بازدید 8281
۴

۴ کشته در حادثه رانندگی مسیر توره - بروجرد

بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
کد خبر: ۱۱۳۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵ 15 August 2022

به گزارش تابناک، رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی شب گذشته در مسیر توره - بروجرد چهار کشته برجا گذاشت.

سرهنگ «محمد پورشمس» روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری ال۹۰ با کامیون رخ داد.

وی بیان کرد: بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان تصادفات پلیس راه استان، با بررسی‌های اولیه صحنه، علت سانحه را انحراف به چپ راننده خودروی سواری ال۹۰ نسبت به کامیون گزارش کرده‌اند.

سرهنگ پورشمس توصیه کرد: رانندگان در هنگام رانندگی آرامش کامل داشته باشند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
با سلام مسیر توره به بروجرد واقعاً وحشتناکه و چند وقته بهمین شکل مانده و متاسفانه هر روز شاهد شاخ به شاخ شدن خودروها هستیم. خدا باعث بانی شو لعنت کنه که خانواده ها رو مصیبت وار میکنه
خدا رحمتشون کنه.ماشینه پشت و رو شده.خداییش برین تو یوتیوب تست تصادف ماشینهای آمریکایی و آلمانی رو ببینین.با 130 تا میزننش تو دیوار بتونی تا این حد داغون نمیشه.تازه بعدشم ردش میکنن که استاندارد ایمنی نداره.
ضمن عرض تسلیت به بازمانگان این تصادف دلخراش .............متاسفانه قطعه ایی از جاده ,حد فاصل پلیس را ه توره تا ورودی استان لرستان ( پل سفید) در محدوده ی استان مرکزی جاده به صورت دوبانده می باشد ( به طول تقریبا 15 کیلومتر) و کار تک بانده کردن آن با سرعتی لاک پشتی در حال انجام است. از طرفی با گشایش آزاد راه خرم آباد به اراک در این مسیر !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟, همه بار ترافیکی بار و سواری به سمت محور جنوب به شمال و بر عکس بر همین قطعه وارد می شود. همچنین اسفالت خراب و پر از چاله و چوله را نیز باید به همه ی این معضلات اضافه کرد . لذا رخ دادن تصادفاتی از این دست دور از ذهن نیست . خواهشمند است کار تک بانده کردن این مسیر هر چه سریعتر انجام شود تا کمتر شاهد اینگونه حوادث تلخ باشیم.
این راه توره به بروجرد کی دوبانده میشه ؟؟ سالهاست همین وضعه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار