بازدید 65114
۲

نوزادان ۴ قلو در ارومیه به دنیا آمدند

نوزادان چهارقلوی ارومیه ای،در بیمارستان حضرت امام رضا (ع) این شهر به دنیا آمدند و ششمین مورد از چهارقلوزایی در استان طی سال جاری به ثبت رسید.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 15 June 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، طبق گفته پزشکان وضعیت حال عمومی مادر و نوزادان چهارقلو که سه شنبه شب به دنیا آمدند، مناسب بوده و مشکلی در خصوص سلامتی آنان وجود ندارد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در عیادت از این نوزادان با اشاره به اجرای قانون جوانی جمعیت در استان گفت: در این قالب، امتیازات تشویقی برای همه خانواده هایی که فرزندان سوم یا بیشتر خود را به دنیا می آورند، اعمال می شود که این خانواده نیز در این خصوص کمک های لازم را دریافت می کند.

نیّر الهامی افزود: اعطای زمین برای فرزند سوم و بالاتر به مساحت ۲۰۰ متر مربع با تسهیلات ۱۰ ساله و با ۲ سال تنفس در پرداخت اقساط از جمله این موارد است.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای کمک به معیشت این خانواده، وام ها و موارد تشویقی متعدد در نظر گرفته شده که به خانواده این چهارقلوها اعطا می شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی هم در عیادت از این نوزادان اظهار کرد: کمک هزینه مستمری ماهیانه تا سن دبستان به این نوزادان پرداخت خواهد شد.

رشید حسن زاده ادامه داد: همچنین کمک های موردی تامین شیر خشک خانواده و کمک در رفع نیازهای خانواده در دستور کار این نهاد قرار دارد.

همچنین با وجود نداشتن بیمه تامین اجتماعی، بنا به گفته مسوولان بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه، هزینه زایمان هر چهار قلو رایگان محاسبه شد.

اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی هم مسوولیت تامین برخی کالاهای ضروری را بر عهده گرفت.

در سال جدید، این ششمین چهارقلوزایی در آذربایجان غربی است که البته خانواده های آنان در انتظار حمایت مسوولان هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲
پدر خانواده نقد را بچسب!!!!
تسلیت فراوان به خاطر پوشک و شیر خشک و هزینه درمان و لباس و خوراک و.....
چرا دروغ میگین بنده پذیرش کردمشون اینا بیمه تامین احتماعی دارن برا همین هزینشون رایگان شد تو بیمارستان امام رضا ارومیه که مال تامین اجتماعی هست برا بیمه شدگان تامین اجتماعی رایگانه پدر مادر هم اهل سلماس هستن ومادر 21 ساله هست خواهشن اخبار دروغ پخش نکنید
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی