نیز هشدار می‌دهم، زیرا اگر خونی به ناحق ریخته شود، کینه و شکافی بر جای می‌گذارد که درمان آن دشوار است.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

وی افزود: از همه برادران خود می‌خواهم از رسانه‌های تنش زا و پاسخ‌های تند دوری کنند و توهین و اهانت نکنند چراکه رسول خدا ـ صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم ـ فرمودند: توهین به مسلمان فسق و جنگیدن با او کفر است.

نوری المالکی در ادامه پیام خود به رهبران احزاب سیاسی و ملی کشور، خواستار پرهیز از تنش و خشونت شد و بر لزوم گفت‌وگوی تمام گروه‌های عراقی تأکید کرد.

رونمایی نیروهای یمن از موشک های جدید

نیروی دریایی جنبش انصارالله یمن در جریان رژه نظامی خود از موشک زمین به دریا از نوع «فالق ۱» رونمایی کرد.

بر اساس این گزارش، در رزمایش نظامی «وعده آخرت» که در منطقه پنجم نظامی و لشکر النصر و نیروهای دریایی و هوایی برگزار شد، نیروی دریایی از موشک‌های زمین به دریا از نوع «المندب ۲» و «روبیگ» رونمایی گردید.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در این رژه که با حضور مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن برگزار شد، سخنرانی کرد.

دیدار مقامات ایران و سوریه با محوریت حملات اسرائیل/ حمله تند و کوبنده بایدن به ترامپ/ شبیه سازی حمله به ناوهای آمریکا از سوی ارتش چین/ پیام نوری المالکی به رهبران احزاب سیاسی و ملی عراق

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۹۸
چین حمله به تایوان را شبیه سازی کند نه حمله به آمریکا را .
چین نیز به مانند روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
اتحاد چین و روسیه پایان ماجراجوییهای غرب
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
غرب گداها به وحشت افتادند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
آمریکا طالبان رو نتونست شکست بده - کمی از توهم بیایید بیرون

چه داروهایی میخورید ؟
چین اگر در وجود خودش ، عرضه میدید تا الان حمله کرده بود به تایوان .
کد خدا پوست چین رو قلفتی میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کدخدا برای شما خود باخته ها خداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
چین تز آمریکا میترسد مثل ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
۱۵:۸
به غیر از ما برای انگلیس و کانادا و فرانسه و آلمان و ایتالیا و ژاپن و عراق و کویت و عربستان ک برزیل و آرژانتین و چین و روسیه و ۱۸۳ کشور دیگر جهان نیز کدخداست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کشورهای شرکت کننده در تحریم های غرب علیه روسیه از 48 کشور فراتر نرفته است – که بیشتر عبارتند از کشورهای اروپا و آمریکای شمالی و شش کشور از نزدیک ترین شرکای آنها در منطقه آسیا و اقیانوسیه. همۀ این کشورها کمتر از یک چهارم از 193 کشور عضو سازمان ملل متحد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
چین برای رشد اقتصادی به صلح نیاز داره ولی آمریکای در حال افول نیاز به ایجاد بحران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کدخداتون هم دیدیم خیلی ترسوئه پایگاهشون رو ایران موشک باران کرد ترسیدن عقب نشینی کردن
با بایدن خوابالو تا 2024
اسرائیل داره ۱۰ تا میزنه یه دونه هم نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
وقتی بوق دست امریکای تروریست است باید همین را باور کنی ولی برو از اسراییل های ترسو بپرس چه خبره
چین هم پخمه تر و ببو تر از روسیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
حالا هر چی ،جلوی جنایات غرب ایستاده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
۱۵:۱۱
چین و روسیه جنایتکاران بی رقیب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
هیچ کس از غربی ها بیشتر جنایت نکرده تاریخ مشخصه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
این بدبختا چقدر ترسیدند
سرعت انتقال چین و روسیه به زباله دان تاریخ تسریع پیدا کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
فعلا که اربابت آمریکا نشسته تو سطل زباله
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
به همین خیال باشید
بلوک شرق سوراخه
این روزها چین نظاره گر اوضاع بی ریخت روسیه در اوکراین
است و دیگه غلط میکنه به تایوان نگاه چپ بندازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
افشای فساد مالی زلنسکی واطرافیان توسط سناتورهای
آمریکایی وتبلیغ جنسی دختران اکراینی در فرانسه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
چه روسیه بدبختی که در این ماه بیشتر نفت را فروخته و اروپا یواش یواش شروع کرده به لرزیدن
چین گاگول
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
چین مونگول است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
چین مادر کرونا و روسیه مادر آبله میمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کرونا از آزمایشگاه های بیولوژی آمریکا در اکراین بیرون اومده
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
این امریکای تروریست است که در ازمایشکاه های اوکراین از این کارها کرده و میترسه رو بشه
با چین قرارداد ۲۵ ساله بستیم و با روسیه قرارداد ۲۰ ساله
در مجموع ۴۵ سال قرارداد بستیم که هنوز ۲ روزش هم اجرایی نشده :

ای کاش با اوکراین و تایوان قرارداد ۲ ساله میبستیم .

بیائید واقع بین باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
امثال شما شیفتگان کدخدا باعثش هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
شما که واقع بین هستی کدخدا در کدام کشور خاورمیانه به دنبال صنعتی کردن بوده فقط نفت ببره و اسلحه بفروشه اونهم با بحران سازی
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
قرارداد بستیم؟خیر عزیزجان قرارداد بستند.مطمین باشید اگر از مردم ایران بطور ازادانه نظرخواهی کننی حداقل ۷۵ در صد مخالف چنین قراردادهایی هستند
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
دلقک بره بوق بزنه ، اوکراین به تاریخ پیوست
اسرائیل علنا داره به مواضع ما حمله میکنه در سوریه چرا ما عکس العمل نشون نمیدیم ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
زیاد به شعارها توجه نکن ، کار خاصی نمیتونن بکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کار خاصتر از این؟
کدخدا قادره ۱ ماهه کل چین رو شخم بزنه علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
اگر غلطی میتونست میکرد
نان خشک و خنجر و لنگ و موشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
بهتر بود میگفتی :
عصر حجر و موشک :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
نون ندارن بخورن با لنگ موشک میپرونن
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
حتما اون عرعرستان مورد مدح شماست که عرضه کارهای خودش را نداره
اسرائیل هر روز داره به مواضع مستشاری در سوریه حمله میکنه و تلفات سنگین به بار میاره و روسیه هم با آهن پاره هایش ( S300 ) فقط نظاره گر است .
مرگ بر روسیه به درد نخور
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
آهن پاره هاش رو هم از سوریه کشید بیرون و برد برای جنگ با اوکراین الان سوریه زنگ تفریح اسراییل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
روسیه برای نابودی داعش به سوریه رفت.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
به همین خیال باشید از رفقای اسراییلی تان بپرسید یا اگر خیلی شیفته هستید جرات کنید برید اسراییل
آمریکا: اوخ اوخ، نکشیمون پرو پلیر!
با وجود آمریکا ؛
هر موقع روسیه به اوکراین غلبه کرد ، چین نیز بر تایوان غلبه خواهد کرد .
هیچ جای نگرانی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
بالاخره شاخ این گاو شکسته خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
ترس آمریکا از پیشرفتهای همه جانبه چین است که موجب شروع بحران تایوان با سفر پلوسی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
نیاز به غلبه نیست همینکه مثل اوکراین با خاک یکی بشه کافیه
عرضم مي كنم كه اي كاش سوريه هم لااقل تيري، تفنگي ، فشنگي ، به سوي اسراييل نشانه گيري مي كرد و فقط نظاره گر حملات اسراييل حرام لقمه نبود !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
ادب ادب ادب
لطفا ادب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
یه دونه بزنه ۱۰ تا میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
سیاست حکم میکنه اول به اوضاع خودش سر و سامان بده
انگار این موشکهای عصر حجر حلال همه مشکلات است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
موشک های مهربان :-)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
شاید حلال مشکلات صدها میلیارد اسلحه آمریکا و انگلیسه که به عربستان داده اند.
صلح جهانی در گرو چند قطبی شدن جهان وجلوگیری از بحران سازی آمریکا و انگلیس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
صلح جهانی فقط با تک قطبی بودن جهان به رهبری کدخدا امکان پذیره و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
اینهمه سال تک قطبی آمریکایی بوده به جز جنایات از آن چیزی ندیدیم
بایدن بازنده انتخابات میان دوره ای


عملکرد اقتصادی او در امریکا به فاجعه یاد میشود
ما باید با مقامات سازمان ملل ملاقات کنیم با محوریت حملات اسرائیل
آخه مگه بشاری و رفیقاش چی کار میتونن بکنن ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
ما باید قطر و امارات رو میانجی کنیم تا کمتر حمله کنه
ناشناس
| Denmark |
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
هیچی با هم جلسه برگزار می کنند ببینند چه خاکی بر سرشون کنند
نقش اساسی در بازی های بین المللی بر عهده کسانی است که قدرت نظامی و اقتصادی زیادی دارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
خوب بگو نقش اساسی به عهده کدخداست
چین و روسیه و اذناب آنها عامل بی ثباتی در جهان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
در مجموع هیچ غلطی هم نمیتوانند بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
باعث بی ثباتی اراذل آمریکایی هستند .
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
هر جا اشوبی است امریکاییها در ان جا ولو هستند
روسیه‌ میخواهد‌ متحد‌ سنتی خود‌ یعنی‌ بشار‌ اسد را هرطوری‌ شده‌ بالای سر مردم‌ سوریه‌ حفظ کند‌ و در این راه‌ هیچ ملاحظه ای از هیچ‌ چی ندارد‌ ، حالا‌ ایران‌ این وسط‌ چرا‌ دائم‌ داره‌ در این کشور‌ عربی‌ خسارت‌ جانی و مالی میده‌ اصلا‌ سوریه‌ چه سودی برای ایران‌ دارد‌ ؟!
ما مردم ایران در معیشت‌ عادی‌ مونده‌ ایم‌ سوریه‌ و اسد‌ چه نقشی در زندگی ما‌ داره‌ ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
لعنت به هر چه داعشی و طرفداراش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
خوشبختانه سوریها از شر داعشیهای دست پرورده غرب خلاص شدند.
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
محمود جون جوش نزن به رفقای اسراییلی ت شنا یاد بده
نوری المالکی خودش شریک جنایات جورج بوش و نوکر سرسپرده آمریکاست و لذا حق اظهار نظر راجع به مسائل عراق رو نداره
جو و مقاماتش به بهترین شکل زندگی می‌کنند و با زحمت جنگ سردی را که سی سال پیش به پایان رسید، احیا می‌کنند!
خیلی جلوتر از یورش روسیه به اوکراین، نشانه های بسیاری از افول نسبی ایالات متحده آشکار شده بود. اقتصاد آمریکا اکنون کمتر از یک چهارم تولید ناخالص جهانی را دارد، سهمی که در سال 1960 چهل درصد بود.این دلیل بحران آفرینیهای آمریکا در اکراین و تایوان است.
تاریخ معاصر نشان میدهد نمیتوان به رابطه متوازن و پایدار با غرب خوشبین بود ولی با گسترش روابط با دیگر کشورها امکان اجبار غرب به تغییر رفتار وجود دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
تاریخ معاصر نشون میده هر کی رفیق کدخدا شد رستگار شد .
ژاپن و کره جنوبی و عربستان و کویت و آلمان و ایتالیا و فرانسه و نروژ و برزیل و هند و ....
نمونه ای از رستگاران عالم هستند
آمریکا با کشورهای مستقل با هر نوع حکومتی دشمنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
کدخدا با عقب افتادگی ، دشمنه
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
کدخدا شیفته عقب افتادگی ملت ها است چون میتونه انها را بچاپه
علیرغم جنایات آمریکا و ناتو در افغانستان و عراق و لیبی و سوریه و... رسانه های مزدور لندنی گویا ساده لوحان را فریفته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
جنایت کرده که وقتی داره میره بیرون از افغانستان ، مردم افغانستان میچسبن به نوک و دم و بال و موتور هواپیمای نظامیشون که با اونا برن آمریکا ؟؟!!
هان ؟!
جواب بده بچه جان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
آمریکا مدتها با طالبان مذاکره کرد و برنامه ریزی برای تسلیم افغانستان به طالبان با کلی سلاح آمریکایی یعنی خیانت به مردم که مجبورند به هر کجا فرار کنند وبیشتر از
همه به ایران
ناشناس
| Syrian Arab Republic |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
این بدبختا که به هواپیمای امریکایی ها چسبیده بودند از سر دوستی نبوده بخاطر این بود که مثل خیلی ها عمله امریکاییها بودند و از جونشون میترسیدند . مثل ساواکی ها که در رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
آخ که چقدر گل گفتی 17:32
عملکرد جنایتکارانه آمریکا در افغانستان و لیبی و عراق و... نشانداد از کدخدای شما جز جنگ و فلاکت چیزی حاصل نمیشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
مردم افغانستان عاشق آمریکا هستند .
وقتی آمریکا داشت کشور افغانستان رو ترک میکرد بسیاری از مادران افغانی نوزادان خود را به سربازان آمریکایی تحویل میدادند که بچه هایشان مثل خودشان عقب افتاده و مند
خرافاتی پرورش نیابند و و پیشرفت و سعادتمند شوند
ناشناس
| Germany |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
عملکرد جنایتکارانه روسیه در به توپ بستن امام رضا (ع) در به توپ بستن مجلس ایران در اشغال نیمی از ایران در جنگ دوم جهانی در تجزیه کردن بخش هایی از ایران برای توده ای ها هیچوقت دیده نمی شه چقدر توده ای های روس پرست حقیر و خوار هستند که چنین در خدمت روسیه هستند
تایوان هیچوقت تحت حاکمیت کمونیست های چین نبوده و تایوان آخرین بازمانده از تمدن شکوهمند چین هست این کمونیست های فاسد هستند که چین را اشغال کرده اند و باید چین از شر کمونیست ها نجات پیدا کند تا به تمدن شکوهمند گذشته خود بازگردد.
یمن و فشفه بازی
ما ابر قدرتیم. الان ما در زمینه پهبال و انرژی هسته ای خیلی پیشرفت داشتیم. اگر به اسلام و رهبری ایمان داشته باشیم این امر محقق خواهد شد. آمریکا مثل بید از ما حساب می بره.
آمریکا از ما میترسد. چون تا لقمه آخر نان پشت مسوولین ایستاده ایم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی