بازدید 14464
۶

ابزار و ادوات مورد استفاده سارقین خودرو

در حاشیه کشفیات نیروی انتظامی استان فارس؛ از ابتدای امسال تا کنون ۱۱۵۲ خودرو به ارزش ۲۴۳ میلیارد احتکار شده که در این رابطه ۹۱ نفر دستگیر و ۸۵ فقره پرونده تشکیل و ۳۲ انبار پلمب شده است هم چنین ۱۱۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در استان توسط نیرو انتظامی فارس کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۱۱۲۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸ 01 June 2022
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
باید با سارقین و کسانی که خودرو، کابل برق، دستگیره درب حیاط، کابل تلفن، پل آهنی، پیچ و میلگرد پل ها، و اشیا فلزی را می دزدند برخورد جدی تر شود و همچنین با مال خران و کسانی که ضایعاتی فلزی را که مشخص است دزدی است می خرند نیز برخورد شود. همچنین بهتر است مالخران و خریدان ضایعاتی ساماندهی شوند بطوریکه کسانی که اشیا فلزی و دزدی را می دزدند به راحتی نتوانند آنها را بفروشند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
چرا مالخر وجود دارد چون از نظر اقتصادی برای دزد و مالخر صرفه دارد باید شرایطی فراهم شود که کسی بدلیل نیاز مالی دنبال اینکار نرود
چرا دست هاشون هنوز سرجاشونه؟
شبها ساعت 12 شب به بعد کوچه و خیابان پر است از آدم های معتاد و دزد. کاش پلیس شبها اکیپهای بیشتری بگذارد و اینها را دستگیر کند و معتادین را بفرستند کمپ تا پاک شوند.
دولت یک بودجه ای تخصیص دهد برای بازپروری معتادین در کمپ تا بلکه تعداد معتادین کاهش یابد. مثلا برای هر معتاد هزینه دو ماه کمپ را دولت بدهد به کمپ ها تا اینها بلکه نجات یابند.
كاش ميشد اين سارقين رو برد يه محلي و به صورت صحرايي اعدام كرد ، باور كنيد ريشه سرقت خشك ميشد ايضاً مواد مخدر ...
کار از بیخ .بن خرابه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی