بازدید 13095
۳
شانزدهمین روز آواربرداری از متروپل

شمار جان‌باختگان «متروپل» به ۴۳ تن رسید/ آواربرداری ادامه دارد و ادامه خواهد یافت!

شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به انتها نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آواربرداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد.
کد خبر: ۱۱۲۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 07 June 2022
شمار جان‌باختگان «متروپل» به ۴۳ تن رسید/ آواربرداری ادامه دارد و ادامه خواهد یافت!در ادامه عملیات آواربرداری متروپل دو پیکر دیگر پیدا شد تا ابعاد این فاجعه تکمیل وسیع‌تر شده و شمار جانباختگان این حادثه به ۴۳ تن افزایش بیابد.
 
به گزارش «تابناک»؛ شانزدهمین روز آواربرداری متروپل در آبادان در حالی به پایان نزدیک می‌شود که هنوز ابعاد این فاجعه در حال رشد و تکوین است؛ فاجعه‌ای که امروز بر شمار جان باختگانش افزوده شد و احسان عباس‌پور، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در توضیحش گفت: در ادامه عملیات آوار برداری متروپل آبادان دو پیکر دیگر کشف و از زیر آوار بیرون کشیده شد؛ بدین ترتیب آمار جانباختگان حادثه متروپل تا به این لحظه به ۴۳ تن افزایش یافت.
 
شمار جان‌باختگان «متروپل» به ۴۳ تن رسید/ آواربرداری ادامه دارد و ادامه خواهد یافت!

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در ادامه بر تداوم آواربرداری تاکید کرد و افزود: آواربرداری در محل حادثه برای پیدا کردن اجساد احتمالی و آماده سازی مکان برای تخریب کلی و مرحله به مرحله ساختمان متروپل همچنان با دقت و سرعت ادامه دارد.

این در حالی‌ است که یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «تابناک» از تکمیل آواربرداری خبر می‌دهد و می‌گوید: بخش‌های محدودی آواربرداری نشده بود که امروز به پایان رسید تا همه چیز آماده مرحله بعدی یعنی تخریب بخش‌های باقی مانده آن شود که البته فرایندی زمان بر است و برنامه ریزی برای شروع آن در حال انجام است.
 
تکمیل می‌شود...
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
خدایا خودت به فریاد مابرس
مراسم تشییع و تدفین عبدالباقی را چرا اعلام نمیکنند ؟؟؟؟

هر چند ، که کمتر کسی باور میکند که او مرده باشد و فرار

نکرده باشد !!!؟؟؟
آبادانم آرزوست
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی