بازدید 3374

کشف ۴۰ تن روغن احتکار شده در مشهد

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از کشف ۲۴ تن روغن سرخ کردنی، ۱۳ تن روغن کره ای مخصوص قنادی، ۳ تن روغن صاف قنادی و ۱ تن آرد نول صنف قنادان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶ 04 May 2022

 

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین ، سید علی اکبر نصری سرآسیا با اعلام این خبر افزود: ۱۵۰۰ حلب ۱۶ کیلویی روغن سرخ کردنی، ۱۳۰۰ کارتن روغن کره ای مخصوص قنادی ۱۰ کیلویی و ۱۹۲ حلب ۱۶ کیلویی روغن صاف قنادی و ۲۰۰کیسه ۵۰ کیلویی آرد نول صنف قنادان از چند انبار کشف وضبط و انبارها جهت بررسی پلمپ شد.

این محموله با همکاری بازرسان جهادکشاورزی و اطلاعات سپاه در مصلی مورد پایش و شناسایی و پلمپ قرار گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم با اداره تعزیرات حکومتی خراسان رضوی کالاهای احتکار شده با نرخ مصوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت این محصولات در بازار به قیمت یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به پلمپ محل ذخیره روغن‌های مکشوفه احتکاری باهمکاری اطلاعات سپاه اضافه کرد: در این راستا متهمین دستگیر و باتشکیل پرونده مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌های قانونی و احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز، به مدافعان امنیت غذایی در جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اطلاع دهند ویا به شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ شکایت و گزارشات خود را در میان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی