بازدید 11995
۹

تعرفه‌های عجیب و نجومی ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱

تعرفه‌های ویزیت پزشکان از عمومی تا فوق تخصص در سال ۱۴۰۱ هنوز نهایی نشده و بلاتکلیف است اما خبرها حاکی از افزایش ۲۸ تا ۳۰ درصدی تعرفه‌هاست که از یک طرف به جیب مردم فشار وارد می‌کند و نظام سلامت کشور را به خطر می‌اندازد. چرا که با این نرخ بسیاری از مردم دیگر نمی‌توانند حتی به پزشک عمومی مراجعه کنند و از مشکلات و بیماری‌های خود باخبر شوند.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ 17 April 2022

 

به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، تعرفه‌های ویزیت پزشکان مختلف از عمومی تا فوق تخصص در سال ۱۴۰۱ هنوز نهایی نشده و بلاتکلیف است اما خبرها حاکی از افزایش ۲۸ تا ۳۰ درصدی تعرفه‌ها است که از یک طرف به جیب مردم فشار وارد می‌کند و نظام سلامت کشور را به خطر می‌اندازد و از طرف دیگر اگر افزایش نیابد، به ضرر پزشکان تمام می‌شود.

در این میان عده‌ای اصرار به کاهش نرخ تعرفه های پزشکی دارند که منجر به مخالفت پزشکان و سازمان نظام پزشکی شده است. سیدمؤید علویان، رئیس نظام پزشکی تهران دیروز در مخالفت با کاهش تعرفه‌ها گفت: «مردم توان پرداخت ندارند و لذا خدمات را باید ارزان دریافت کنند و این ارزانی باید از جیب پزشکان محقق شود! چراکه بیمه‌ها حاضر نیستند بهره‌وری خود را افزایش دهند. مگر می‌شود؟ یک ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته و هنوز موضوع تعرفه‌های پزشکی سال جدید بلاتکلیف باقی مانده است‌. مسئولان می‌گویند مردم پول ندارند، بیمه‌ها هم می‌گویند پول نداریم و در شرایطی که تورم ۵۰ درصدی بر کشور حاکم است، ارائه خدمات با کیفیت با تعرفه‌های فعلی نه در بخش دولتی و نه در بخش خصوصی امکان پذیر نیست. پس راه حل چیست؟»

پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی تعرفه‌های پزشکی در انتظار تصمیم دولت
در زیر می‌توانید تعرفه‌های پیشنهادیِ ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱ را ببینید. نرخ ویزیت پزشک عمومی ۱۸۴ هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص، کمی کمتر از ۳۰۰ هزار تومان.

تعرفه‌های عجیب و نجومی ویزیت پزشکان در سال ۱۴۰۱

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۶
انتشار یافته: ۹
حتی اگر تصویب کنند پول نیست پرداخت شود
سازمان های بیمه گر پول ندارند
الان این چیش عجیبه، برنج 1900 تومنی شده 100 هزارتومن، نون 75 تومنی شده 2000 تومن، بلیط هواپیما شده دو میلیون تومن، اینها اصلا عجیب نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
قاعدتا نباید عجیب باشه، اما وقتی قیت 10 ، 20سال پیش بعضی از اقلام رو با قیمت های جدید الان مقایه می کنی و میگذاری کنار این حق ویزیت عجیب میشه، بعدش هم قیمت همه چیز و مقدار حقوق رو هم واقعی کنند، چرا یک پزشک مبلغ ویزیتش آزاد باشه یا 150 تومن حق ویزیتش باشه، اما هزینه های دیگه زندگیش رو قراره با یارانه و سوبسید پرداخت کنه، مالیاتش رو کارمند و کارگر بده اما سودش رو اون ببره، البته نه فقط پزشک، بنگاهها و کارخونه ها هم همینطور
البته هزینه هتلینگ حدود 80 درصد اضافه شده!!!
ماروخفه کنید نابود شیم راحت بشیم از زندگی مسخره
برنج و گوشت و روغن و ماشین و ... رو ول کردید چسبیدید به تعرفه پزشکان زحمت کش که جونشون رو توی این چند ساله کف دستشون گذاشتن و برای مردم فداکاری کردن
پس با این حساب یک سرما خوردگی عادی حدود 500 هزار تومان اب می خوره
معنی خدمات رایگان هم فهمیدیم خوبه همه سران میگن خدمات درمانی باید رایگان بشه
واقعاراست میگیدچطورخوددولت همه چیز رادوبرارکرده حتی کارمزد بانکها هم دوبرابرشده چرانباید تعرفه پزشکی بیشتربشه چطورافزایش سایر کالاها باعث فقرنمیشه ولی تعرفه های پزشکی میشه خجالت هم خوب چیزیه که مسوولین ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست