بازدید 7114

کلاهبرداری با تخریب خودروهای فروشی

کد خبر: ۱۱۲۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ 19 June 2022

رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداری در جنوب تهران با تخریب خودروهای فروشی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: با وقوع چند فقره کلاهبرداری از فروشندگان خودرو، در منطقه پاسگاه "نعمت آباد" با شیوه تخریب خودروهای فروشی، رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد، یکی از اعضای باند پس اقدام خرید خودرو از مراکز مربوط برای تنظیم قرارداد نهایی به یک دفترخانه در همان محدوده مراجعه و در همین حال ۲ همدست دیگرش با استفاده از یک چکش، خودروی فروشی را تخریب کرده و آسیب می رساندند.

این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان پس از آسیب رساندن به خودروهای مال باختگان، باتوجه به انعقاد قرارداد نهایی بلافاصله درخواست خسارات را از فروشنده می کردند.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران، با رصدهای اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهی هویت متهمان را در جنوب تهران شناسایی کردند و پس از شناسایی مخفیگاهشان راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات غافلگیرانه ۲ تن از اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: متهمان در بازجویی های اولیه به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با شگرد تخریب ماشین های فروشی و کلاهبرداری با خرید و فروش خودرو در سطح شهر تهران اعتراف کردند.

گودرزی در پایان خاطرنشان افزود: متهمان برای کشف جرایم احتمالی دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار دارند و تاکنون ۲۵ شاکی شناسایی شده اند.

گفتی است؛ کشف جزئیات پرونده و برآورد ارزش ریالی کلاهبرداری های انجام شده در دستور کار قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی