بازدید 5452

حمایت سخنگوی دولت از برنامه‌های مدیریت مصرف برق

از جمله اتفاق های قابل تأملی که سال جاری و در مقایسه با سال گذشته رخ داده است، پایداری جریان برق در کشور و عدم ارائه جداول خاموشی در بخش خانگی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵ 24 June 2022

از جمله اتفاق های قابل تأملی که سال جاری و در مقایسه با سال گذشته رخ داده است، پایداری جریان برق در کشور و عدم ارائه جداول خاموشی در بخش خانگی است؛ موضوع مهمی که علی بهادری جهرمی- سخنگوی دولت نیز به تازگی و در یک پیام توئیتری به آن اشاره کرده است.

به گزارش «تابناک»، پایداری شبکه برق کشور و عدم ارائه جدول خاموشی در بخش خانگی در حالی رقم خورده است که از آنسو این نگرانی وجود داشت که به واسطه افزایش سالانه مصرف، شرایط در سال جاری بدتر باشد.

در همین رابطه علی بهادری جهرمی در توئیتر خود نوشت: در حالی که پارسال در همین روزها با قطع روزانه برق منازل مواجه بودیم، امسال با همراهی مردم، کار جهادی، افزایش تولید و تسریع در بازسازی نیروگاه ها، خبری از جدول خاموشی در بخش خانگی نیست.

با استمرار همکاری متقابل دولت و مردم تابستان را بدون قطعی برنامه ریزی شده برق طی خواهیم کرد.

حمایت سخنگوی دولت از برنامه‌های مدیریت مصرف برق

گفتنی است در سال جاری وزارت نیرو با ارائه برنامه های منظم و منعطف در بخش های صنایع، کشاورزی، فضای عمومی و اداری تلاش کرده است تا ضمن حفظ پایداری شبکه برق همچنین از بروز خاموشی برنامه ریزی شده در بخش خانگی جلوگیری کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی