بازدید 10314
رویداد بلاکچین تهران

رمزگشایی از ناگفته‌های بازار رمزارزها

کد خبر: ۱۱۲۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱ 12 June 2022

از آینده به اکنون نگاه کن!

رویداد بلاکچین تهران، برگزارکننده رویدادهای متوالی در حوزه بلاکچین و رمزارز در کشورمان است.

در این گردهمایی ها بستری فراهم می‌شود تا همه افرادی که در حوزه تکنولوژی بلاکچین متخصص،صاحب نظر و نوآور می‌باشند، هر دو فصل یکبار در یک روز کنار هم جمع شده تا با تعامل و هم‌نظری احتمال وقوع سناریوهای متفاوتی که در این صنعت وجود خواهد داشت، بررسی کنند. آینده‌پژوهی، تعامل با صاحب نظران و ترویج ایده‌های نوین بلاکچینی از جمله ارز‌ش‌های این سلسله رویداد است.

رویداد بلاکچین تهران یک تشکل خصوصی و خودگردان است که دغدغه آن، بسترسازی و آشنایی علاقه‌مندان به تکنولوژی نوین و به روز دنیا است.  افراد، سازمان‌ و شرکت‌هایی که هوشمندانه فکر و عمل می‌کنند در این پیش‌آمد کنار هم جمع شده می‌شوند و از این فرصت ناب برای یادگیری استفاده می‌کنند و در کنار آن از شبکه‌سازی و تعامل بهره خواهند برد.

رمزگشایی از ناگفته‌های بازار رمزارزها 

بیت ‌کوین و ارز دیجتیال، نقطه عطف تحولات قرن جدید!

با نگاهی به آمار خیره کننده رمزارزها به‌ ویژه بیت‌کوین در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد این دسته از دارایی‌ها موفق شده‌اند تا حدودی ارزش خود را میان طرفداران و منتقدین خود ثابت کنند. به طوری که تا انتهای فروردین ماه 1401 بیش از 81 میلیون نفر موفق شده‌اند کیف پول منحصر به فرد بیت کوین ایجاد کنند. این عدد نسبت به سال قبل 70 درصد و در مقایسه با سال 97، حدود 240 درصد افزایش داشته است. تا این لحظه حدود 19 میلیون بیت کوین در حال دست به دست شدن است.

استفاده از رمز ارزها در معاملات روزانه مردم جهان افزایش یافته است، همچنین توجه سرمایه‌گذاران خرد و سازمانی به بازار ارزهای دیجیتال، زمینه آشنایی و معرفی تنها یکی از قابلیت‌های بلاکچین را فراهم کرده است. برخلاف تصور عموم، کاربردهای تکنولوژی بلاکچین صرفا به فراهم کردن بستر ابزارهای مالی محدود نمی‌شود و پتانسیل بلاکچین بسیار فراتر از ارزهای دیجیتال است. چه خوب چه بد، بلاکچین و رمزارزها مدتی است که سرفصل اخبارند و بنظر می‌رسد شاهد افزایش مقبولیت عمومی شبکه بلاکچین هستیم.

نشانه‌ها حاکی از این است که سرمایه‌گذارارن این بازار بر "ارزش ذاتی" رمزارزها تکیه می کنند، که ارزش ذاتی شامل فناوری و شبکه، یکپارچگی کدهای رمزنگاری شده و غیرمتمرکز بودن است.

رمزگشایی از ناگفته‌های بازار رمزارزها

بلاکچین، زیر ذره‌بین سازمان‌های سرمایه‌گذار جهانی

اکنون تقریباً تمام صنایع تحت تأثیر پتانسیل بلاکچین قرار گرفته‌اند و بستر تشکیل فرصت‌های متنوعی را فراهم شده است. استقبال سرمایه‌گذران در زمینه تحول فناوری‌ها با جهت استفاده از قابلیت‌های بلاکچین، غیرقابل انکار است. شکی نیست که ما همچنان شاهد سرمایه‌گذاری شرکت‌های بیشتری در بلاکچین و کاربردهایی که این تکنولوژی در سال‌های آینده می‌تواند ارائه دهد، باشیم.

سال 2021 دوره تاریخی مهمی برای وضعیت بازار رمزارزها و همچنین سازمان‌های سرمایه گذار خطرپذیر بود. چراکه، حدود 30 میلیارد دلار سرمایه گذاری خطرپذیر به این بازار سرازیر شد. این میزان، بیش از مجموع سرمایه سازمان‌های تامین مالی در تمام سال های گذشته تاریخ رمزارزهاست.

افزایش استقبال سرمایه‌گذارن سازمانی ریسک‌پذیر (Venture capital investors) معتبر در حوزه بلاکچین و رمزارزها می‌تواند باعث ایجاد اعتبار در پروژه‌های ناشناخته‌تر، افزایش مخاطب بازار و ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری در سایر بنیادهای بزرگ دیگر می‌شود. از این جهت، رهگیری میزان مشارکت این دسته از سرمایه‌گذاران و آشنایی با پروژه‌های بلاکچینی مورد علاقه حائز اهمیت خواهد بود .

رمزگشایی از ناگفته‌های بازار رمزارزها

اولین همایش بلاکچین و رمز ارزها از سلسله رویدادهای بلاکچین تهران (Tehran Blockchain Summit (TBS)) با حضور اساتید، فعالان  و متخصصان این حوزه با حمایت و همکاری مرکز نوآوری و شتابدهی آکادمی رمزعلی، مورخ 27 خردادماه 1401 و در مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی برگزار خواهد.

هدف از برگزاری رویداد بلاکچین تهران

عدم وجود بستری تخصصی در خصوص پرداختن به تکنولوژی بلاکچین و رمزارزها و بررسی فرصت‌های و تهدیدهای این تکنولوژی نو ظهور مشهود است و برگزار کنندگان سلسه همایش‌های بلاکچین تهران تصمیم به رفع این خلاء را گرفته‌اند.

از جمله اهداف رویداد بلاکچین تهران عبارتند از:

فراهم سازی ایجاد بستری غنی برای توسعه بلاکچین (و هر آنچه که به بلاکچین مرتبط است) آشنایی عموم مردم با این فناوری، همچنین فرصتی برای دیده شدن افراد و شرکت‌هایی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند و یا ایده‌های خلاقانه‌ای جهت گسترش کاربرد این شبکه دارند.

لازم به ذکر است که اولین رویداد بلاکچین تهران مورخ 27 خرداد ماه 1401 در تهران، مرکز همایش سازمان مدیریت صنعتی(سالن آمفی تئاتر) با ظرفیت 200 نفر برگزار می‌گردد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به وبسایت رسمی TBSummit مراجعه فرمایید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی