بازدید 9228

دستگیری فروشنده سلاح میلیونی

کد خبر: ۱۱۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ 24 April 2022

بر اساس گزارش پلیس چند روز قبل سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به فروش شبه سلاح و چاقوهای غیرمتعارف کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایران، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده دراین باره گفت: مدتی پیش مأموران کلانتری ۱۲۲ دربند از فروش سلاح سرد و شبه سلاح از سوی فردی باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های انجام شده، متهم در شمال تهران دستگیر شد و محل دستگیری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن تعداد ۳۵ قبضه چاقوی غیرمتعارف، دو قبضه شبه سلاح مشابه کلت و تعدادی فشنگ نیز کشف و ضبط شد.

قدم‌زاده با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن اعتراف کرده که اقلام مذکور را از شهرهای مرزی خریداری کرده و با چندین برابر قیمت خرید در تهران به فروش می‌رساند، به طوری که برای سلاح مشابه کلت ۲۰ میلیون تومان قیمت فروش در نظر گرفته بود. متهم همچنین چاقوها را از ۲۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان به فروش می‌رساند.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، افزود: این فرد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شد.

در این میان لازم است شهروندان نیز بدانند که خرید و فروش سلاح غیرمجاز جرم بوده و پلیس برابر مقررات و قوانین با آن برخورد خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست