بازدید 5551

واکنش پولادگر به حملات شدید دبیر

کد خبر: ۱۱۳۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ 30 August 2022

سیدمحمد پولادگر پس از انتخاب مهدی تاج به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که این هفته دو انتخابات مهم کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال را داشتیم. خودمان می‌دانیم فدراسیون فوتبال به‌خاطر مخاطبان خود، جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه همه مردم و علاقه‌مندان فوتبال نگران شرایط این رشته بودند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال باید سامان می‌گرفت. خدا را شکر می‌کنیم که اعضای مجمع امروز (سه‌شنبه) با درایت و هوشمندی کمک کردند که انتخابات برگزار شود. برگزاری انتخابات نماد ثبات، امنیت، مدیریت و هوشمندی یک مجموعه است.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص اعلام خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من آن زمان خواب بودم و اخبار را صبح دیدم. مهم این بود که انتخابات با حضور فیفا و AFC برگزار شد و 80 عضو از 87 عضو مجمع هم در انتخابات حاضر شدند. فکر می‌کنم غیبت غایبان به‌خاطر انتشار خبر لغو انتخابات بود و شنیدم که برخی اعضای مجمع، به استان‌های خود بازگشتند.

پولادگر با بیان اینکه موضوع لغو انتخابات را پیگیری می‌کند، عنوان کرد: به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم که رئیس خود را شناخت. همانطور که رئیس منتخب فدراسیون فوتبال گفت، از امروز همه چیز فراموش می‌شود و برای حضور قدرتمند تیم ملی در جام جهانی دست به دست هم می‌دهیم.

وی که با برنامه شبکه ورزش گفت‌وگو می‌کرد، در مورد صحبت‌های علیرضا دبیر علیه خودش بیان کرد: واقعاً متأثر می‌شوم و به مردم عزیزمان می‌گویم ورزش این‌گونه نیست که برخی‌ها نشان می‌دهند. جامعه ورزش جامعه‌ای و محجوب باحیاست و یک نفر ملاک نیست تا کسی نگاه خاصی به اهالی ورزش داشته باشد. بهتر است در این باره سکوت کنم، اما طبیعی است که به‌خاطر رعایت نکردن اصول، کسوت‌ها و ادب دل‌چرکین شوم.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است، عنوان کرد: پیامبر ما می‌فرماید برای تکمیل مکارم اخلاق مبعوث شدم. رعایت کرامت انسان‌ها بالاترین جایگاه را در سفارش معصومین دارد. نمی‌توانیم بگوییم پایبند دینی هستیم که اصولش بر مبنای اخلاق است و آن را رعایت نمی‌کنیم.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ورزش از فدراسیون فوتبال با ریاست مهدی تاج حمایت می‌کند یا خیر، اظهار داشت: هر کسی که امروز منتخب جامعه فوتبال بود، مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گرفت و ما از رئیس منتخب حمایت خواهیم کرد. چون رویداد مهمی را پیش رو داریم و امیدوارم مردم ایران به حضور تیم ملی در جام جهانی ببالند.

وی در جمع خبرنگاران درخصوص انتشار خبر لغو انتخابات فدراسیون فوتبال و گلایه حسن کامرانی‌فر از برگزاری مجمع تصریح کرد: همه نهادهای نظارتی در جلسه حضور داشتند. این موضوع را از کامرانی‌فر بپرسید.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد احتمال تغییر نتیجه انتخابات خاطرنشان کرد: چرا نتیجه انتخابات باید تغییر کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج