بازدید 5666

ساعت کاری در خراسان شمالی تغییر می‌کند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با اشاره به ورود جبهه هوای گرم به استان، گفت: ساعت کاری دستگاه های اجرایی خراسان شمالی با هدف کاهش مصرف برق از فردا تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴ 05 June 2022

به گزارش «تابناک»، علیرضا صبوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ساعات کار دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی از ۱۶ خرداد ماه جاری تا اطلاع ثانوی به ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ٣٠دقیقه تغییر می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به ورود جبهه هوای گرم به کشور و رشد فزاینده مصرف برق در ایام پیش رو، پیش بینی می‌شود که تراز تولید و مصرف به طور منفی در کشور باشد و مصرف از تولید پیشی بگیرد.‌

وی افزود: با توجه به جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف انرژی به ریاست استاندار خراسان شمالی، با هدف مدیریت بهینه مصرف برق در استان و به حداقل رساندن خاموشی مشترکین خانگی این تصمیم اتخاذ شده است.

صبوری گفت: با توجه به روندی که در سنوات قبل وجود داشت پیش بینی می‌شود با این اقدام حدود ١٠ مگاوات کاهش مصرف را در استان شاهد باشیم.

وی در انتها گفت:ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی تغییر می‌کند️با این اقدام و روند کاهش مصرف، امیدواریم سقف مجاز مصرف را که شرکت توانیر مشخص کرده است، در بخش دستگاه‌های اجرایی، صنایع و چاه‌های کشاورزی رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
وب گردی