بازدید 6088
۱

تکالیف قانون «حمایت از خانواده» برای سیستم بانکی

رئیس گروه بانک‌های تخصصی اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: مواد ۹ و ۱۰ قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» دو تکلیف را برای سیستم بانکی داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷ 17 April 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مهدی صحابی در ارتباط تلفنی با برنامه گفتگوی ویژه بخش خبری افزود: ماده ۹ درباره تسهیلات مسکن بوده و تسهیلات خرید، ساخت و جعاله به ازای هر فرزند زیر ۲۰ سال، ۲۵ درصد تا سقف دو برابری افزایش پیدا کند یعنی تا فرزند چهارم و بیشتر، تسهیلات عادی بانک‌ها دو برابر پرداخت شود.

او با بیان این که این موضوع را اواخر آذر پارسال به سیستم بانکی ابلاغ کردیم، اضافه کرد: برای تسهیلات مسکن سه سرفصل داریم؛ یکی تسهیلات مسکن بدون سپرده است، یکی اوراق بانک مسکن و دیگری جعاله است که به تفکیک سقف‌های مشخص آن را به ازای هر فرزند و تا دو برابرش را به بانک‌ها ابلاغ کردیم.

صحابی ادامه داد: ماده ۱۰ هم مربوط به تسهیلات قرض الحسنه تولد فرزند است که فرزند اول را ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته و به ترتیب فرزند دوم، سوم، چهارم، پنجم و بالاتر تا سقف پنجاه میلیون تومان، که این را هم در آذر ماه به سیستم بانکی ابلاغ کردیم.

رئیس گروه بانک‌های تخصصی اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: با توجه به تورمی که وجود داشته است در قانون بودجه ماده ۱۰ افزایش دو برابری اتفاق افتاده و فرزند اول را ۲۰ میلیون تومان، دوم ۴۰ میلیون تومان، سوم ۶۰ میلیون، چهارم ۸۰ میلیون و پنجم ۱۰۰ میلیون تومان، این را هم در شرف ابلاغ هستیم تا قبل از اردیبهشت و ظرف دو سه روز آینده این را هم به سیستم بانکی ابلاغ می‌کنیم که ان شاء الله انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
مردم به این قوانین اعتماد نمی کنند چون افرادی که همین الان با پیشنهاد و برنامه شما دو یا سه فرزند یا بیشتر دارند حمایت نمی شوند. اگر می خواهند صداقتشان را نشان دهند انهایی را که همکنون فرزند دارند اگر حمایت شوند بقیه به نتیجه لازم خواهند رسید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم